9 Haziran 2013 Pazar

Kocamdan Boşandıktan Sonra Enişteme Vermeye Başladım

Merhaba arkadaşlar, Eniştemle yaşadığım bu olay daha çok yeni. Eniştemle geçen hafta ilk sikişmemizi anlatmak istiyorum. Ama halen inanılmaz heyecan ve mutluluk içindeyim. Kocamdan yedi ay önce boşandım. Boşandığım Kocam okumuş ve iyi bir meslek sahibi. Ondan bir de çocuğum var. Ama ne yazık ki yıllar sonra sadece okumuş olmanın kadının mutluluğu için yeterli olamayacağını anladım. Çok severek evlendim. Ömrümüzü hep biribirimize adayacağımızı zannettim. Ama çok geçmeden Kocamın sık sık ve ufacık şeyleri büyüterek nasıl da canavarlaştığını gördüm. Hakaretler, dayaklar başlamıştı artık ve dayanılmaz hal almıştı. Ne yazık ki ben bunların geçici olduğunu düşünerek sabır gösteriyordum. Ama bitmediği gibi, evde kadın olarak hiç bir değerim yoktu. Oysa evli olan Ablam Kocasından nasıl da ilgi görüyordu. Benim Ablamdan ne eksiğim vardı? Sonunda kararımı verdim ve Kocam olacak manyağın asla düzelmeyeceğini ve bana asla kadın olarak değer vermeyeceğini anladım, Kocamdan boşandım. İnanın 14 yıllık evliliğimde beni siktiği
günler sayılıdır. Kendisinde hiçbir fiziksel eksiklik olmamasına rağmen, her nedense cinselliğe karşı hep soğuktu. Sebebi beni beğenip beğenmemesi ile ilgili değildi. Bu onun genel tavrıydı. Hayatımda hiç amımı yalamadı. Götüme bile siki kaza ile değmiştir. Kısacası hala kız gibiydim. Doğumumu da sezeryan ile yaptığımdan amım hala daracıktı ve Kocamın hiç de büyük olmayan siki bile büyükmüş gibi geliyordu. Yılda bir kere bile sikişmez olmuştuk. Ama ben bu yüzden hiç arayış içine girmemiştim. Erkeklere karşı duygularım iyice körelmişti.

Boşandıktan sonra Ablamlara daha sık gider olmuştum. Eniştem genç biri olmamasına rağmen, diri ve çekici biriydi. Ama benim aklımda o zamana kadar kesinlikle onunla ilgili bir fantazi yoktu. Yalnızca bildiğim şuydu: Neredeyse tüm Eniştelerin Baldızlarında gözünün olduğu! Ablama da büyük saygım olduğundan böyle bir şeyi aklıma bile getirmek istemezdim. Bir gün önemli sayılacak bir konuyu konuşmak üzere Eniştemin yanına gittim. Ablamın da gideceğimden haberi vardı, fakat evde değildi. Eniştem kapıyı açtı, buyur etti. Salona geçip oturdum. Eniştem bana, hem yaşadıklarımın hem de konuşacağımız konuların geriliminden kurtulmam için, bir duble Vodka içmemi teklif etti. Kabul ettim. Vodkayı yudumlarken aklıma daha önce Eniştesine sikilen ve hayatlarının en büyük heyecanlarını tadan Baldızlar geldi. Eniştem bir taraftan anlatırken, ben de onu dikkatle dinliyor, ama aklımdan, ‘Sana versem, kim bilir nasıl sikersin beni!’ gibi fantaziler geçiyor ve hafifçe gülümsüyordum. Şunu da kesinlikle biliyordum ki, Enişteme en küçük bir yakınlık göstersem beni parçalarcasına siker.

Nitekim böyle de oldu. Asıl konuşmamız gereken konu bitti ve bana, “Eee şimdi ne düşünüyorsun? Artık ikinci bir Kocayı hakettin!” dedi. Ben de gülerek, “Tabii ki hakettim!” dedim. Eniştem büyük bir iç geçirmeyle, “Seni alacak olana ne mutlu. Adam ya işe gitmez, ya da işten bir an önce eve koşa koşa gelir, sırf seninle olabilmek için!” dedi. Ben de Enişteme, “Sahi beni bu kadar değerli mi görüyorsun?” diye sordum. Eniştem, “İnan bana Baldız, sen çok değerlisin, keşke benim kadar değerini bilen biriyle evlensen!” dedi. O zaman anladım ki Eniştem beni kafasına koymuş ve uzun zamandır fantazilerinin başköşesinde ben varım. O an ablamı hiç düşünmedim. Ablamın hakkına tecavüz etmem umurumda değildi. Eniştem ikimize de yeterdi. Beni de çok sevdiği ve istediği belliydi. Ben de Enişteme, “Keşke ben de senin gibi biriyle evlenebilseydim!” dedim ve ellerimiz birden kenetlendi. İkimiz de titriyorduk.

Eniştem aniden delice dudaklarıma yumuldu. Tüm suratımı yalıyordu. İnanılmaz bir hasret vardı içinde demek ki, ve sonunda bana kavuşmuştu. Sık sık öpüşmeyi bırakıp gözlerime bakıyor ve tekrar öpüyordu. Ben kendimi kaybetmiştim. Hayatımda Kocam beni bir kere böyle şehvetli öpmemişti. Eniştem beni nazikçe koltuğa yatırdı. Sağ elini (Kot) Pantolonumun üzerinden amıma attı ve sert olan Kot’umdan amımı sıkmaya başladı. Dayanamadı ve Pantolonumu çıkardı. Ben mutluluk ve heyecandan delirecektim. Böyle bir erkeğe sahip olmak ne güzeldi. Külodumdan elini amıma soktuğunda titremelerim artmış, orgazm olmak üzereydim. Fazlaca zamanımız da yoktu. Eniştem de hemen bir çırpıda kendi pantolon ve külodunu çıkardı. Eniştemin çelik gibi yarrağı karşımda duruyordu. Aslında zamansızlıktan ağzıma alıp doya doya emip yalayamadım. Eniştemin yarrağı amıma değdiği anda gözlerime bakıyordu. Sonra yavaşça kaydırıverdi içime. Tanrım, bu ne müthiş bir zevkti! Ama ne yazık ki, Eniştem de besbelli benim gibi büyük heyecan yaşıyordu, kısa süre sonra kendini tutamadı ve içime boşaldı. Ben Eniştemin erken boşalmasından dolayı ben daha Orgazm olamamıştım...

Tam da, çok kısa sürede bittiğine ve Orgazm olmama ramak kalmasına üzülmeye başlamıştım ki, Eniştem, “Kurban olurum senin amına Baldız. Yıllardır bunun hasretini çekiyordum. Bu am benim artık!” diyerek, bacak arama yumuldu ve delice amımı yalamaya başladı. Kısa süre sonra ben de Eniştemin ağzına boşaldım. Eniştem doğrulduğu zaman, az önceki halinden daha da irileşmiş yarağıyla karşılaştım. Eniştem, “Baldız fazla vaktimiz yok, hadi hemen birdaha!” diyerek beni domalttı ve arkadan amıma soktu. Amıma deli gibi geçiriyordu. Ben de Eniştemin girip çıkmasına ters orantılı, ileri geri yapıyordum. Derken ikimiz de aynı anda ve inlemelerle boşaldık. Ablam eve gelmeden acele gitmek istiyordum, hemen toparlandık. Kapıdan çıkarken, “Canım Kocacığım!” diyerek, Eniştemin dudaklarına yapıştım.

Bu olay yeni oldu, şu sıralar yaşadıklarımı hazmetmeye çalışıyorum. Ama Eniştemin artık bundan sonra hem benim hemde ablamın kocası olacağı açık!

6 yorum:

  1. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    2. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_ sin46@hotmail.com kik dognmarasli46 cep 05548559100 viber line wahatsap var

      Sil
  2. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  3. Slm bursa dan efe 19cm damarli aletimi sömurene kadar yalıycak amını götünü yalatmak isteyen bayanlar arayın sekste sınırım yok gizlilik prensıbım dır bursa ankara istanbul eskisehir 0534 306 04 94

    YanıtlaSil
  4. SIRA (1)  merhabalar  ben poyraz tolga ankara çankaya ticaretle ugrasiyorum seksi  cook  seviyorum yas (39) boy( 170) kilo( 80 )penis (19 )kalın damarli( 1) Saate boşalıyorum vücudum kılsız bembeyaz temizlige  titizlige  ve agiz ter  el ayak kılık kıyafete hijraniklige coook  önem veren biriyim saygı medeniyet  anlayis  kesinlikle önemli abaza tutkal yapışık insanları sevmem asla kesinlikle aydın  ve herkonuda acik görüslüyüm  tabiki  her sektörden  insanlar  arıyor  memur  doktor öğretmen  evli çiftler lezbiyenler biseksüeller evli bayanlar dul bayanlar  tabiki  her  arayanla seks yapmiyorum seciciyim  SEKS  yapcam  insanlari  seciyorum  öncelikle  kafa  yapisina  bakiyorum ona  göre  degerlendiriyorum yatagimda  sapıgım  ve  kesinlikle  sınırsızım  evet  karısınin  gözünün  önünde  sikilmesini izlemek  isteyen beyler  eşinin  gözünün  önünde sikilmesini izlemek isteyen  hanimlar iki  yarragin  altinda  biri  aminda  biri  götunde sikilmek  isteyen  bayanlar kol  gibi  yarragimi  kocasıyla  bereber  yalamak  isteyen  ciftler  yarragimi  karinla  beraber  yaliyorsun  sütlaç  rengindeki  ılık ılık  dölümü  beni  yalaya yalaya agziniza  boşalmami istermisin  aile  ici  seks  yapmak  isteyen  anne kız  aynı  anda sikilmek  istermisin lezbiyenler biseksüeller  tirafestiler enestler sınırsız  hersey  aklına gelen veya gelmeyen herşey am yalatmak göt deligini  yalatmak teker  teker  ayak  parmaklarini  yalatmak isteyen  bayanlar hadi  ver  agzima  hadi  otur  agzima  köpekler  gibi  yalayim  amini  göt deligini yalaya  yalaya  yaliyorum  yaliyorum  hadi  ağzıma  akıt  boşal  işe  ne  istersen  yap herşey  selbest sende  benim  yarragimi  yala  yala  hadi  sende  beni  agzina  patlat  agzina  bosalayim suratına  akıtayım  hadi  hadi  sütlaç  rengindeki  dölümü  patlat  heryerine evet  arayan  insanlar  SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMAYACAK ARAMAYACAK ASLA KESINLIKLE MEZARA KADAR SIRDAŞLIK ÇOOK COOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE  ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GÖRÜŞÜRÜZ UYMASSA HERKES KENDİ YOLUNA GİDER DİYORUM BÜYÜZDEN GÜVEN  DUYGUSU  OLMASI İÇİN  KONUSMAK  ÖNEMLI  ÖNCELİKLE  SANALCILAR  KENDİNE  ÖZ GÜVENI  OLMAYANLAR  VE ANKARA  DIŞI  OLANLAR  LÜTFEN  ARAMASINLAR LÜTFEN  TEKRAR SAYGILARIMI  HÜRMETLERIMI  ARZ EDERİM WATSAP VIBER IMO VAR 0541 504 39 29 TK 0541 504 39 29

    YanıtlaSil