28 Eylül 2013 Cumartesi

Müdür Oldum Seks Hayatım Canlandı 28. Bölüm

Duştan çıktığımda benim arkamdan Linda duşa girdi. Müjgan ise kıyafetlerini çıkartmıştı ve sadece yeşil südyen, külot takımı ile duruyordu. Müjgan’ın yanına gittim ve belinden dolanarak, "Linda çıkmadan birde seninle mi yapsak?" dedim. Ama Müjgan beni ittirerek, "Olmaz, aklından bile geçirme!" dedi ve güldü. Linda’yla da beraber olmamdan sonra otel odamızdayken herkes iç çamaşırlarıyla gezer olmuştu. Akşam yemeğine indiğimizde iki bayanda çok şık giyinmişlerdi. Havanın soğuk olmasına aldırmadan giyebildikleri kadar açık kıyafet giyiyorlardı. Otelin içi zaten yeteri kadar sıcaktı. Akşam yemeğinden sonra odamıza gelir gelmez herkes yataklarına yattı. Yüzme ve seks beni çok yormuştu, yattığım gibi uyumuştum. Sabah saat 6:00’da Linda’nın beni dürtmesiyle uyandım, daha uykumu tam alamamıştım. Linda bana "Hadi, sabah yürüyüşü!" dedi. Ben anlamsızca suratına bakarken, Linda çantamdan bir şort ve tişört çıkarttı, benim üstüme atarak, "Giyin hadi!" dedi ve odamdan çıktı. Kalktım ve lavaboda elimi yüzümü yıkadıktan sonra verdiği kıyafetleri giydim. Linda kapıda bana bakarak, "Geç kaldın, hadi!" dedi. Linda önde, ben arkada asansöre bindik ve otelin arka kapısına doğru gitmeye başladık.

Linda bana otelin kendisine ait bir ormanlık alanının olduğunu söyledi. Anlattığına göre baya büyük bir ormanlık alanmış. Toplam 5 km’lik bir parkuru varmış içerisinde, ama her 1 km’den sonra otele doğru dönüş yolu olduğunu söyledi. Yürümeye başladık bir yandan da öylesine muhabbet ediyorduk. 1 km’nin sonuna geldiğimizde Linda, "Yürüyebilecek misin?" dedi ve güldü. Ben de, "Sen pes edene kadar bırakmam!" dedim ve yürümeye devam ettik. Uzunca bir süre yürüdükten sonra 2 km’nin sonunda Linda pes etti ve geriye döndük. Otele girip odamıza çıktık ve hemen banyolara girdik.

Ben, Linda’dan önce çıkmıştım ve halen yatmakta olan Müjgan’ın yanına uzandım. Üzerinde yeşil bir gecelik vardı. Görebildiğim kadarıyla südyen takmamıştı. Bacaklarını okşamaya başladım. Linda ise bu arada banyodan çıkmıştı, bornoz giymemiş, üzerindeki su damlaları vücudunda tek tek belli oluyordu. Kurulandı ve yanıma gelerek gülümsedi. Müjgan’ın üzerindeki geceliği beline kadar sıyırdı ve altındaki külotu çıkartıp kenara attı. Bacaklarını biraz ayırdı ve saçlarını toplayarak Müjgan’ın amını yalamaya başladı.

Müjgan hafiften inliyor gibiydi ama daha uykusundan uyanmamıştı. Ben geceliğinin üst kısmından bir göğsünü çıkartıp emmeye başladığımda hafiften gözlerini araladı. Kafasını kaldırıp bize baktıktan sonra gülerek tekrardan kafasını yastığa koyup gözlerini kapattı. Linda halen amını yalıyor, ben de süt beyazı göğüslerini yalamaya devam ediyordum. Müjgan müthiş bir zevk alıyor olmalıydı. Linda bir süre sonra kafasını kaldırdı ve klitorisiyle oynamaya başladı. Müjgan ise kıvranmaya başlamıştı ve çok geçmeden orgazm oldu. Sıvıları çarşafa akmıştı.

Linda biraz yukarıya doğru gitti ve Müjgan’ın dudaklarına yapıştı. İkisi öpüşürken, ben de yarrağımı elime aldım ve Müjgan’ın ıpıslak amına değdirdim. Müjgan irkildi ve bana biraz baktı. Ben ise amının girişinde bekliyordum. Müjgan daha sonra tekrardan Linda ile öpüşmeye başladı ve ben de amına girdim. Yavaş yavaş sikiyordum Müjgan’ı, onlar da ateşli bir şekilde öpüşmelerine devam ediyordu. Ben de biraz tempomu arttırmaya başladım. Yürüyüşten sonra halim kalmamıştı, ama Müjgan’ı bu kıvamda bulmuşken bırakmak istemiyordum.

Bir anda tekrardan Sinem’i azdırma fikri geldi aklıma. Hemen çıktım Müjganın amından, odama giderek telefonumu aldım ve tekrardan yatak odasına geldim. Müjgan ve Linda’nın bir pozunu aldıktan sonra Müjgan’ın içine girdim. Sikerken de bir poz daha aldıktan sonra telefonu kenara bıraktım ve eskisi gibi sikmeye devam ettim. Linda öpüşmeyi bıraktı ve Müjgan’ı kaldırıp domalttı. Müjgan’ın önüne yatarak amını yalattırmaya başladı. Müjgan, Linda’nın amını yalarken ben de tekrardan Müjgan’ın amına yarrağımı soktum ve git gel yapmaya başladım. Müjgan 2. Defa orgazm olmuştu, istemsizce kendini sıkıp bırakıyordu. Yarrağım içinde sıkıştıkça daha fazla tahrik oluyordum ve çok geçmeden ben de içinden çıkarak Müjgan’ın kalçalarına boşaldım.

Yatağın kenarına oturdum ve onları izlerken telefonumdan çektiğim resimleri Sinem’e attım. Ben Müjgan ve Linda’yı seyrederken, 10 dakika sonra telefonuma bir mesaj geldi. Resimliydi ve resmi açtığımda, Mert ile Sinem’in sikişirken bir fotoğrafını gördüğümde şok olmuştum. Sinem’i kıskandırmak isterken kendi açtığım kuyuya beni düşürmüştü. Sinem’i aramayı düşünüyordum ki, Sinem benden önce davrandı. Telefonumu açtım, Sinem, "Aşkım naber?" dedi.

"İyiyim ya, işte iki tane taş gibi kızla takılıyorum!" dedim. Sinem de, "Şerefsizsin sen!" diyerek kahkaha attı. Sinem’e, "Seni çok özledim birtanem!" dedim. Sinem de, "Ben de özledim seni, ama mecbur bekleyeceğiz 5 ay daha!" dediğinde, aklıma bir fikir geldi, "Ben daha önce buluşma yolunu biliyorum, kapatıyorum şimdi!" dedim. Kapatıp direkt Gökhan beyi aradım. Gökhan bey telefonu açınca, bana önce işleri halledip haletmediğimizi sordu. "Büyük ölçüde hallettik!" dedim. İmzaladığımızı daha söylememiştim.

Gökhan bey, "Aslansın! Ee, kalan kısım ne zaman halolur?" dedi. "Sinem hanımda ek birkaç rapor vardı. Onların gelmesi gerekiyor. Raporları Sinem hanım daha iyi bildiğinden onun anlatması daha iyi olur. O yüzden birkaç günlüğüne gelebilir mi?" dedim. Gökhan bey, "Tabi, hemen yarın gönderiyorum Sinem’i!" dedi ve kapattı telefonu. Sinem yarım saat sonra beni aradı ve "Harikasın sen!" dedi direkt. Gökhan bey sadece 1 günlük izin vermiş, ama o 1 günü çok iyi değerlendirmemiz gerekiyordu. Sinem Pazartesi sabahı gelecek, Salı öğlene doğru tekrar uçakla dönecekti.

O günümüz harika geçti, otelin havuzunda 3 saat kadar yüzdük, akşam yemeği yedik ve biraz dolaştık. Sabahki seksten başka bir birlikteliğimiz olmadı ve saat 21:30 gibi otelden çıktık. Önce Linda ile beraber onların evine uğradık, sonra gece yarısında biz kendi evimize geldik ve hemen yattık. Sabah erkenden Sinem’i almam gerekecekti.

Sabah saat 7:30’da havalimanına gittim. En sonunda Sinem’in geleceği uçağın inişi gerçekleşti. Uçaktan inmeye başladılar ve kontrollerden geçtikten sonra Sinem’i görebilmiştim. Hemen yanına gittim ve sarıldım, Sinem dudaklarıma bir öpücük kondurdu. Arabaya bindik ve eve gittik. Çantasını aldım ve arabayı kilitleyip eve girdik.

Çantasını kenara attım ve direkt dudaklarına yapıştım. Sinem bu kadar hızlı beklemiyordu beni, ama o da açıldı ve birbirimizi öperek üst kata çıktık. Hemen yatak odama girdik. Kapıyı kapattıktan sonra Sinem’i tekrardan öpmeye başladım ve yatağa yatırdım yavaşça. Sinem, "Biraz yorgunum, çok uzun sürmesin!" dedi. "Tamam!" diyerek tekrardan dudaklarına yapıştım, oradan boynuna geçtim. Boynunu uzunca bir süre emdim, parfüm kokusuyla beraber iyice tahrik olmaya başlamıştım.

Üzerini de çıkarttım, kırmızı bir südyen vardı ve onu da çıkartınca göğüsleri tamamen karşımdaydı. Hemen göğüslerine yumuldum ve yalamaya başladım. Göğüslerini açlıktan çıkmış gibi yalıyordum. Normalde 2 tane daha kız vardı, ama verdikleri zevke göre 1 tane Sinem olamazlardı. Sinem’in göğüslerini yalarken kapı açıldı. Müjgan, "Vaay erken başlamışsınız!" deyip güldükten sonra, "Neyse ben rahatsız etmeyeyim, keyfinize bakın!" dedi ve çekti gitti. Biz tekrardan baş başa kalmıştık. Gerçi Müjgan’ın olması bir şey ifade etmiyordu, yine rahattım ben.

Sinem’in göğüslerini yalamayı bıraktım ve ayağa kalktım. Üzerimdeki kıyafetleri çıkarttım ve en sonunda boxerı da çıkartıp Sinem’in yanına yattım. Sinem hemen yarrağımı eline aldı ve yalamaya başladı. Yatıyordu, sadece biraz vücudunu yana doğru kaldırıp yalamaya başlamıştı. Sinem yarrağımı yorgunluktan biraz yavaş yalasa bile, yine bana müthiş bir zevk veriyordu. Onu izlerken boşalabilirdim, ama 2. boşalmam daha uzun süreceğinden Sinem’i çok yormak istemiyordum ve kısa bir süre yalattırdıktan sonra bıraktırdım.

Sinem’in saçlarından tutarak kafasını kaldırdım. Dudağına bir öpücük verdikten sonra altındaki beyaz pantolonu çıkarttım. Külotunu da çıkarttıktan sonra süt beyazı bacaklarını ayırdım ve amını yalamaya başladım. Dünden tüm temizliklerini yapmıştı, karşımda kaymak gibi bir am vardı. Yaladıkça Sinem iyice inliyordu, yatak çarşaflarını sıkmaya başlamıştı. Uzun süredir tatmin olamıyor gibiydi ve ben onu burada kaldığı sürede iyi tatmin edecektim.

Amını yaladıkça, Sinem, "Hadi, lütfen!" diyordu. Sinem orgazm olmadan yalamayı bıraktım, hemen sikimi amına dayadım ve bir anda soktum. Sinem önce hafif bir çığlık attıktan sonra ben hızlanmaya başladım. Biraz bağırır gibiydi, ama eskisi kadar çığlık atmıyordu. Sinem’i sikmeye başladıktan kısa bir süre geçtikten sonra orgazm oldu. Sinem’in rahatlama ifadesi suratından belli oluyordu. Yavaşça eğildim ve dudaklarını öpmeye başladım.

Sinem bana karşılık veremiyordu, sadece biraz dudaklarını oynatmaya çalışıyordu. Ben ise boşalmaya yaklaşmıştım iyice. Son birkaç kez kendimi sertçe Sinem’e doğru çarptırdım ve boşalacağım zaman içinden çıkarak göbeğine boşaldım Sinem’in. Sinem bir süre yatakta dinlendikten sonra kalktı ve duşa girdi. 10 dakika bir duşun ardından yanıma geldi ve iç çamaşırlarını giyip, yatağa girerek uykusuna başladı. Ben ise yanında bir sigara içtikten sonra aşağıya indim.

2 yorum:

  1. Selam ben Ferhat Mersin'den 37 yaş tirciyim bayan arkadaslar arayın konuşalım aslen urfaliyim işte numaram 05322881621

    YanıtlaSil
  2. SIRA (1)  merhabalar  ben poyraz tolga ankara çankaya ticaretle ugrasiyorum seksi  cook  seviyorum yas (39) boy( 170) kilo( 80 )penis (19 )kalın damarli( 1) Saate boşalıyorum vücudum kılsız bembeyaz temizlige  titizlige  ve agiz ter  el ayak kılık kıyafete hijraniklige coook  önem veren biriyim saygı medeniyet  anlayis  kesinlikle önemli abaza tutkal yapışık insanları sevmem asla kesinlikle aydın  ve herkonuda acik görüslüyüm  tabiki  her sektörden  insanlar  arıyor  memur  doktor öğretmen  evli çiftler lezbiyenler biseksüeller evli bayanlar dul bayanlar  tabiki  her  arayanla seks yapmiyorum seciciyim  SEKS  yapcam  insanlari  seciyorum  öncelikle  kafa  yapisina  bakiyorum ona  göre  degerlendiriyorum yatagimda  sapıgım  ve  kesinlikle  sınırsızım  evet  karısınin  gözünün  önünde  sikilmesini izlemek  isteyen beyler  eşinin  gözünün  önünde sikilmesini izlemek isteyen  hanimlar iki  yarragin  altinda  biri  aminda  biri  götunde sikilmek  isteyen  bayanlar kol  gibi  yarragimi  kocasıyla  bereber  yalamak  isteyen  ciftler  yarragimi  karinla  beraber  yaliyorsun  sütlaç  rengindeki  ılık ılık  dölümü  beni  yalaya yalaya agziniza  boşalmami istermisin  aile  ici  seks  yapmak  isteyen  anne kız  aynı  anda sikilmek  istermisin lezbiyenler biseksüeller  tirafestiler enestler sınırsız  hersey  aklına gelen veya gelmeyen herşey am yalatmak göt deligini  yalatmak teker  teker  ayak  parmaklarini  yalatmak isteyen  bayanlar hadi  ver  agzima  hadi  otur  agzima  köpekler  gibi  yalayim  amini  göt deligini yalaya  yalaya  yaliyorum  yaliyorum  hadi  ağzıma  akıt  boşal  işe  ne  istersen  yap herşey  selbest sende  benim  yarragimi  yala  yala  hadi  sende  beni  agzina  patlat  agzina  bosalayim suratına  akıtayım  hadi  hadi  sütlaç  rengindeki  dölümü  patlat  heryerine evet  arayan  insanlar  SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMAYACAK ARAMAYACAK ASLA KESINLIKLE MEZARA KADAR SIRDAŞLIK ÇOOK COOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE  ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GÖRÜŞÜRÜZ UYMASSA HERKES KENDİ YOLUNA GİDER DİYORUM BÜYÜZDEN GÜVEN  DUYGUSU  OLMASI İÇİN  KONUSMAK  ÖNEMLI  ÖNCELİKLE  SANALCILAR  KENDİNE  ÖZ GÜVENI  OLMAYANLAR  VE ANKARA  DIŞI  OLANLAR  LÜTFEN  ARAMASINLAR LÜTFEN  TEKRAR SAYGILARIMI  HÜRMETLERIMI  ARZ EDERİM WATSAP VIBER IMO VAR 0541 504 39 29 TK 0541 504 39 29

    YanıtlaSil