11 Haziran 2013 Salı

Sonunda Teyzemi Siktim

Merhaba sizlere anlatacağım hikayem tamamen gerçektir.Ben yılmaz 30 yaşında esmerim küçüklüğümden beri öz teyzem Gül’e aşık ve onu istiyordum.Fakat nasıl açılacağımı bilmiyordum.Teyzemde benle yaşıt ve çok güzel çekici bir kızdı. Beraber büyüdük herşeyimiz birbirmizin hoşuna giderdi zevklerimiz beğendiklerimiz ayrı gitmezdi.birbirmize çok güvenir çok samimiydik.bazen birbirimize hasretle sarılır rahatlardık.bende onu öperdim yanaklarından ve boynundan.birgün ona onu unutamadığımı ve onu sevdiğimi aklımdan çıkaramadığımı söyledim.anlamıştı ve kızdı bana bende evden çıkıp onu yalnız bıraktım.temzem evlendi ve başka bir şehre gitti.ardından bir yıl sonra ben evlendim.aradan zaman geçti ve birbirimizi çok özlemeye başladık.aslında onunla teyze yeğen olmasaydık kesin birlikte olurduk hatta kaçardık.bazen kaçalımmı derdim olur derdi ama kaçmıyorduk gülüp geçiyorduk.Birgün telim çalındı baktım teyzem biraz sohbet ettik ve hal hatırdan sonra ben ona onu çok özlediğimi söyledim oda bana söyledi ve

işten yıllık iznime çıkıp memlekete ordan da yanına ziyarete gitmemi istedi bende çok sevindim ve kabul ettim nihayet beklenen gün geldi ve onun evinde misafirdim çok iyi ağırlandım bir gün herkes işe gitti evde ikimiz kaldık bende uyuyordum sonra tayzem gül beni uyandırdı kalktım ve baktımki çok güzel kahvaltı hazırlamış benimle kahvaltı yapmayı özlediğini söyledi bende özlemiştim kahvaltımızı yaparken ben ona oda bana yediriyor şakalaşıyorduk ve ben ona seni çok özledim dedim oda bana bende bana kırgın lup olmadığını söyledim hayır dedi bu beni rahatlatmıştı havalar yaz olduğu için çok sıcaktı ona bir duş almak istediğimi söyledim o banyoyu hazırlarken bende onu seyrediyordum arada bana bakıp gülümseyerek hayırdır diyordu bende seni çok özlemişim sende terlendin ben hazırlardım dedim ona olsun sen misafirimsin bende sadece misafirmi dedim bana bakıp yiğenimsin bende tayzecim başka neyinim deyince bana sus dedi ve banyo hazırdı bende girip kapıyı kilitlemedim hatta aralıklı bıraktım ve onu düşleyip artık iyice kalkmış olan sikimi okşayarak mastürbasyon yapıyordum yüzümü kapıya yan çevirmiştim biraz sonra gül kapının önünden geçekken birden durakladı ve beni izlediğini anladım. Bende çaktırmadan sikimle oynamaya devam ettim ve boşaldım yıkanıp çıkınca üstüme kıyafet giymedim havluyu etrafıma sardım ve çıktım ama sikim hala kalkıktı ve arzuluydu teyzem temiz çamaşır veriyimmi deyince baktıki onun arkasında odadaydım bana bakıp sustu bende sen git yıkan istersen ben giyinirim dedim oda beni süzdü ve iç çekerek ııhhh dedi yanından geçerken hayırdır gülüm ne oldu dediğimde bana bakıp yok birşey dedi ve ben ona sarıldım. Eskiden olduğu gibi boynunu öptüm bana dur dedi ama nefes alış verişi hızlandı ona seni çok özledim ve seni seviyorum dedi oda bende seni seviyorum ama olmaz ben teyzenim deyince dudaklarına yapıştım benim dudağımı ısırıp kanattı sonra özrü dileyim acıyormu dediğinde bende yüreğim acıyor senin için ölüyorum dedim sustu ama nasıl olur canım sen yiğenimsin evet ama korkacak birşey yok ikimizde evliyiz ve artık bakirelik sorunun olmadığını söyledim.
Gül nasıl olur yanlış bu ona beni gerçekten seviyormusun dedim oda evet canım dedi peki teyzem olmasaydın benle kaçarmıydın beklemeden evet dedi bende hemen dudağına yapıştım ve dilimi ağzına sokmaya dilini yalamaya başladım bana dur kapılar açık dedi gidip ben kilitledim ve geldiğimde banyoya girmiş kapıyı kilitlemişti ona neden böyle yapıyorsun dedim olmaz olamaz dedi bende kapıyı açtım ve baktım çırılçıplak suyun altında duruyordu bana bende seni seviyorum ama olmaz yapmayalım dedi bende bırak kendini aşkım tadını çıkaralım dedim ve hemen dudaklarına yeniden yapıştım ve doya doya öüşmeye başladım önce itiraz etti aa bende elimle onun amını okşamaya başladım ve dudaklarını emmeye dilimle dilini yalamaya başladım biraz sonra oda tamamen kendini bıraktı ve artık bende danayamıyorum hadi aşkım sev beni dedibende iyice öpüyor emiyor yalıyordum boğazını boynunu omuzlarını ona banyoda yapalımmı dediğimde sen nasıl istersen dedi ama uzanmak istediğini söyleyince onu kucağıma alıp dudaklarından öperek yatağa götürdüm bu arada sikim taş gibi olmuş onun amının tam ortasına denk gelmişti yatakta onu biraz kucağımda bıraktım sonra sırt üstü uzatıp üstüne çıktım dudaklarından göğüslerine ve memelerine indimordanda göbeğine ve bacaklarına ayak parmaklarına kadar emiyor yalıyordum onunda çok hoşuna gitmişti ve bana aşkım seni istiyorum seni seviyorum diyordu bende bacaklarından ayak parmaklarına kadar yalayıp emdikten sonra tekrar bacaklarından ykarıya doğru çıktım ve amını koklayıp bebeğim gül üm  bu anı yıllardır bekliyorum sana her sarıldığımda amının kokusunu alıp emmek istedim aşkım deyince ben seninim artık istediğini yap bende seni istiyorum erkeğim ol kocam ol sevdiğim diyordu ve nihayet amını koklayarak dilimin ucuyla yalamaya başladım ve am dudaklarını ayırıp iyice yalamaya ve amının dudaklarını emmeye başladım tıpkı onun dudaklarını öper gibi öpüyor emiyordum amı vıcık vıcık olmuş musluk gibi suyu akıyordu tam iki kez ağzıma boşaldı bende bütün suyunu içtim bana çok güzel aşkım erkeğim devam et beni mahvettin diyordu amını ağzımdan çıkartmadan emmeye devam ettim ve sonra kalkıp artık sen yap dedim o bilmiyordu neyi aşkım dedi ona beni mutlu et dedim sana yaptıklarımı bana yap dedim ve beni öpüp emmeye başladı bende onu aşağıya indirip sikimi öpmesini söyledim bana hiç yapmadım yapamam dedi bende ısrar ettim ve öpmeye başladı ama kafasını ağzına sokmuyordu ona ağzını açıp gözlerini kapat dedim sana güzel bir sürprizim var dedim oda ağzını açıp gözünü kapattı bende dolaptan balı alıp sikimin üstüne döktüm ve sürdüm içinde bayan azdırıcı vardı ve gelip gül ün ağzına soktum oda baktıki çok tatlı yalamaya başladı sürprizin nerde aşkım deyince ağzının içinde dedim ve artık iyice zeke gelmişti ve deli gibi sikimi yalamaya başladı ağzına sokup sokup çıkartarak ona böyle yalamasını ve sakso yapmasını söyledim aynen istediğim gibi yapıyordu ve artık bende iyice azdım.
Kudurmaya başlamıştım ve gülü yatağın üstünde dört ayak durumuna koyup arkasına geçtim ve başladım amını ve göt deliğini öpmeye yalamaya ona iyice tahrik olmuş kıvama gelmiş beni sik demeye başladı ben yaladıkça oda amını bana sürtüp götünü açıp kapatıyordu. Ben de onun kalçalarına tokat atıp amını dişliyor ısırıyordum amından sular öyle bir akıyordu ki bana yeter artık sikeceksen sik dayanamıyorum artık hadi diyordu ve ben yine önüne gidip sikimi ağzına soktum ve yalattım bana ne olur artık sik beni diyordu bende artık arkasına gidip yıllardır hayalini kurduğum amın içine sikimi sokmaya başladım sikim kalındı oda bana aşkım bu kalın dedi yavaş dedi ama ben kendimden geçtim ve bir sokuşta yarına kadar getirdim bu arada parmağımıda götüne sokuyordum amının sularını götüne sürtüp iyice kıvara getirdim ve hem amını hem götünü sikecektim amına uzun süre girip çıktıktan sonra yine yalamaya başladım bu sefer sadece götünü yalayıp emdim ve ısırdım göt deliği iyice açılmaya başlayıp gevşedi ona hazır ol aşkım içine girecem değimde o sandıki amına sokacam bana tamam aşkım hazırım sok amım senin köledir dediğinde parmağımı götünden çıkartıp sikimi  üstüne koyarak teyzemi belinden tutup bir hamleyle sikimin yarısı götüne soktuğumda inanılmaz bir çığlık attı ve çıkaaaar dedi ama ben sokmaya devam ettim biraz götünün içinde durup yavaşça sokup çıkarmaya başladım ve oda hem acı hemde zevk almaya başladı uzun bir süre hem amını hem götünü siktim ve öğlene kadar aralıksız defaalrca siktim onun ağzına göğüslerine amına ve götüne defalarca boşaldım banyoda tuvalette salonda mutfakta her yerde onu siktim ikimizde iyice yorulmuştukve banyoda yine ikimiz birden boşalınca artık yıkanıp çıktık.bana sarılıp erkeğim beni yıllardır seni istiyordum iyiki beni zorladın yarrağına hasrettim yıllardır artık seni özledikçe gel sik beni olurmu diyordu kabul ettim bana bu güzel sikiş için teşekkür edip dudaklarımdan öptü ve sakın bir daha beni götümden sikme canım açıyor götümün üstüne oturamıyorum dedi bende sen nasıl istersen gülüm ama güzel değilmiydi götünden zevk almadınmı dediğimde aldım ama beynim kaynadı sandım aklım çıktı sikin kalın aşkım götüm yırtılacak sandım daha eniştenin siki ağzıma bile almamışım almayacamda senin sikinden başka ne ağzıma nede götüme girmeyecek aşkım deyip öpüştük vebende dışarıya çıktım orda 5 gün kalacaktım ama teyzem daha ısrar edince 10 gün kaldım ve hemen hemen hergün sikiyordum onu artık bensiz yapamıyordu ve istb.la geri gittim başka yıllık znmde yine gidecem yanına şimdilik telefondan sikişiyoruz.hepinize iyi ve bol sikişli günler dilerim.

2 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
    Delete

    YanıtlaSil
  2. Slm bursa dan efe 19cm damarli aletimi sömurene kadar yalıycak amını götünü yalatmak isteyen bayanlar arayın sekste sınırım yok gizlilik prensıbım dır bursa ankara istanbul eskisehir 0534 306 04 94

    YanıtlaSil