13 Eylül 2013 Cuma

Müdür Oldum Seks Hayatım Canlandı 7. Bölüm

Öğle yemeğimizi aldıktan sonra 4’lü masalardan birine oturduk. Ben ve Sinem karşı karşıya oturuyorduk, yanımda Markov ve karşısında da Katya vardı. Yemeklerimizi yerken güzel bir sohbet ettik. Öğle yemeğimiz bitince onlardan ayrıldık ve biz tekrardan odamıza çıktık. Sinem içeriye girer girmez üzerindeki body’yi ve altındaki eteği çıkartıp kenara attı. Südyen giymediğinden altındaki külotla yatağa kuruldu ve "Markov kalıbının adamı değilmiş. O neydi öyle ya, siktiğinden gram zevk almadım!" dedi ve bir sigara yaktı. Ben de yanına yattım ve "Evet, kızın zevkini hiç düşünmüyor. Direkt sikip, boşalıp, çıkıyor!" dediğimde, Sinem yanağımı okşayarak, "İyi ki sen öyle değilsin!" dedi. Ben de gülümsedim. Sinem'le beraber rahat dolaşmaktan hoşlanıyorduk. O yüzden genelde rahat olabileceğimiz yerlerde iç çamaşırlarıyla veya çıplak dolaşmayı seviyoruz. Havuza gidecek halimiz kalmamıştı pek, o yüzden bugün otelde dinlenmeyi tercih ettik. Saat 20:00’ye kadar otelde odamızda vakit geçirdik. Saat tam 20:00’de Samet beni aradı ve "Geliyorum ben abi,
şimdi çıkıyorum otelden, 20 dakikaya oradayım!" dedi. "Tamam, biz de geliyoruz!" dedim. Samet bizden farklı bir otelde kalıyordu. Sinem kalktı ve dolabı karıştırmaya başladı. Arkadan kalçalarını izliyordum ben de. Sinem bir mor etek çıkarttı. Üstüne de beyaz bir elbise giyecekti. Çıkardıklarını giyince harika gözüküyordu. Makyaj’ı abartmadan yaptıktan sonra çıktık.

Samet gelmişti ve selam verip arabaya bindik. Yemek yiyeceğimiz yere gitmeye başladık. Şanghay’da lüks bir restoranttı gideceğimiz yer. 20 dakika yolda geçirdikten sonra yemek yiyeceğimiz yere geldik. Bizi restorantın önünde indirdiler ve restoranta girdik. Şirket yetkililerin olduğu masaya geçtik. Yaklaşık 1 saat’e yakın güzel bir sohbetle yemeğimizi yedikten sonra masadan kalktık. Biz arabanın gelmesini bekliyorduk. Arkadan Jack gelerek bize selam verdi ve bugün eğlenmek isteyip istemediğimizi sordu. Ben bir şey demeden, Sinem hemen, "Tamam, olur!" dedi. Normalde ben de eğlenmek istiyordum, ama Jack’in olması keyfimi kaçırıyordu nedense.

Jack bize, "Öyleyse benim arabayla gidelim!" dedi. Ben hemen Samet’i aradım ve arabayı getirmemesini söyledim. Jack’in otoparktaki arabasına bindik. Jack bir yere doğru sürüyordu. Nereye götürdüğünü bilmiyordum bizi. Sinem, Jack’i sevmediğimi biliyordu, o yüzden bir tatsızlık çıkacağından tedirgin gibiydi. Bir barın yakınlarındaki otoparka park ettikten sonra bar’a girdik. Etraf sakindi biraz, rahatça sohbet edebilecektik. Bir masaya oturduk, Jack hemen garsonlardan birini çağırdı. Ben ve Sinem bira istedik, Jack ise kendisine Vodka aldı.

Garson gittikten sonra, Jack, "Saat 23:00 gibi sizi çok iyi bir Disco’ya götüreceğim!" dedi ve gülümsedi. Sinem sevinmişti. Harika bir plandı bu, ama Jack’in olması bile benim eğlenemeyeceğim anlamına geliyordu. Sinem ve Jack 2. kadehlerindeyken, ben 3. kadehi bitirmiş, 4.’sünü sipariş etmiştim. Jack bana, "Dostum çok hızlı içiyorsun, yavaş ol biraz. Disco’ya gideceğiz, orada sızmanı istemem!" dedi ve güldü. Ben ise çabuk çabuk sızıp otele gitmek istiyordum. Jack ve Sinem’in ne yapacakları umrumda bile değildi. Benim 4. biram geldiğinde, Sinem lavaboya gitmek için izin istedi. 2-3 dakika sonra da Jack lavaboya gitti. Ben 4. birayı içtim ve Jack ile Sinem’i merak ettim. Masadan kalktım ve lavaboya doğru gittim. Önce kendi işimi gördüm. Çıkarken bayan WC’sinden sesler geliyordu.

Etrafa baktım ve kimsenin görmediği bir anda içeriye daldım. Gördüğüm manzara karşısında acayip azmıştım. Jack, Sinem’i lavabo tezgahına doğru domaltmış ve eteğini beline kadar toplamış, külotunu da dizlerine indirmiş amını yalıyordu. Sinem’in iniltileriydi bunlar. Sinem bana, "Tuvaletin önünde bekleyebilir misin? Biri gelince kapıyı tıklatman yeter!" dedi. Dediği gibi tuvaletin önüne geçtim. Kimse gelmedi ve 10 dakika sonra Jack içeriden çıktı ve bana, "Seni bekliyor, ben buradayım!" dedi. İçeriye geçtiğimde Sinem halen lavabo tezgahında domalmış bekliyordu. Sinem’in arkasına geçtim hemen. Jack amına boşalmıştı, Sinem’in nasıl izin verdiğini bilmiyordum, her halde içkinin etkisiydi.

Ben hemen pantolonumu çözdüm. Boxerimi de indirdikten sonra yarrağımı Sinem’in amına soktum ve ileri geri yapmaya başladım. Eski azgınlığım kalmamıştı, hemen boşalmak istiyordum. Sinem’in ise inleyecek hali kalmamıştı. Sinem’in amına 5 dakika girip çıktıktan sonra boşalacağımı anladım ve ben de içine boşaldım. Sinem bir şey dememişti. Ben içinden çıkınca, o da külotunu çekti ve eteğini indirdikten sonra elbisesini düzeltti. Ben bu arada tuvaletten çıktım ve Jack ile beraber masaya geçtik. Birer kadeh daha içki içtik ve kalktık. Sinem otele uğramak istediğini söyledi. Çamaşırını değiştirecekti herhalde. Otele varınca, ben başımın döndüğünü söyleyip, bugün Discoya gelmek istemediğimi söyledim.

Sinemle beraber odaya çıktık. Ben hemen yatağa attım kendimi. Sinem ise üstünü çıkarttı ve banyoya girerek kısa bir duş aldı. Sinem dolabı açtı ve elbise beğenmeye başladı kendisine, dar bir siyah tayt çıkarttıktan sonra bana göstererek, "Nasıl? Güzel mi bu?" dedi. Kafamı kaldırıp baktıktan sonra, "Hı,hı. Güzel!" dedim. Sinem altına siyah bir tanga giydikten sonra taytı giydi. Südyen giymeden üstüne siyah bir parlak taşlı elbise giydikten sonra, dudağıma öpücük kondurarak, "Görüşürüz!" dedi. Saat 23:15 gibiydi, içkinin etkisiyle kısa sürede sızmıştım.

Saat 02:30 gibi kapı sesiyle uyandım. Sinem gelmişti. Yalpalaya yalpalaya yürüyordu odanın içinde. O hali seksiydi, saçları hafif dağılmıştı. Jack ile sevişmişlerdi, bu belliydi. Hemen ayağa kalktım, zaten tam zevk alamamıştım bardaki sikişten. Sinem’i belinden tutarak yatağa yatırdım ve dudaklarına yapıştım. Biraz öptüm, ama Sinem karşılık vermiyordu bana. Öpmeyi bırakıp, "Neyin var senin?" dediğimde, "Halsizim bugün biraz!" dedi. Ama benim boşalmam gerekiyordu. Sinem’in dudaklarına tekrardan yapıştım, Sinem put gibi yatıyordu sadece. Kısa bir süre sonra öpmeyi bıraktım ve üstündeki elbiseyi çıkarttım. Göğüsleri biraz kızarmıştı emilmekten.

Ben de emmeye başladım, ama o gün Sinem’e karşı olan azgınlığım Sıfır idi. Ben sadece kendimi rahatlatmak için bunları yapıyordum. Göğüslerinde fazla kalmamıştım zaten ve hemen altındaki taytı çıkarttım. Tanga’sının ağ kısmı hafiften yırtılmıştı, çok sert bir seks yaşamıştı her halde. Tangasını da çıkarttım. Amı kızarmıştı, göt deliği daha yeni kapanıyordu. Hemen pantolonumu ve gömleğimi çıkarttım. Üstümü bile değiştirememiştim, yarrağımı Sinem’in amına sokmamla beraber içine köklemem bir oldu.

Sinem hafif bir, "Ihhh!" dedi, ama sonra yine yarı uyanık, yarı uyuyor haline devam etti. Sinem’in içine hırsla sert sert giriyordum, biraz da uyandırmak istiyordum onu. Kalçasına bir tokat attığımda, "Imhh!" diye inledi. O da zevk alıyordu, ama gerçekten acayip yorulmuş ve içmişti. Sinem’in amını aynı pozisyonda 15 dakika kadar siktikten sonra içinden çıktım ve karnına boşaldım. Sinem’i kaldırdım ve duşa sokarak yıkadım. Sonra getirip yatağa tekrardan yatırdım. Kendim de yıkanıp, yanına yattım. İkimiz de çırılçıplak uyuyakaldık.

Sabah ben saat 10:00 gibi kalktım, aşağıda sabah kahvaltısı saati bittiğinden, odama tek kişilik bir kahvaltı istedim. Perşembe günü, yani yarın benim doğum günümdü, Sinem’in hatırlayıp hatırlamayacağını düşünüyordum. Çünkü biliyordu doğum günümü. Oda servisi geldiğinde altıma bir şort giyerek açtım ve kahvaltımı alıp teşekkür ederek kapıyı kapattım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder