11 Haziran 2013 Salı

Dayımın Güzel Kızını Becerdim

Merhaba ben İstanbul’dan recep bir gün dayımla birlikte otururken dayım evdeki pc.nin bozulduğunu ve bir tamirci çağırcağını söyledi bende ona boşuna para verme ben hallederim dedim oda tamam dedi. Müsait bir zamanda yapacaktım ve pazartesi 5 suları dayım aradı ve çocuklarla nişana gideceğini ve pc nin nişandan gelince çocuğuna lazım olduğunu söyledi ( proje ödevi varmış.) Bend eolur dedim ve format atmaya gittim formatı attım ve bizim ev.hep dolu olduğundan boş bulmuşken evi bende p*rno izlemeye başladım. Tam çıkardım yarağı 31 çekicem pat diye kapı vuruldu ve bemden 1 yaş büyük olan dayımın kızı eve girdi okul okumadı ve çalışyodu ve büyk ihtimalle isten geldi ve ben toplanana kadar artık her şeyi görmüştü. Hiç birsey demwdi ve odasına ustünü değirtumeye gitti bende frsat bu frsat ben fidiyom dedim ve çıkıyodum tam çıkarken dur dedi ve arkamı döndüğmde süt beyazı üstünde hic birsey olmayan dayımın kızı dikiliyodu.
Ben ne yapıcağmı saşırdm ve dona kaldı oda gelip dudaklarmdan deli gibi öpuyordu tabi benim yarrak

hemen kalktı ve onu tuttugum gibi dayımlarn odasına getirdim ve 3 dakika sonra bende soyunuktum ve hemen o süt beyaz amını yalamaya başladım biraz sonra kafamı kaldırdğmda kendinden geçmis ııhh diye inleyen bir or*spu vardı karşımda sanki 30 yldr bu işi yapyodu. Ben yalamaya devam ediyodum ve orgazm olduğunda artk sıra bende deyip o güzel amına sokmaya basladm olmaz diye bi cığlk attı ve orasını kocama saklyom dedi bende kocana saklıyosan benle niye yattın o zaman dedim bunun üstüne oda götüme gir dedi ve bana daha guzel geldi ama kafaya koymuştum o amı patlatacaktım. Biraz sonra aşağı aldm ve artik o kocaman yarrak ağzındaydı ve sakso çekiyordu. Beşdakika sonra boşalmıştm ve sıra götündeydi onu domalttm ve yumuldum o güzel götüne o hayallerimdeki kocaman götü yalıyordum.
Tabi birazdan benim olacaktı. Götü kıvama geldiğinde o dar götune ilk once başını soktum ve bir cığlık patladı aetk iyice kendinden geçmisti ve bir hamleyle yarrağımın hepsi artık icindeydi biraz git gelden sonra artk sikim patlycaktı ve daymn kızının götüne boşalmıştım. Ve artk benim or*spum kendinden gecmis yüzü bana dönük bir sekilde yatıyordu. Ani bir hamle yapıp üstüne atladım ve sikini amına soktum büyük bir çığlık koptu hayırrr diye ama artık çok geçti ve ben içerdeydim biraz sonra kanlar bütün çarşafı pislemisti. İçine girip çıktıktan sonra ağzını açamayacak durumda halsiz olan benim küçük or*spumun yüzüne boşaldım. Artk dübyanın en mutlu adamı bendim. Banyoya gittim ve duş aldım döndüğümde or*spum yatakta ağlıyordu ve kendine gelmesini bunun birgun olcagını söyledim.

2 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
    Delete

    YanıtlaSil
  2. Slm bursa dan efe 19cm damarli aletimi sömurene kadar yalıycak amını götünü yalatmak isteyen bayanlar arayın sekste sınırım yok gizlilik prensıbım dır bursa ankara istanbul eskisehir 0534 306 04 94

    YanıtlaSil