11 Haziran 2013 Salı

Minübüsteki Sarı Saçlı Hatunu Siktim

Selam arkadaşlar ben İstanbul Avcılardan Murat, Yaşım 19 atletik vücutlu Sarı Saçlı  ve ela gözlüyüm. Bu anlatacağım olay Gerçektir ve hiç bir yerinde yalan yoktur. Olay daha 1 ay önce başımdan geçti. Bir gün dershane çıkısı minibüse arkadaşım emreyle bindik. Minibüs bir an durakladı ve Çok Güzel bir bayan bindi. Sarı saçlı mavi gözlü 1.80 boylarında Mini etek ve beyaz bady giymişti. Minibüs yavaş yavaş dolmaya başlamıştı. benim inmeme henüz 6 durak felan vardı ortalama 45 dk falan. Minibüs baya bir sıkışınca Kız Tam Benim önümde durdu. Tabi BenimKide Hemen Çadırı kurmustu. Artık pantolonumu zorluyordu Sikim 23 cm ve kalınlığı 5 cm pantolon patlayacak şekle gelmişdi ama bir yandanda kızın götüne doğru deydirip çekiyordum. araba ani fren yapınca kızın üstüne çullandım bi an baktımki yanıt vermedi. Daha çok cesaretlenip elimle okşadım biraz arkadasını döndü ve gözlerimin içine dikkatlice baktı. o an sikimi tam götünün ortasına dayadım pantolonumun önü ıpıslaktı artık dayanacak gücüm kalmamıştı arkadaşım emre

minibüsten indi ve evine gitti. Benim ineceğim durağı çoktan geçmiştim bile . 2 durak felan sonra kız indi bana baktıinerken bende indim ve arkasından takibe başladım 5 6 dk sonra bi binanın önüne geçip gel işareti yapdı gittim yanıına efendim dedim benimle yukarıya gelirmisin diyince ben annen baban felan yokmu dedim. Hayır ben buraya üniverste okumaya geldim deyince sevindm bir an yukarı çıktık ve bekle biraz dedi mutfağa geçdi ben bi siqara yakmaya kalmadan bi kola getirdi sen bunu iç ben hemen geleceğim dedi tamam dedim kolayı içdim aradan bi 10 dk felan geçdi içine damla atmış çünkü içim bi hoş oldu sonra geldiğinde sadece siyah bi südyen ve siyah tanga vardı üstünde.
Hiç konusmadan direk kucağıma aldığım gibi yatak odasına geçdik ve soydum sikimi çıkarınca bu ne lan böyle bişey hayatımda görmedim dedi ve bende ilk ler hep güzel olur diye bi espiri yapdım ağzına almaya çalıstı birazda olsa yaladı götüme bu girmez dedi zaten götüne sokan kim dedim ve dememle amını oyle bir zorladımki lop diye içine girdi. kız bakireymiş :( sonradan haberim oldu zaten amına girince bayıldı. hiç çıakrmadım zevkten ucuyordum yavaş yavaş git gel lerden sonra zevk almaya başladığını fark ettim ayılmıştı artık ama döşşekler hep kandı. Ayağa kaktı bana bi tokat attı. Kulağımda hala çınlaması var :) bunu kolundan tutup yatağa attım ve tek hamlede amına tekrar girdim öyle bir inlemeler vardıki bina ayağa kalktı amına 2 kere boşaldım götüne dayadım girmedi ilk başlarda öyle bir zorladımki bi anda başı girince devamıda geldi 5 – 6 dk siktim öyle boşaldım götüne ve evden çıkıp gittim. Hala görüşüp sikişiyoruz.

4 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
    Delete

    YanıtlaSil
  2. Slm günaydın kızlar nasılsınız ARAYİN COSALİM OZEL ACİK 0545 571 52 00 hadi

    YanıtlaSil
  3. Slm bursa dan efe 19cm damarli aletimi sömurene kadar yalıycak amını götünü yalatmak isteyen bayanlar arayın sekste sınırım yok gizlilik prensıbım dır bursa ankara istanbul eskisehir bayanlar 0534 306 04 94

    YanıtlaSil
  4. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20

    YanıtlaSil