21 Eylül 2013 Cumartesi

Müdür Oldum Seks Hayatım Canlandı 26. Bölüm

1 hafta kadar geçmişti, sürekli toplantılar yapıyorduk. Sinem’le veya bir başkasıyla beraber olamamıştım yoğunluktan. Sinem attığım fotoğraftan sonra beni kıskandırmaya çalışıyordu. Salı günü öğleden sonra bir toplantıya girmiştik. Ben, Sinem, Özgür, Müjgan ve birkaç başka yetkili vardı. Sinem üzerindeki gömleğin bir düğmesini daha açtı ve Özgür’e doğru eğilerek, raporlar hakkında bir şey sormaya başladı. Amacı beni tahrik etmek ve kıskandırmaktı ki, bunu da başarıyordu. Özgür de Sinem’e kaçamak bakışlar atıyordu. Bakmakta haklıydı, çünkü eğilince südyeninin üst kısmına kadar gözüküyordu. Bundan birkaç gün sonra mesaiye kalmamız gerekti. Mali bütçe toplantıları yapıyorduk, ama bir türlü işin içinden çıkamamıştık. Şirkete sunacağımız teklifi bizi zorlamayacak kadar ne kadar arttırırız diye düşünüyorduk. Saat 18:00’i geçmişti. Sadece Müjgan, Sinem ve ben vardık. Benim odamda çalışıyorduk. Müjgan arkamdaki dolaptan birşeyler alıyordu. Ben de dalgınlıkla döndüm, dolaptan bir şey alacaktım, ama domalmış Müjganı geç fark ettim ve
sikimi götüne dayamış oldum bir kere. Battı balık, yan gider düşüncesiyle devam etmeye karar verdim.

Müjgan’a, "Şuradaki dosyayı alacaktım..." dedim. İyice bastırıyordum önümü kalçalarına. 1 haftadır boşalamıyordum bile, bu fırsatı kaçıramazdım. Müjgan ise, "Ben vereyim dosyayı..." dedi, ama derken sesi titredi. Ben dosyayı gösterirken ufaktan kalçasına dokundum. Müjgan dediğim yerden dosyayı aldı, ama yavaş hareketler ediyordu. Sinem ise kenardan bizi izleyerek gülümsüyordu. Müjgan birkaç saniye sonra verdi dosyayı. Arkasından çekildiğimde dimdik sikim belli oluyordu.

Sinem’e göz ucuyla işaret yaptım ve "Ben geliyorum hemen!" diyerek bölümümüzün özel tuvaletine gittim. Sinem 5 dakika sonra yanıma geldi. Hemen kapıyı arkadan kilitledim ve "Çok azdım!" diyerek dudaklarına yapıştım. Dudaklarını benden kurtarıp, "Burada sikişemeyiz, Müjgan anlar!" dediğinde, "Ne yapacağız?" dedim. Sinem hemen beni lavabo tezgahına dayadı ve pantolonumla, boxerımı indirdi. Yarrağımı eline aldıktan sonra biraz okşadı ve yalamaya başladı.

Zaten patlayacak gibiydi yarrağım, Sinem’in güzel yalamasına çok fazla dayanamadım ve kafasından tuta tuta sikime bastırdıktan sonra ağzına patladım. Üstümü başımı toparladıktan sonra çıktım ve odama girdim. Müjgan’a, "Sinem nerede?" diye sordum. "Bilmiyorum, bir dosya almaya gitti!" dediğinde, "Tamam!" dedim. Rahatlamış şekilde işime geri döndüm. Ekim başına kadar sürekli mesailere kaldık, tabii ki rahat rahat sikişeceğimiz bir ortam olmuyordu hiç. En sonunda Ekim ayının ilk haftasında Salı gününe gelmiştik.

Sabah saat 9:00’da uçuşumuz vardı. Sinem özel olarak beni getirdi havalimanına, Müjganla beraber uçağa bindik. Müjganla güzel bir sohbet ederek Finlandiya’ya aktarmalı olarak geldik. Hava buz gibiydi, çok üşümüştük iner inmez. Biz bir taksi çevirdik ve bize verilen adresi taksiciye vererek bizi oraya götürmesini istedik. Yaklaşık yarım saat kadar gittikten sonra, büro tarzı küçük bir şirketin önünde durduk. İndik aşağıya ve şirketten içeriye girerek görüşmeye geldiğimizi söyledik. Birkaç dakika sonra şirketin Satış Müdürü inerek bizi karşıladı. İngilizce bildiğinden sorun olmuyordu, şirket Finlandiya’da olsa bile şirketi kuran aile İngiliz olduğundan, şirketin üst düzey yöneticilerinin neredeyse hepsi İngiltere’den geliyordu. Sadece çalışan işçiler Finlandiya'dandı.

Bizi hemen bir toplantı odasına çıkarttılar ve 5 dakika sonra 2 kişi daha geldi. Biri şirketin Genel Müdürü, biri ise patronuydu. Bizimle selamlaştılar ve kısa bir toplantı yapıp alacağımız ürün hakkında bilgi sahibi olduk. Daha 1 ay kadar burada olduğumuzdan o kadar kasmıyorlardı. Saat 17:00’ye geliyordu, şirketin Satış Planlama müdürünün arabasına bindik. Uzun süre burada olacağımızdan, otel yerine bize şirkete yakın bir ev ayarlamışlardı. Ev gerçekten harikaydı, çift katlı bir evdi. Evde güzel bir akşam yemeği yedikten sonra yol yorgunluğuyla erkenden yattık.

Sabah saat 8:00’de kalktım. Çok güzel bir havası vardı Finlandiya’nın. Sürekli hava soğuk ve kapalıydı, ama rahatsız edici bir havada yoktu. Üzerime bir eşofman ve kalın birkaç tişört giyip, kafama da bereyi taktım ve sokakta dolaşmaya çıktım. 1 saat kadar etrafta dolaştıktan sonra geldiğim yoldan geriye doğru dönmeye başladım. Evin önüne gelirken dün bizi buraya bırakan Satın Alma Müdürü Frank’i gördüm. Beni görünce kafasıyla selam verdi ve diğer şirketten gelen Satın Alma Müdürü olduğunu söyledi. Bayanla tanıştım, Türkiye’de İzmir’de bizim rakip firmamızın Satın Alma Müdürüydü. İsminin Ece olduğunu öğrendim, 29 yaşındaymış. Fiziksel olarak, 1.70 boylarında, esmer, siyah saçlı, büyük yuvarlak göğüsleri olan, gayet alımlı bir kadındı.

Geldikten sonra aradan geçen 1 haftada Müjgan ve Ece sürekli yarışıyorlardı birbirleriyle. Arkadaş gibi görünüyorlardı dışarıdan, ama içten içe sürekli bir kıskanma vardı. İkisi de soğuk havaya rağmen giydikleri paltonun altına göğüs dekolteli elbiseler giyiyor, dizin 1 karış üstünde biten etekler veya giydikleri gömleklerin göğüs kısımlarına kadar açık bırakıyorlardı. Dişiliklerini kullanıyorlardı ikisi de işi alabilmek için. Müjgan ile saat 18:00’de toplantıdan çıktıktan sonra eve geldik. Yemek yerken ona, "Müjgan, dikkat ediyor musun? Ece iyice açılmaya başladı. Şirketin patronunun içine düşecek neredeyse!" dediğimde, "Evet ya, orospu!" dedi.

Ben gülümsedim ve "Bence artık öne geçmek için bir atak yapmalıyız, bu işi aslında çok rahat alırız!" dediğimde "Nasıl?" dedi. Ben de, "Bak adam karı düşkünü, Ece’ye ne kadar yakın davranıyor. Sen bu adamla bir kere beraber olsan, gönlünü hoş etsen, varya bu adam bu işi bize verir!" dediğimde, "Engin saçmalama!" diye çıkıştı. Ben de, "Neden saçmalıyormuşum?" dediğimde, "Benim nişanlım var!" dedi. Ben güldüm ve "Nişanlında zaten bunu istemiyor mu?" dedim. Biraz düşündü ve "Nasıl olacak o ?" dedi. Ben de, "2 gün sonra bizim bir toplantımız daha yokmu? Özel olan, işte orada adama pas vereceksin!" dediğimde, "İyi be tamam! Ama kimseye söyleme!" dedi. "Söyler miyim ya!" dedim. Ben de Ece’ye yazılacaktım tabii ki.

2 gün sonraki toplantıda Müjgan dediklerimi uyguluyordu. Saat 19:00 gibi şirketin toplantı salonunda başlamıştık toplantıya. Sadece şirketin patronu vardı karşımızda. Müjgan toplantı başladıktan 5 dakika sonra, "Off çok sıcak oldu..." diyerek üzerindeki gömleğin bir düğmesini açtı. Neredeyse südyeninin ön tarafı görünüyordu. Ben patrona, "Şirketin mali raporlarını şimdi göstereceğim..." dedim ve Müjgan’a, "Şuradaki dosyaları verir misin?" dedim. Müjgan yerinden kalktı ve adamın tam önünde domalıp çantayı aramaya başladı.

Hadden (Şirketin patronu) sikini okşuyordu masanın altından, kol hareketlerinden belli oluyordu. Müjgan belki yarım dakika orada dosyayı aradı. Kısacık eteği domalınca kalçalarının altına kadar gelmişti. Müjgan, Hadden’ın önüne doğru yürüdü ve önünde eğildi. Göğüsleri tamamen karşısındaydı. Hadden biraz baktı göğüslerine. Müjgan, "Buyrun!" dedikten sonra kıvırta kıvırta geldi yerine oturdu. Saat 20:00’ye geliyordu bu arada, Müjgan’a gözümle (Hadi!) işareti yaptım. Müjgan yerinden kalktı. Hadden’ın önüne geldi.

Sandalyeyi kendine doğru çekti ve Hadden’ın kucağına oturdu. Öpüşmeye başladılar. Bu arada Müjgan üzerindeki gömleğin düğmelerini yavaş yavaş çıkartıyordu. En sonunda gömleği çıkarttı ve sadece kırmızı südyeniyle kaldı. Hadden ellerini Müjgan’ın kalçasına attı ve okşamaya başladı. Hadden 60-65 yaşlarında bir adamdı, ama gerçekten bomba gibiydi, hiç üzerinde yaşlılık belirtisi yoktu. Hadden, Müjgan’ın dudaklarını öpmeyi bırakarak göğüslerinin üstünü öpmeye başladı. Müjgan ellerini arkaya atarak südyenini çıkarttı.

Südyenini çıkartıp geriye doğru fırlattı. Hadden şapur şapur göğüslerini yalıyordu Müjgan’ın. Müjgan ise inleyerek onu tahrik etmeye çalışıyordu. Hadden göğüslerini yalarken ara sıra, "Harika, müthiş!" gibi kelimeler kullanıyordu. Müjgan’ı üzerinden kaldırdı ve dizlerinin üstüne çöktürüp pantolonunu çıkarttı. Boxerını da indirdiğinde, Müjgan’la beraber ben de şok olmuştum. 20 cm’e yakın ve kalın bir siki vardı Hadden’ın. Müjgan şaşkınlığını gizleyip hemen yalamaya başladı sikini. Ama yarısına kadar zor geliyordu, daha fazla ileriye gitmeye çalıştığında ise öğürüyordu.

Müjgan, Hadden’ın sikini yalarken, Hadden ise Müjgan’ın göğüslerini ve omuzlarını okşamakla meşguldü. Müjgan 15 dakika kadar durmadan Hadden’a sakso çektikten sonra, Hadden kolundan tutarak Müjgan’ı kaldırdı ve dudağına bir öpücük kondurduktan sonra sertçe masaya domalttı. Biraz sert seksten hoşlanıyordu demek ki. Müjgan’ın siyah eteğini çıkartmakla uğraşmadan hemen beline kadar topladı. Müjgan altına kırmızı bir külot giymişti. Külotu çıkarttı ve kenara fırlattıktan sonra bir tokat attı kalçasına Müjgan’ın.

Kalçalarını hemen ayırdı ve amını yalamaya başladı. Müjgan gözlerini kapatmış inliyordu karşımda. Ben hemen fırsatı değerlendirip yerimden kalkarak pantolonumu ve boxerımı indirdim. Yarrağımı elime alarak Müjgan’ın önüne gittim. Müjgan gözleri kapalı şekilde yarrağımı ağzına alarak yalamaya başladı. Müjgan’ın siktirmeyeceğini düşünüyordum, ama o bile şuan 2 erkekle beraber oluyorsa, sikilmeyecek bir kadın olmayacağını düşünmeye başlamıştım.

Müjgan’ın kızıl saçlarını elimde topladım ve sikime bastırmaya başladım. Hadden’a göre daha ince bir sikim olduğundan rahat rahat köküne kadar alıyordu. Hadden 60 yaşın üstünde olmasına rağmen vücudunu salmamıştı, halen vücudu fitti. Hadden ayağa kalktı ve sikini eline alarak Müjgan’ın amına sokup, "Oh My Goodnes!" diyerek köklemeye başladı. Müjgan bağıramıyordu ağzında benim yarrağım olduğundan dolayı. Hadden o pozisyonda Müjganı 10 dakika kadar siktikten sonra içinden çıktı. Boşalacağını düşündüm, ama yanlış düşünmüştüm.

Sandalye’nin üzerine oturdu ve Müjgan’ı belinden tutarak arkası kendisine dönük olarak aldı ve amına dayadı tekrardan. Müjgan deli gibi zıplıyordu. Ben de göğüslerini yalamaya başladım Müjgan’ın. Müjgan o soğuk havada bile terlemişti, vücudu sırılsıklamdı. Hadden hırlaya hırlaya Müjgan’ı zıplatıyordu kucağında. Müjgan’ın bu kadar sert bir sikiş yaşadığını düşünmüyordum hayatında. Müjgan’ı bir süre sonra üzerinden kaldırdı Hadden, kendisi de toplantı yaptığımız büyük masanın üzerine sırt üstü yatarak bacaklarını kaldırdı.

Müjgan’a göt deliğini gösterdi. Müjgan birkaç saniye baktıktan sonra mecbur eğildi ve Hadden’ın göt deliğini yalamaya başladı. Bir tane tüy yoktu Hadden’ın vücudunda. Ben Müjgan’ı belinden tutarak domalttım ve o Hadden’ın göt deliğini yalarken, ben de arkadan amına girdim ve sikmeye başladım. Hadden hırlıyor ve ara sıra "Ohh! Awesome!" tarzı kelimeler kullanıyordu. En sonunda Hadden kalktı ve Müjgan’ı diz üstü çöktürdü ve suratına doğru 31 çekmeye başladı. Ben de yanına geldim ve birkaç dakika içinde ikimiz de hırlıyarak Müjgan’ın yüzüne boşaldık.

Hadden sandalyeye oturdu ve "Lavabo karşıda, şirkette bu katta kimse yok, rahatça çıkabilirsin!" dedi. Müjgan hemen çıktı gitti. Hadden bana, "Sana bir şey söyleyeceğim..." dediğinde, "Buyrun?" dedim. Hadden birkaç saniye sustuktan sonra, "Ben Biseksüel’im. Yani bir gün seninle beraber olmak isterim!" dediğinde, "Ama ben biseksüel değilim!" dedim. Hadden ise, "Sadece güzel bir anı olarak kalır!" dedi ve gülümsedi. Ben de, "Sonra konuşuruz!" dedim ve üzerimi toparladım. Müjgan yanıma geldi ve giyindikten sonra beraber çıktık. Saat 21:30 olmuştu.

2 yorum:

  1. Selam ben Ferhat Mersin'den 37 yaş tirciyim bayan arkadaslar arayın konuşalım aslen urfaliyim işte numaram 05322881621

    YanıtlaSil
  2. SIRA (1)  merhabalar  ben poyraz tolga ankara çankaya ticaretle ugrasiyorum seksi  cook  seviyorum yas (39) boy( 170) kilo( 80 )penis (19 )kalın damarli( 1) Saate boşalıyorum vücudum kılsız bembeyaz temizlige  titizlige  ve agiz ter  el ayak kılık kıyafete hijraniklige coook  önem veren biriyim saygı medeniyet  anlayis  kesinlikle önemli abaza tutkal yapışık insanları sevmem asla kesinlikle aydın  ve herkonuda acik görüslüyüm  tabiki  her sektörden  insanlar  arıyor  memur  doktor öğretmen  evli çiftler lezbiyenler biseksüeller evli bayanlar dul bayanlar  tabiki  her  arayanla seks yapmiyorum seciciyim  SEKS  yapcam  insanlari  seciyorum  öncelikle  kafa  yapisina  bakiyorum ona  göre  degerlendiriyorum yatagimda  sapıgım  ve  kesinlikle  sınırsızım  evet  karısınin  gözünün  önünde  sikilmesini izlemek  isteyen beyler  eşinin  gözünün  önünde sikilmesini izlemek isteyen  hanimlar iki  yarragin  altinda  biri  aminda  biri  götunde sikilmek  isteyen  bayanlar kol  gibi  yarragimi  kocasıyla  bereber  yalamak  isteyen  ciftler  yarragimi  karinla  beraber  yaliyorsun  sütlaç  rengindeki  ılık ılık  dölümü  beni  yalaya yalaya agziniza  boşalmami istermisin  aile  ici  seks  yapmak  isteyen  anne kız  aynı  anda sikilmek  istermisin lezbiyenler biseksüeller  tirafestiler enestler sınırsız  hersey  aklına gelen veya gelmeyen herşey am yalatmak göt deligini  yalatmak teker  teker  ayak  parmaklarini  yalatmak isteyen  bayanlar hadi  ver  agzima  hadi  otur  agzima  köpekler  gibi  yalayim  amini  göt deligini yalaya  yalaya  yaliyorum  yaliyorum  hadi  ağzıma  akıt  boşal  işe  ne  istersen  yap herşey  selbest sende  benim  yarragimi  yala  yala  hadi  sende  beni  agzina  patlat  agzina  bosalayim suratına  akıtayım  hadi  hadi  sütlaç  rengindeki  dölümü  patlat  heryerine evet  arayan  insanlar  SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMAYACAK ARAMAYACAK ASLA KESINLIKLE MEZARA KADAR SIRDAŞLIK ÇOOK COOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE  ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GÖRÜŞÜRÜZ UYMASSA HERKES KENDİ YOLUNA GİDER DİYORUM BÜYÜZDEN GÜVEN  DUYGUSU  OLMASI İÇİN  KONUSMAK  ÖNEMLI  ÖNCELİKLE  SANALCILAR  KENDİNE  ÖZ GÜVENI  OLMAYANLAR  VE ANKARA  DIŞI  OLANLAR  LÜTFEN  ARAMASINLAR LÜTFEN  TEKRAR SAYGILARIMI  HÜRMETLERIMI  ARZ EDERİM WATSAP VIBER IMO VAR 0541 504 39 29 TK 0541 504 39 29

    YanıtlaSil