17 Eylül 2013 Salı

Müdür Oldum Seks Hayatım Canlandı 21. Bölüm

Saat 20:00 olduğunu görünce, "Ben kalkayım!" dedim. Esra hemen ayağa kalkarak boynumdan tuttu ve "Nereye ya?" deyip dudaklarıma yapıştı. Göğüslerini gömleğime yapıştırmıştı ve öpmeye başladı beni. Hemen yerime oturdum ve Esra’yı kucağıma alarak öpmeye ve kalçalarının külotundan dışarı kalan kısmını okşamaya başladım. Esra ise hem beni öpüyor hemde boynumu ve saçlarımı okşuyordu. Esra’yı öpmeyi bıraktım ve koltuğa sırt üstü yatırıp göğüslerine yapıştım. Göğüslerini hafif hafif öperken elimle bacaklarını okşuyordum. Esra bu arada inlerken, "Hadi, götüme gir!" dedi. Ben de, "Gece uzun hayatım, yavaş yavaş!" deyip güldükten sonra ayağa kalktım. Üzerimdeki tüm kıyafetleri çıkartıp kenara bıraktıktan sonra, yarrağımı Esra’nın ağzına verdim. Esra gözleri kapalı bir şekilde yarrağımı yalıyor, bir yandan da elini külotunun içine sokmuş amıyla oynuyordu. Esra’yı o durumda izlemek bile tahrik ediciydi. Esra yarrağımı yalamayı bırakıp, dilini başında gezdirmeye başladı, taşaklarımı da alttan sıkıyordu. Müthiş bir acı duysam bile zevkle
karışıyordu bu acı.

Esra kafasını kaldırdı ve yarrağıma 31 çekerken, taşaklarımı yalayıp, öpmeye başladı. Sonra yerinden kalktı ve beni elimden tutarak Fatih’in yanına oturttu. Şimdi Fatih'in önünde Yeliz, benim önümde ise Esra, yarraklarımızı yalıyorlardı. Müthiş bir görüntüyle ikimiz de hırıltılara başladık ve çok geçmeden çok kısa aralıklarla önce Fatih, sonra ben kızların ağzına boşaldık. Esra ve Yeliz kalkıp lavaboya giderek ağızlarını temizlediler. Yeliz lavabodan altında sadece külotla geldi. Esra benim elimi, Yeliz de Fatih’in elini tuttu ve bizi kaldırıp, kendileri koltuğa oturdular ve bacaklarını kaldırarak, "Ee hadi beyler, sıra sizde!" dediler.

Biz hemen dizlerimizin üstüne çöktük. Esra’nın külotunu çıkarttım ve amının üstünden birkaç kez okşadıktan sonra yalamaya başladım. Esra zevkten kuduruyordu adeta. Bu arada kızlar birbirleriyle öpüşmeye başladılar. Ben bir elimi Esra’nın klitorisine attım ve okşarken, Esra kasıla kasıla orgazm oldu. Esra’nın gözleri kapandı ve yerinde yayıldı kaldı. Öpüşmeyi bıraktılar, Esra iki eliyle göğüslerini okşuyordu. Yeliz de bu arada bağıra bağıra orgazm oldu.

Fatih ayağa kalktı ve yarrağını Yeliz’in amına dayadı. Ben de kalktım ve Esra’nın amına dayadım. Girmiyorduk, sadece fırça çekiyorduk amlarına. Sonra ben Esra’yı elinden tutarak diğer koltuğa domalttım ve eğilerek göt deliğini yalamaya başladım. Esra kopmuştu resmen, inlemeleri iyice artmıştı, konuşamıyor, sadece inliyordu. 10 dakika kadar göt deliğini yaladım. Göt kaslarını iyice gevşettikten sonra, yarrağımı götüne sokmamla beraber Esra’nın çığlık atması bir oldu. Bu arada Fatih te Yeliz’in götüne girmeye çalışıyor, ama taktiği çok iyi bilmediğinden ve kuru kuru zorlanıyorlardı.

Fatih’e, "Kızın göt deliğini yala!" dediğimde, eğildi ve Yeliz’in göt deliğini yalamaya başladı. Ben ise yarısına kadar girmiştim Esra’nın götüne. Alışması için biraz bekledikten sonra Esra’nın kafasından tekrardan tutarak yastıklara gömdüm ve kökledim. Yastıklar ağzını kapattığından bağırması çok duyulmamıştı. Birkaç dakika sonra kafasını bıraktığımda çığlık atmıyordu, ama hızlı hızlı inliyordu. Esra’nın götünde girip çıkarken hızlanmaya başladım ve Esra da iyice inlemelerini arttırmaya başladı. 15 dakika kadar götünü hızlıca siktim. Esra bu arada amıyla oynayarak bir kez orgazm olmuştu.

Fatih’e, "Değişelim mi?" dediğimde, Yeliz’in götünden çıkarak "Olur!" dedi. Esra’yı kaldırdım ve Fatih’in önüne doğru götürüp sertçe domalttım. Seks gerçekten Hardcore bir şekle dönüşmüştü. Yeliz’i elinden tutarak getirdim ve ben koltuğa oturduktan sonra yüzü bana dönük olacak şekilde götüne girmeye başladım. Yeliz içine kadar aldığında kısa bir çığlık attı. Yeliz’in götünü sertçe sikiyordum ve bir yandan da yüzüne hafif tokatlar atıyordum. Yeliz’in götüne hızlı hızlı girip çıkarken, Yeliz, "Hızlan, daha da hızlan!" diyordu. Bunu demesine şaşırmıştım, geçen gün götten siktiğimde ağrısından duramayan kız, şimdi daha da hızlanmamı istiyordu. Yeliz bir süre sonra hafiften durmaya başladı ve ben de belimi kaldırarak, hızlıca götüne girip çıkmaya başladım. Bu arada amıyla oynuyordum.

Yeliz en sonunda inleyerek orgazm oldu, amının sıvıları kasıklarıma kadar gelmişti. Sonra üzerime yığıldı. Ona sarılıp, belimi kaldıra kaldıra götünü sikmeye devam ettim, o da kısık kısık inliyordu. Yeliz’in pili hafiften bitmiş gibiydi, ama Esra halen bağıra bağıra Fatih’in altına sikiliyordu. Yeliz’i üzerimden kaldırdım ve koltuğun üzerine bıraktım biraz dinlenmesi için. Fatih, Yeliz’i koltuğun üzerine sırt üstü yatırmış, götten sikiyordu. Esra’nın baş ucuna geldim ve yarrağımı ağzına verdim. Esra götten sikilirken şimdi yarrağımı yalıyordu. Ara sıra yanaklarına hafiften tokatlar atıyordum.

Fatih 5 dakika kadar sonra çıktı kızın götünden. Ben de ağzındaki yarrağı çıkarttım ve Esra’yı kaldırdım. Fatih koltuğa oturdu ve ben de ayakta Esra’yı, Fatih’e doğru domalttım. Fatih yarrağını yalatırken, ben de Esra’nın götüne yarrağımı dayadım. Genişlemiş göt deliğine rahatça girdim ve sikmeye başladım. Bu arada kalçamda bir el hissettim, ardından ise taşaklarımda bir dil. Yeliz kalkmıştı ve arkamda benim taşaklarımı yalamaya başlamıştı. Müthiş bir zevk alıyordum. Ben boşalmadan önce Esra iyice titremeye başladı. Esra’nın götünden çıktım ve Yeliz’i, Esra’nın amına dayadım.

Esra’nın tüm orgazm sıvıları Yeliz’in ağzına ve suratına gelmişti. Yeliz kızın sıvılarını yaladıktan sonra, onu kenara çektim ve tekrardan Esra’nın götüne girmeye başladım. Ben Esra’nın götünü sikerken, Fatih önünden kalktı ve Yeliz’i domaltıp götüne girmeye başladı. Yeliz yine kendi amıyla oynuyordu ve birkaç dakika sonra yine bağırarak orgazm oldu. Ben de boşalacağım zaman Esra’nın götünden çıktım ve kalçalarının üzerine boşaldım. Esra birkaç saniye sonra kendini yere attı. Fatih de bu arada benim yaptığım gibi Yeliz’in götünden çıkarak kalçalarına boşaldı. Yeliz de Esra’nın yanına yattı. Fatih ve ben de koltuklara oturduk. Braz dinlendikten sonra, ben, "İçki var mı?" dediğimde, Esra zorla elini kaldırıp mutfağı gösterdi.

Kalktım ve mutfağa gidip 4 tane bira aldım geldim. Herkese biraları verdikten sonra bir sigara yaktım. 5 dakika kadar mola verdikten sonra, ben, "Ben doymadım, hadi bir daha!" dedim. Fatih de, "Tamam!" dedi. Ama kızların hali yoktu, "Bizden bugünlük bu kadar!" dediler. Zaten bu aralar çok yapamıyordum, bu fırsatı değerlendirmem gerekiyordu. Sinem’i aramak geldi aklıma. Arayıp, gelip gelemiyeceğini sordum. Sinem 1 saatlik çıkabileceğini söylediğinde, onu almaya geleceğimi söyledim. Kızlara ve Fatih'e de, "Bekleyin!" dedim ve üzerimi apar topar giyinip çıktım.

Arabayla bizim sokağın biraz ilerisinde durup Sinem’i aradım ve "Sokağın başındayım!" dedim. Sinem 5 dakika sonra çıktı ve yanıma geldi. Arabaya bindiğinde, "Ne oldu? Bu saatte apar topar niye çağırdın?" dedi. Ona, "Çok güzel bir seks yapacağız!" dedim ve arabayı Yeliz’in evine sürdüm. Yukarı çıktık. Kapıyı Fatih açtı, altında sadece boxerı vardı. Ben Sinem’e, "Geç içeriye otur, geliyorum!" dedim ve mutfağa gidip Sinem’e bir bira açtım. Salona geçtiğimde Fatih ile Sinem ufaktan yiyişmeye başlamışlardı bile. Yeliz ve Esra halen yerde yatıyorlardı. Sinem bana, "Ne oldu bunlara böyle? Üstlerinden TIR geçmiş gibi yatıyorlar!" dedi ve güldü. Sinem birasını içtikten sonra beni Fatih’in yanına oturttu.

Hızlıca üstümdeki kıyafetleri çıkarttım ve boxerımla kaldım Fatih gibi. Sinem boxerlarımızı çıkarttı ve siklerimizi eline alarak okşamaya başladı. Sinem önce benim sikimi ağzına aldı ve yavaştan yalamaya başladı. Sikim tekrardan hareketleniyordu, ama biraz da kasıklarımda ağrı vardı. Uzun süredir sevişiyorduk ve boşalmaktan artık bacaklarım tutmaz olmuştu. Sinem 5 dakika kadar sikimi yaladıktan sonra bıraktı ve Fatih’in sikini ağzına alarak yalamaya başladı. Benim sikime de yavaştan 31 çektiriyordu. Sinem 20 dakika boyunca ikimizin de sikini yaladıktan sonra, ben Sinem’i tuttum ve kaldırdım.

Elbisesini çıkarttım, südyen giymemişti, sadece kırmızı bir külot vardı altında. Onu da çıkarttım ve Yeliz’in üzerine attım. Sonra Fatih’e doğru domalttım Sinem’i ve arkasına geçerek amını yalamaya başladım. Sulanmış amı yalandıkça iyice vıcık vıcık oluyordu. Amını yalarken bir yandan sikimi okşamaya devam ediyordum. Sinem kasıla kasıla ilk orgazmını olduktan sonra, ben de ayağa kalktım ve yarrağımı Sinem’in amına yerleştirdim. Sinem’in amında birkaç saniye beklediğimde, Sinem ağzındaki yarrağı çıkartıp, "Hadi soksana!" dedi. Ama ben inadına sokmuyordum.

Sinem’i iyice azdırıp sokma planım vardı. Amının dudakları arasına fırçalar çekmeye başladım ve en sonunda Sinem’in amına köklediğimde, Sinem boğuk bir inleme çıkarttı. Sinem’in amını hızlı hızlı sikmeye başladım. Sinem de olabildiğinde hızlı bir şekilde Fatih’in yarrağını yalıyordu. Fatih kendinden geçmiş gibiydi. Ben Sinem’in amından çıktım ve Sinem’i, Fatih’in kucağına oturttum. Fatih götüne girecekken, "Sen amına gir, ben götüne gireyim!" dediğimde, Fatih biraz sevindi. İlk kez am sikecekti, sevgilisiyle sadece götten yapıyorlardı.

Fatih heyecanla Sinem’in amına soktu ve git gel yapmaya başladı. Ben de, Sinem’in orgazm sıvısından sırılsıklam olmuş yarrağımı götüne dayadım ve yavaşça içine girdim. Sinem iki tane yarrak yemenin zevkiyle coşmuştu, kasıla kasıla bir kez daha orgazm oldu. Fatih de heyecandan Sinem’in amına boşaldı. Biraz suçluluk duymuştu, "Özür dilerim, yanlışlıkla oldu!" dedi ve Sinem’in altından kalktı. Sinem de, "Önemli değil!" diyerek güldü. Ben Sinem’i koltukta diz üstü tekrardan domalttım ve götüne hızlıca girmeye devam ettim.

Sinem ise tekrardan inlemelerine başladı. 10 dakika sonra götünün içine boşaldım. Ama ne boşalmak. Bir şey beni tahrik etmişti ve üst üste boşalmam olmasına rağmen halen oluk oluk akıyordum içine. Saat 23:00’ye geliyordu. Sinem kalktı ve banyoya gitti, bizim kızlar da arkasından gittiler. 5 dakika sonra Sinem geldi ve kıyafetlerini giydi. Sinem tam gidecekken, Yeliz ve Esra banyodan çıktılar ve onu durdurdular. İkimize de burada kalmamız için adeta yalvardılar. Benim evde bekleyen kimsem olmadığından rahattım. Sinem de, "Tamam, ama önce kocamı aramam gerek!" dedi ve içeriye giderek çantasından telefonunu aldı.

Kocasına, "Hülya çok ısrar etti hayatım, bugün burada kalıyorum ben, yarın sabahtan gelirim. Hadi öptüm!" dedi ve kapattı. Fatih’in gitmesi gerekiyormuş. Fatih’e, "Ben bırakayım seni!" dedim ve ben de giyindim. Beraber çıktık ve arabamla onu evine bıraktım. Çok uzak değildi evi zaten, arabadan inmeden önce bana teşekkür etti ve öyle gitti. Ben de hızlıca Yeliz’lerin evine döndüm. Kapıyı Esra açtı ve hemen içeriye gitti. Salonda kimse yoktu. Yatak odasına baktığımda, kızlar yatakları birleştirmiş, üçü de çırılçıplak yatıyorlardı. "Biz burda uyuyacağız!" dediklerinde, ben de mecburen salona geçtim, büyük koltuğa yattım. Kafamı koyar koymaz uyumuşum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder