17 Eylül 2013 Salı

Yengemi Hamile Bıraktım


Gönderen: Cenk
E-Mail: cenk_oktay_izmirli_35@hotmail.com
Hikaye Başlığı: yengemi hamile bıraktım


Yengemi Hamile Bıraktım

Benim adım cenk 180 boyunda sarışın mavi gözlü 18 yaşında bi gencim yengem meltem 42 yaşında hayallerimin kadını siktim orospuyu amıda yanıyodu hikayeme geciyorum ... ben yengeme küçük yaşlardan beri ilgi duyar 31 çekerim oda beni azdirmak icin elinden geleni yapiyodu kendini bana siktirmek için ..bir gün sırtim ağrıyor ovarmısın dedi bende evet dedim ovmaya basladim ter kokusu bile beni tahrik ediyodu südyenini görmüştüm birgün Bunlarda bizle tatile gelmeye karar verdi bende kafaya kodum onu orda sikicektim gittik iste tatile odada amcam vardi onun cikmasini bekledim o çıktı ve ben odaya direk girdim aşkım hayatımın anlamı kadınım diyince zaten oda tahrik olmuştu direk zaten üstünde bikini vardı ve kucama alıp dudaklarına yapıştığım gibi yatağı attım ve sevismeye basladim bana kocam sik beni bitir diye inliyodu amcamda gelmezdi çünkü d3nizdeydi onun gelmesi aksami bulurdu yengemi attım iste yatağa indim ayaklarını yaladim ayaklarını yaladıktan donra amını yalladım resmrn altımda ınlıyodu arti311; sik beni kocam diye ve siktimmmmmm amk orospusunu

1 yorum:

  1. Merhaba guzel bayanlar yalansiz durust devamli iliski icin sadece tatli Bayanlari bekliyorum 📱05415736279📱

    YanıtlaSil