30 Eylül 2013 Pazartesi

Komşu Kızının Bakireliğini aldım


Gönderen: ateşli sex ateşlisex@hotmail.com
Şehir: izmir
Sex hikaye adı: Komşu kızının bakireliğini aldım


Adım Bekir 29 yaşındayım kumral ela gözlü 180 90 kiloyum kaslı bir yapım var. Esra esmer ela gözlü sanırım 165 boylarında 50 kilo falan iri yapılı göğüsleri var göğüsler büyük olur da kalçalar küçük mü kalır o kalçalar yok mu o kalçalar ufff . Neyse hikayemize gelelim Esra bizim mahallede oturuyor. Annemle annesi çok iyi arkadaştırlar. Esra tek kardeştir. Annesi ve babası köylerine gitmişti Esra da evde tek başınaydı. Karar vermiştim bu gece Esrayı sikecektim gece 1 sularında evdekiler uyuyunca kafama kar maskesi giydim elime siyah eldiven falan tam bir hırsız gibi oldum. Yaz olduğundan havalar sıcak cam açıktı gece kondu olduğu için evleri ve pencerelerde demir olmadığı için camdan içeri girdim. Solaydım artık. Esranın odasını aradım ve buldum içeri girdim Esra her şeyden habersizce masum masum yatıyordu. Yatağa oturdum üstünde beyaz atlet ve şort vardı hava sıcak olduğu için yorgan yoktu üstünde :) Dolapların birini açtım ve içinden kemer buldum 4 tane kemeri aldım hafif sakin bir şekilde ellerini ve ayaklarını yatağa bağladım. Artık tamamen benimdi. dudaklarına bir öpücük kondurdum ve uyı karşısında beni görünce dondu kaldı. Çığlık attı bende hemen atletini yırtıp ağzına tıktım :)şortunu çıkardım kilot giymemişti südyenini de çıkardım ve karşımda çırılçıplak duruyordu hemen yanımda ki makine ile çıplak fotoğraflarını çektim ve o hayla kurtulmaya çalışıyodu :D gögüslerini öpmeye emmeye başladım ve göbeğine ardında da kutusuna kadar indim orayı biraz yalayıp dil darbeleri attıp zevk suları akmaya başlamıştı bile isteksizde olsa ister istemez zevk aldığı belliydi çünkü hareket etmeyi kesmişti ona ağızını açcağımı çığlık atmamasını yoksa bu fotoğrafları ailene veririm dedim o da tamam dermişcesine kafasını salladı ağzından bezi çıkardım ve benimkini çıkarıp yala dedim ellerini açtıp ve yalamaya başldı 9 10 dkka sonra ağzına boşaldım midesi bulanmıştı hepsini yut dedim yuttu bacaklarını da çözüp 69 pozisyonu aldırdım ve yala dedim o benimkini yalarken bende onun amını yalıyordum am suları yüzümü ıslatıyordu sonra domaltım ve götten girdim 20 dkka falan siktikten sonra içine boşaldım hamile kalma ihtimali vardı artık sonra amdan gircektim önce biraz sürttüm ardından başını soktum bişi olmadı hayla kızlığı duruyodu ama benimki akıllı durur mu öyle bir girdimki Esra öyle bir çığlık attı inanamazsınız kanlar ve zevk suları akıyordu amından ben girip çıkardum yavaşla demesine rağmen hızlanıyorudum bu beni daha çok azdırdı uzım ve kucağıma oturdum zıplatım göğüsleri zıp zıp zıplıyorudu göğüslerini ellemeye başladım ve ayak omuz posizyonunu aldım ve bi yan girip çıkıyorum bi yan göğüsleriyle oynuyorum bi ya öpüşüyoruz böyle 5 kadar seviştik çok ateşliydi ailesi her köye gittiğinde tekrarlıyoruz :D

4 yorum:

  1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil
  2. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
    Açık tarzımı bağışla lütfen.
    Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

    YanıtlaSil
  3. Selam ben Ferhat Mersin'den 37 yaş tirciyim bayan arkadaslar arayın konuşalım aslen urfaliyim işte numaram 05322881621

    YanıtlaSil
  4. SIRA (1)  merhabalar  ben poyraz tolga ankara çankaya ticaretle ugrasiyorum seksi  cook  seviyorum yas (39) boy( 170) kilo( 80 )penis (19 )kalın damarli( 1) Saate boşalıyorum vücudum kılsız bembeyaz temizlige  titizlige  ve agiz ter  el ayak kılık kıyafete hijraniklige coook  önem veren biriyim saygı medeniyet  anlayis  kesinlikle önemli abaza tutkal yapışık insanları sevmem asla kesinlikle aydın  ve herkonuda acik görüslüyüm  tabiki  her sektörden  insanlar  arıyor  memur  doktor öğretmen  evli çiftler lezbiyenler biseksüeller evli bayanlar dul bayanlar  tabiki  her  arayanla seks yapmiyorum seciciyim  SEKS  yapcam  insanlari  seciyorum  öncelikle  kafa  yapisina  bakiyorum ona  göre  degerlendiriyorum yatagimda  sapıgım  ve  kesinlikle  sınırsızım  evet  karısınin  gözünün  önünde  sikilmesini izlemek  isteyen beyler  eşinin  gözünün  önünde sikilmesini izlemek isteyen  hanimlar iki  yarragin  altinda  biri  aminda  biri  götunde sikilmek  isteyen  bayanlar kol  gibi  yarragimi  kocasıyla  bereber  yalamak  isteyen  ciftler  yarragimi  karinla  beraber  yaliyorsun  sütlaç  rengindeki  ılık ılık  dölümü  beni  yalaya yalaya agziniza  boşalmami istermisin  aile  ici  seks  yapmak  isteyen  anne kız  aynı  anda sikilmek  istermisin lezbiyenler biseksüeller  tirafestiler enestler sınırsız  hersey  aklına gelen veya gelmeyen herşey am yalatmak göt deligini  yalatmak teker  teker  ayak  parmaklarini  yalatmak isteyen  bayanlar hadi  ver  agzima  hadi  otur  agzima  köpekler  gibi  yalayim  amini  göt deligini yalaya  yalaya  yaliyorum  yaliyorum  hadi  ağzıma  akıt  boşal  işe  ne  istersen  yap herşey  selbest sende  benim  yarragimi  yala  yala  hadi  sende  beni  agzina  patlat  agzina  bosalayim suratına  akıtayım  hadi  hadi  sütlaç  rengindeki  dölümü  patlat  heryerine evet  arayan  insanlar  SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMAYACAK ARAMAYACAK ASLA KESINLIKLE MEZARA KADAR SIRDAŞLIK ÇOOK COOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE  ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GÖRÜŞÜRÜZ UYMASSA HERKES KENDİ YOLUNA GİDER DİYORUM BÜYÜZDEN GÜVEN  DUYGUSU  OLMASI İÇİN  KONUSMAK  ÖNEMLI  ÖNCELİKLE  SANALCILAR  KENDİNE  ÖZ GÜVENI  OLMAYANLAR  VE ANKARA  DIŞI  OLANLAR  LÜTFEN  ARAMASINLAR LÜTFEN  TEKRAR SAYGILARIMI  HÜRMETLERIMI  ARZ EDERİM WATSAP VIBER IMO VAR 0541 504 39 29 TK 0541 504 39 29

    YanıtlaSil