17 Eylül 2013 Salı

Müdür Oldum Seks Hayatım Canlandı 22. Bölüm

Sabah 6:00’da yanağıma ve dudağıma konulan öpücüklerle uyandım. Halen belim ağrıyordu. Gözümü açtığımda Sinem baş ucumdaydı. "Hadi kalk, yalnız bırakma beni!" dedi. Hava yeni aydınlanmıştı, Sinem’i evine bırakacaktım, sonra da evime gider 1 saat daha uyurum diye düşünüyordum. Kalktım ve giyindim. Sinemle beraber çıktık. Onun evinin önüne gelince, "Gelsene yukarı, bende kahvaltı yaparsın?" dedi. Kabul ettim ve arabayı park edip beraber evine girdik. "Sen takıl, ben de kahvaltıyı hazırlayayım!" dedi ve mutfağa gitti. Giderken kalçasına küçük bir tokat attığımda dönüp gülümsedi. Ben salona geçtim. Oturdum, dinlenirken Rabia aklıma geldi. Hemen kalktım yerimden ve küçük odaya gittim. Tahmin ettiğim gibi oradaki yatakta yatıyordu. Yanına gittim ve saçlarını okşayarak uyandırdım. Beni görünce biraz tuhaf baktı. Dudağına öpücük kondurarak, "Ben geldim!" dediğimde gülümsedi. Rabia’yı kaldırdım ve banyoya soktum, ben de girdim ve kapıyı kapattım. Rabia’yı duşa soktum ve izlemeye başladım. Yıkanırken beni tahrik edici
hareketler de yapıyordu. Bu arada kapı açıldı ve Sinem içeriye girerek "Napıyorsunuz burada?" dedi.

Rabia birden elleriyle göğslerini kapatarak, "Abla çık dışarıya!" dedi. Sinem gülerek, "Kızım ben senin ablanım nolacak?" dedi. Rabia, "Sakın enişteme söyleme bak!" dedi. Sinem gülerek, "Tamam söylemem, ama çok da oyalanmayın!" dedi ve çıktı. Rabia, "Görüyor musun ya! Senin yüzünden rezil oldum ablama!" dedi. Ben yanına giderek dudağından öptüm ve "Ne rezil olması ya?" diyerek onu teselli etmeye çalıştım. Benim ablasına neler yaptığımı bilmiyordu ki. Saat 6:30’da kahvaltıya oturduk hepimiz. 7:00’de Sinemle beraber hazırlanıp çıktık. İbrahim artık güveniyor ve bir şey demiyordu Sinemle beraber dolaşmamıza.

Sinem’e, "Daha mesaiye 1 saatten fazla var, bir yere otursak mı?" dedim. "Olur oturalım!" dedi. Bir kafe’ye doğru sürdüm arabayı. İnip oturduk ve birer kahve içerek, havadan sudan konuşmaya başladık. Saat 8:00’e doğru kalktık ve işyerine geldik. Yeliz’i almamıştım bugün, biraz bozulacaktı işyerine geldiğinde, ama oradan dönemezdim. Odama geçtim ve işlerime devam ettim. İş ile Ev arasında sürekli gidip geliyordum, o günden sonra uygun bir durum bulup sevişememiştim kimseyle. Rabia halen banyoda yakalanma meselesinden bozuktu bana, Yeliz’in ise stajı bittikten sonra Üniversite’ye yoğunlaşmak için ders çalışması gerektiğinden görüşememiştik. Eylül ortalarına gelmiştik, Sinem Avukat ile görüşme ayarlayacaktık haftasonu.

İşteyken saat 14:00 gibi Gökhan bey beni odasına çağırttı. Hemen gittim ve kapıyı vurup içeriye girdim. Bu arada karşımda Müjgan oturuyordu. Beni de diğer koltuğa oturttu ve "Bak Engincim, biliyorum daha Haziran ayında gittin iş gezisine, ama seni bir daha göndermek zorundayım!" dedi. "Benim için sorun değil Gökhan bey, ben giderim!" dedim. Gökhan bey, "Ama bu önceki iş gezilerine benzemeyecek!" dediğinde, "Nasıl?" diyebildim. Gökhan bey, "Ekim başında gideceksin, Şubat’ta döneceksin! 5 ay gibi bir süre oradasın yani!" dedi ve hemen ekledi, "Gidip gitmemek sana kalmış, ama büyük bir iş olacak. 5 ayda 3 tane ülkeye gideceksin. Bu arada orada kaldığın 5 ay boyunca ücretinin % 50 fazlasını alacaksın!" dedi.

Ben bir süre bekledikten sonra, "Tamam, kabul ediyorum!" dedim. Gökhan bey de, "Şirketimizin alacağı malların fiyatlarını hesaplayıp, şirketimizin finansal olarak zor duruma düşmemesi için Müjgan da yanında gelecek. Gelip, giden paraların hesaplamalarını yapacak!" dedi. Ben de, "Tamam, Müjgan'la zaten iyi anlaşıyoruz! Benimle başka işiniz yoksa çıkabilir miyim?" dedim. Gökhan bey "Tabi!" diyerek izin verdi. Bölüme geldiğimde, "Arkadaşlar bir dakika bana bakar mısınız?" dedim. Herkes işini bırakınca, "Gökhan beyin odasından geliyorum, bana bir teklifte bulundu..." dedim. Herkes meraklandı. "Ekim başından, Şubat’a kadar iş gezisine çıkarak, 3 tane ülkeden mal satın almadan önce gözlem yapacağım ve malları kontrol edeceğim. O yüzden Ekim’den sonra ben burada yokum!" dedim. Sinem üzülmüştü bu duruma, ben odama girince yanıma gelip, "Neden kabul ettin?" dedi. "Benim işim bu!" dedim. Sinem de, "Yok, sende bir uzaklaşma var zaten son günlerde!" dedi.

"Saçmalama, ben aynıyım. Sadece bir süreliğine yokum. İşimi yapacağım!" dediğimde, Sinem bir şey demeden odamdan çekip gitti. Rabia’yı arayıp haber vermiş olmalı ki, yarım saat sonra Rabia telefonumu aradı. Açtığımda, "Neden kabul ettin Engin?" dedi. Bir teklif kabul etmem birçok kişiyi rahatsız etmişti. Rabia’ya durumu açıkladım, yarım saat kadar konuştuktan sonra Rabia telefonu kapattı. Birkaç gün boyunca ne Sinem’le, ne de Rabia ile görüştüm. Evden işe, işten eve durumundaydım. 3-4 gün sonra işyerinde çalışırken Sinem odama girdi ve "Biliyorum sana çok sert çıktım, senin işin bu, ama o kadar şey yaşadıktan sonra birden çekip gitmen beni çok kötü etkiledi. Özür dilerim!" dedi ve çıktı odamdan. Birkaç dakika sonra ise Rabia arayarak, Sinem’in dediklerini neredeyse aynen tekrarladı ve özür dileyip kapattı telefonu.

Eylül aylarının başına kadar hiç biriyle aramda bir şey olmadı. Eylül ayının başında Sinem odama girerek neşeli bir şekilde, "Haftasonu seni sürpriz bir yere götürüyorum. 2 gün orada kalacağız!" dedi. "Nereye?" dediğimde, "Söylemem, sürpriz!" dedi. Gizemli konuşmayı çok seviyordu, sormama rağmen hiç cevap vermedi bana. Haftasonunu iple çektim.

Cuma günü işten çıkarken, otoparkta Sinem, "Sabah 7:00’de hazır ol!" dedi ve gülerek arabasına bindi. Ben merakla evime gittim, yarını düşünüyordum acaba nereye gideceğiz diye. Akşam erkenden yattım ve sabah saat 7:00’ye doğru uyandım. Önce güzel bir banyo yaptıktan sonra, birkaç tane tişört ve şort koydum çantaya. Sinem beni aradı ve "Hazırsın umarım?" dedi. "Hazırım!" deyince, "10 dakikaya evinin önündeyim!" dedi. Sinem geldiğinde indim aşağıya ve elimdeki çantayı arka koltuğa atarak, ön tarafa oturdum. Sinem hızla arabayı sürmeye başladı.

"Nereye gidiyoruz?" dedim. Sinem, "Bizim avukat Güven beyle anlaştım. 2 gün onunlayız!" dediğinde sevinmiştim. "Peki kocana ne yalan söyledin?" dediğimde, "Kızlarla beraber yaz bitmeden 2 gün denize gideceğiz dedim!" dedi. Bu kız şeytanın ta kendisiydi, güldüm sadece. 1,5 saat sonra iyice şehirden uzaklaşıp, yazlıkların ve villaların olduğu sakin yerlere geldik. Sinem biraz villaların arasında dolaştıktan sonra 2 katlı bir villanın kapısının önünde durdu. Kapı açıldı ve biz arabayla içeriye girdik. Sinem arabayı bahçenin kenarına bıraktı ve tekrardan kapı kapandı. Otomatik sistemdi kapı. Güven bey bu arada yanımıza geldi.

İkimizle de selamlaşıp, "Hoş geldiniz!" dedi ve içeriye buyur etti. Ben girerken Sinem’e, "Bu adam sikişeceğimizi biliyor mu?" dediğimde, "Yok, sadece tatil yapacağız diye biliyor!" dedi. İçeriye girdik, saat 8:30’u biraz geçmişti. Güven bize, "Burada kendi eviniz gibi takılın. Rahat olun!" dedi. Sonra da, "Kahvaltı yaptınız mı?" diye sordu. "Yok yapmadık!" dedik. Güven, "Kalkın!" dedi ve onun arabasına atlayarak yakınlarda bir kahvaltı restoranına gittik. Ormanlık bir yerin içindeydi, havası ve çayı süperdi. Saat 10:00’a kadar muhabbet ettik, Sinem ve Güven lise yıllarını anlatıyorlardı. Güven ilk adımı atarak Sinem’e sarıldı ve "Tadını özlemişim!" dedi. Sinem gülerek, "Kim bilir belki o anları bir daha yaşarız!" dediğinde, Güven heyecandan ölecek gibiydi. Kalktık ve arabasına binerek villasına geldik. Güven hemen hızlıca indi arabadan.

Villa’dan içeriye girer girmez öpmeye başladı Sinem’i. Ben de arkalarından gidiyordum. Güven ve Sinem öpüşe öpüşe yukarıya kadar çıktılar. Yatak odasına girdiler, ben de arkalarından içeriye daldım. Çok güzel ve geniş bir yatak odası vardı. Yatakta gerçekten baya büyüktü. Güven, Sinem’i yatağa yatırdı ve dudaklarına yapıştı tekrardan. Ben kenardaki tekli koltuğa oturarak izlemeye başladım onları ve bir de sigara yaktım. Güven öpüşmeyi bırakarak, "Sen niye katılmıyorsun?" dediğinde, "Sen devam et, ben kafama esince katılırım!" dedim.

Güven tekrardan Sinem’in dudaklarına yumuldu. Sinem’in üstünde göğüs dekolteli bir body vardı. Onu çıkarttı ve südyensiz göğüslerini ellerine alıp, "Harikalar!" diyerek yapıştı göğüslerine Sinem’in. Güven gömleğinin düğmelerini açıyordu Sinem’in göğüslerini yalarken. Ben de sikimi çıkarttım ve okşamaya başladım hafiften. Sinem kenardan bana bakarak gülümsedi, ben de ona gülümsedim. Güven ayağa kalktı, gömleğini tamamen çıkarttı ve pantolonuyla, boxerını da çıkarttı.

Yarrağı normal uzunlukta, ama çok kalındı. Sinem yatakta oturur pozisyona geçti ve Güven’in yarrağını eline aldı. Sinem biraz okşadıktan sonra, "Lise zamanlarındaki gibi, halen kalın ve dimdik!" dediğinde Güven güldü. Sinem yarrağını ağzına aldığında, Güven, "Ohhh!" diye bir ses çıkarttı. Sinem’in saçlarından tutarak yarrağına doğru bastırmaya başladı. Sinem’in büyük göğüsleri de ileri geri yaptıkça sallanıyordu. Güven bu arada ellerini saçlarından çekti ve Sinem’in göğüslerini okşamaya başladı. Sinem ise ateşli ateşli Güven’in yarrağını 15 dakika kadar yaladıktan sonra, Güven, Sinem’i kolundan tutarak kaldırdı.

Altında bir mavi dar kot pantolon vardı Sinem’in. Güven hemen yatağa domalttı Sinem’i, kalçalarını okşayarak, "Kaç senedir bu kalçaların özlemiyle yanıp tutuşuyorum ben!" dedi ve kalçasına bir tokat attıktan sonra pantolonu hızlıca çıkarttı. Sinem’in bembeyaz kalçaları meydana çıktı. Güven, "Mükemmeller!" dedikten sonra birkaç dakika kalça yanaklarını öptükten sonra külotunu çıkarttı Sinem’in. Kalçalarını ayırıp amını yalamaya başladı. Güven amını yaladıkça, Sinem onu tahrik etmek için bağıra bağıra inliyordu.

Ben kalktım ve soyundum. Yatağa dizlerimin üstünde çıkıp yarrağımı ağzına verdim Sinem’in. Sinem gözleri kapalı şekilde yarrağımı yalıyordu. Güven 5-10 dakika kadar amını yaladıktan sonra ayağa kalktı ve yarrağını tuttuktan sonra, "Bakireyim diye vermiyordun amından, şimdi doya doya sikeceğim!" dedi ve birden amına kökledi. Sinem acıyla bağırmaya çalıştı, ama ağzında yarrağım olduğundan çok sesi çıkmadı. Güven hızlı hızlı amını sikerken, bir yandan da kalçalarını tokatlıyordu Sinem’in. Sinem acıdan zevk alır gibi bir bağırıyor, bir inliyordu. Yarrağımı ara sıra ağzından çekiyordum ve Sinem’in bağırışlarını dinledikten sonra tekrardan ağzına veriyordum.

Güven 15 dakika kadar amını siktikten sonra çıktı içinden ve "Bakalım götün halen eskisi gibi mi?" dedi ve yarrağını götüne dayadı Sinem’in. Ben de yattım ve Sinem’i kucağıma alarak amına soktum. Güven kalın yarrağına rağmen hızlıca girmeye kalktı götüne ve Sinem çığlıklar atmaya başladı. Güven köklemişti içine, ama Sinem acıdan bayılacak gibi oluyordu. Güven hızlanmaya başladı ve ben de Sinem’in çığlıklarıyla tahrik olarak hızlı hızlı sikiyordum amını. Güven bu arada, "Ne oldu tatlım? Yarrağım çok mu kalın geldi?" dediğinde, Sinem onu kızdırmak için, "Sen kendininkine yarrak mı diyorsun lan?" dedi.

Güven sinirlenmişti ve hızlanmaya başladı iyice. Sinem’de arka arkaya orgazm olmuştu, gözleri kapanmış şekilde aldığı zevke bakıyordu. Güven ise hızlanarak Sinem’in kalçasına bir tokat attı ve bana, "Beraber boşalalım Engin!" dedi. "Tamam!" dedim. 5 dakika kadar siktik. Sinem 3. kez orgazm olmuştu ki, ben altından çıkarak, "Ben geliyorum!" dedim. Güven de son birkaç kez pompaladıktan sonra Sinem’i önünde çömeltti ve ikimiz Sinem’in suratına boşaldık. Sinem’in yüzü bembeyaz olmuştu dölden. Sinem yatak odasında bulunan banyoya girerek duş almaya başladı. Biz de Güvenle yatağa yığılmıştık.

1 yorum:

  1. SIRA (1)  merhabalar  ben poyraz tolga ankara çankaya ticaretle ugrasiyorum seksi  cook  seviyorum yas (39) boy( 170) kilo( 80 )penis (19 )kalın damarli( 1) Saate boşalıyorum vücudum kılsız bembeyaz temizlige  titizlige  ve agiz ter  el ayak kılık kıyafete hijraniklige coook  önem veren biriyim saygı medeniyet  anlayis  kesinlikle önemli abaza tutkal yapışık insanları sevmem asla kesinlikle aydın  ve herkonuda acik görüslüyüm  tabiki  her sektörden  insanlar  arıyor  memur  doktor öğretmen  evli çiftler lezbiyenler biseksüeller evli bayanlar dul bayanlar  tabiki  her  arayanla seks yapmiyorum seciciyim  SEKS  yapcam  insanlari  seciyorum  öncelikle  kafa  yapisina  bakiyorum ona  göre  degerlendiriyorum yatagimda  sapıgım  ve  kesinlikle  sınırsızım  evet  karısınin  gözünün  önünde  sikilmesini izlemek  isteyen beyler  eşinin  gözünün  önünde sikilmesini izlemek isteyen  hanimlar iki  yarragin  altinda  biri  aminda  biri  götunde sikilmek  isteyen  bayanlar kol  gibi  yarragimi  kocasıyla  bereber  yalamak  isteyen  ciftler  yarragimi  karinla  beraber  yaliyorsun  sütlaç  rengindeki  ılık ılık  dölümü  beni  yalaya yalaya agziniza  boşalmami istermisin  aile  ici  seks  yapmak  isteyen  anne kız  aynı  anda sikilmek  istermisin lezbiyenler biseksüeller  tirafestiler enestler sınırsız  hersey  aklına gelen veya gelmeyen herşey am yalatmak göt deligini  yalatmak teker  teker  ayak  parmaklarini  yalatmak isteyen  bayanlar hadi  ver  agzima  hadi  otur  agzima  köpekler  gibi  yalayim  amini  göt deligini yalaya  yalaya  yaliyorum  yaliyorum  hadi  ağzıma  akıt  boşal  işe  ne  istersen  yap herşey  selbest sende  benim  yarragimi  yala  yala  hadi  sende  beni  agzina  patlat  agzina  bosalayim suratına  akıtayım  hadi  hadi  sütlaç  rengindeki  dölümü  patlat  heryerine evet  arayan  insanlar  SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMAYACAK ARAMAYACAK ASLA KESINLIKLE MEZARA KADAR SIRDAŞLIK ÇOOK COOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE  ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GÖRÜŞÜRÜZ UYMASSA HERKES KENDİ YOLUNA GİDER DİYORUM BÜYÜZDEN GÜVEN  DUYGUSU  OLMASI İÇİN  KONUSMAK  ÖNEMLI  ÖNCELİKLE  SANALCILAR  KENDİNE  ÖZ GÜVENI  OLMAYANLAR  VE ANKARA  DIŞI  OLANLAR  LÜTFEN  ARAMASINLAR LÜTFEN  TEKRAR SAYGILARIMI  HÜRMETLERIMI  ARZ EDERİM WATSAP VIBER IMO VAR 0541 504 39 29 TK 0541 504 39 29

    YanıtlaSil