17 Eylül 2013 Salı

Müdür Oldum Seks Hayatım Canlandı 23. Bölüm

Sinem’den sonra bizde girdik sırayla duşlara ve yıkandıktan sonra evde boş boş takılmaya başladık. Kimsenin göremeyeceği için, ben ve Güven boxer ile, Sinem ise südyen ve külotuyla dolaşıyordu. Saat 14:00’e doğru Güven elinde bir fotoğraf albümüyle gelerek 3’lü koltuğa oturdu ve "Yanıma gelin!" dedi. Yanına gittik ve oturduk. Güven, "Bu Sinem’le benim Lise dönemlerimizdeki fotoğraflar!" dedi. Albümü açtı ve bakmaya başladık, Güven ise anlatıyordu bize hep. Beraber çekildikleri bir sürü fotoğraf vardı. En sonunda Lise son resimlerine gelmiştik ki, beni şok eden onlar oldu. Sinem son sınıfta baya bir açılmıştı. Giyimi, kuşamı iyice rahat bir hal almıştı. Lise son döneminde mezun olduktan sonra gittikleri yaz tatilinde Sinem’in birkaç bikinili fotoğrafını gördüm. Vücudu sadece biraz daha olgunlaşmıştı, ama Lise’de bile harika göğüslere ve kalçalara sahipti. Güven, Sinem’in birkaç özel pozunu daha çekmişti ondan başka. Güven en sonunda bir fotoğrafı gösterdi. Sinem’i götünden siktiği gün çekmişti. Anlattığına göre Sinem fotoğraf
çekmesini istememiş, o da Sinem’i domaltıp sikerken fark ettirmeden çekmiş.

Bunları anlatırken ikimizin de sikleri taş gibi olmuştu. Sinem, Güven’in elindeki fotoğraf albümünü alıp bir kenara bıraktı ve ikimizin boxerlarını çıkartıp siklerimizi eline aldı. Benim sikimi okşarken, ilk Güven’in sikini yalamaya başladı. Fatih'le bana yaptığı gibi 20 dakika boyunca ikimizin de siklerini yaladı. Sinem ayağa kalkarak üzerindekileri bir seferde çıkarttı ve Güven’in kucağına oturup, sikini amına aldıktan sonra zıplamaya başladı. Bir yandan da yarrağımı tutmuş ileri geri sıvazlıyordu.

Sinem 10 dakika kadar Güven’in sikinin üzerinde zıpladıktan sonra Güven, Sinem’in amına boşaldı. Sinem kalktı üzerinden ve bu sefer benim kucağıma oturdu. Sinem’in amına girdim, ama içi vıcık vıcıktı Güven’in döllerinden dolayı. açıkcası pek zevk almadım, ama bunu Sinem’e belli etmeyip zevk alıyormuş gibi yapmaya başladım. Hızlı hızlı ben de 10 dakika kadar sikip, Sinem’in amına boşaldım ve içinden çıktım. Sinem’i elinden tutarak banyoya götürdüm. İki tane banyo vardı ve ben Sinemle beraber alt katta olana girdim ve güzelce yıkandıktan sonra çıktık.

Saat 16:00’ya doğru Güven, "Hadi plaja gidelim!" dedi. Eylül’de olduğumuzdan plaj sakin oluyordu. Plaj biraz yazlığa uzak kaldığından dolayı Güven’in arabasıyla gittik. Arabayı sakin bir yere park ettik ve plaja doğru yürümeye başladık. Güneş halen yakıyordu. Havluları yere serdik. Sinem mini etek ve tişörtünü çıkartınca, vücudunun güzelliği de ortaya çıktı. Plajda 10-12 kadar kişi vardı. Saat 18:00’e kadar yüzdük, eğlendik. 18:30 gibi tekrar yazlığa geldik. Güven, "Duşumuzu alalım, çıkalım!" dedi ve o Sinemle beraber üst kattaki duşa girdi. Bende alt kattaki duşta yıkanıp, şort ve tişört giyip salonda oturdum, onları bekledim.

25 dakika kadar sonra çıktılar. Arabaya bindik ve şehir merkezinde güzel bir restoranta geldik. Girip siparişlerimizi verdik. Bu arada havadan sudan konuşuyorduk. Güven, "Gece sizi çok güzel bir mekana götüreceğim!" dedi. Yemeklerimizi yedikten sonra saat 21:00 gibi eve geldik. Gece nereye götüreceğini sorsak bile söylemiyordu. Gece 23:00 gibi üçümüz çıktık. Yarım saat gittikten sonra bir disconun önünde durduk. Güzel bir sürpriz olmuştu bizim için.

İçeriye girdiğimizde millet çılgınlar gibi eğleniyordu. Sinem üzerinde bir parça etek ve açık bir kıyafet ile gelmişti. Sinem kendini müziğe kaptırdı, biz de Güvenle beraber içmeye başladık. Sinem yanımıza yarım saat sonra Zenci bir adamla geldi. Sinem, "Benim Üniversiteden arkadaşım Rafael!" dedi. Biz de tanıştık onunla. Sinem çok samimi olmuştu Rafael ile. Rafael Afrikalıymış, Üniversite için buraya gelmiş, sonrada burada bir şirkete girmiş. Türkçesi gerçekten çok iyiydi, anlaşmakta sıkıntı çekmemiştik. Sinem ile Rafael’i gizliden izliyordum, Rafael elini ara sıra Sinem’in kalçalarına atıyordu. Sinem ise bundan şikayetçi değildi, hatta önünü Rafael’e bastırıyordu ara sıra. Sinem ile Rafael yarım saat kadar elleştikten sonra, Sinem yanımıza geldi. Rafael de mekandan çıktı. Sinem yanımdayken elimi eteğinin altından külotuna attım, amı sırılsıklam olmuştu.

Sinem kulağıma eğilerek, "Ben fena oldum, eve gidelim!" dediğinde güldüm. Güven’e söyledim ve hesabı ödeyip çıktık. Güven arabayı sürüyordu, biz de arkada Sinem ile yiyişiyorduk. Güven de dayanamamış olacaktı ki, "Bekleyemem eve kadar!" dedi ve otoyoldan dışarıya çıkarak ağaçlık bir alana çekti arabayı. Hemen indik araçtan. Güven yarrağını çıkarttı ve Sinem’in ağzına dayadı hemen. Ben de Sinem’i domalttım ve eteğini beline topladım, külotunu dizlerine kadar indirdim ve sulanmış amına elimi attım.

Amı yanıyordu resmen, biraz okşadıktan sonra yalamaya başladım amını. Sinem ise iniltiler içinde 2-3 dakika sonra orgazm oldu. Bacaklarından tutuyordum Sinem’in ve hızlı hızlı amını yalıyordum. Sinem elini klitorisine atmış okşuyordu, gerçekten bu sefer fena azmıştı. Rafael onu nasıl azdırdı bilmiyorum, ama Sinem sikilmek için yanıp tutuşuyordu. Ben amını yalamayı bıraktım ve ayağa kalkarak pantolonumla, boxerımı dizlerime kadar indirdim ve yarrağımı amına dayayıp bir anda soktum.

Sinem kendini bana çarptırmaya başladı, daha da hızlanmamı ister gibiydi. Ben de onu dinledim ve son hızımla amını sikmeye başladım. Sinem’i 15 dakika kadar siktikten sonra amına boşaldım. Amından çıkarak arabanın kapısını açtım ve oturup bir sigara yaktım. Sigaramı içerken, Güven Sinem’i cama doğru dayadı ve arkasına geçti. Sinem cama doğru dayandığından ara sıra eğilerek onu öpebiliyordum. Güven 10 dakika kadar Sinem’i o pozisyonda siktikten sonra içinden çıktı ve arka kapıyı açıp Sinem’i koltuğa sırt üstü yatırdı ve bacaklarını omzuna alıp tekrardan amına girdi. Güven hızlı hızlı sikerken, ben de sigaramı bitirdim.

Sigaramı söndürdüğümde ise Güven hırlayarak Sinemin amına boşaldı. Güven üstünü başını toparladı ve bana, "Arabayı sen kullansana!" dedi. Arkada Sinemle dinlenmeye başladılar ve ben de onun tarifleriyle yazlığa kadar sürdüm. Sinem ve Güven sallana sallana içeriye girdiler. Duşlarını aldıktan sonra ikisi de üst kata yatmaya çıktılar. Ben ise aşağıda bira içerek TV izliyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder