27 Ekim 2013 Pazar

Müdür Oldum Seks Hayatım Canlandı 30. Bölüm

Sabah saat 9:00 gibi uyandım, Sinem halen yanımda uyuyordu. Biraz onu izledim ve kalkıp duşa girdim. Uzun bir duş aldım. Kurulanıp giyindikten sonra aşağıya indim. Kemp ve Linda da halen yatıyorlardı. Mutfağa geçtim ve kahvaltıyı hazırlamaya başladım. Kahvaltıyı hazırlarken Sinem uyanmış, yanıma gelmişti. Dudağımdan öptü ve, "Günaydın!" dedi. Kahvaltıyı hazırlayınca ben Kemp ve Linda’yı uyandırdım. Gülümsediler ve "Tamam geliyoruz." dediler ve duşa girdiler. Duştan sonra oturduk ve kahvaltımızı yaptık. Saat 10:00’a doğru Sinem’le beraber ordan ayrıldık. Sinem eve geldiğinde hemen çantasını toparladı ve kıyafetlerini giydi. Geri Türkiye'ye gidecekti, ama onu burada tutmak için her şeyi yapabilirdim. Müjgan evde yoktu, saat 11:00’de bir taksi çağırdım ve havalimanına gittik. Sinem’i uğurlayıp tekrardan taksiyle geriye döndüm. Eve girdiğimde Müjgan içerideydi. "Sinem gitti mi?" dedi. "Gitti, gözün aydın!" dedim. Güldü biraz ve "Kızmıyorsun değil mi bana? Sadece hoşlanmıyorum o kızdan, o kadar!" dedi. Ben de, "Yo, ben
başkasının kararını yargılamam. Hoşlanıp hoşlanmaman senin kararın, ama sadece sana şunu söyleyeyim, Sinem harika bir kız!" dedim ve dudağına bir öpücük kondurdum.

Müjgan, "Akşamüzeri saat 17:00 gibi şirkete geçeceğiz!" dedi. Nedenini sormadan, "Tamam!" dedim. Saat 17:00 gibi arabaya bindik ve şirketin önüne geldik. İçeriye girdiğimizde Hadden bizi karşıladı. Müjgan’ı öperken elleriyle de kalçalarını biraz yokladı, ama Müjgan bozuntuya vermedi. Toplantı odasına girdiğimizde sadece üçümüz vardık. Hadden bize, "Sizi buraya iş için çağırmadım. Sadece geçen geceyi bir daha yaşamak istiyorum!" dediğinde, ben Müjgan’a baktım. Müjgan gülümsedi ve "Olur!" dedi. Bu cevabı açıkcası bu kadar erken beklemiyordum.

Hadden, Müjgan’ı kucağına aldı. Telefonu açıp bir numara bastı ve "Elena’yı bana gönderin, toplantı odasındayım!" dedi. Elena 1-2 dakika içinde kapıyı vurdu ve içeriye girdi. Hadden, "Bu Engin bey, onunla özel ilgilenmeni istiyorum!" dedi. Elena, "Tabii ki!" dedi. Elena buradaki çay, kahve servislerini yapıyormuş, ama tabii ki Hadden istediğinde özel işlere de bakıyormuş. Elena beni elimden tuttu ve kaldırdı. Elena güzel bir kızdı, 1.75 boylarında, beyaz tenli ve sarışın bir kızdı, Linda’ya biraz benziyordu vücut olarak inceydi o da, ama göğüsleri ve kalçaları Linda’dan daha büyüktü. Bu da onu çekici kılıyordu tabii ki.

Hadden’a, "Burada kalabilir miyiz?" dedim. Ama Hadden, "Müjganla yalnız kalmak istiyorum!" dedi. Elena beni elimden tuttu ve asansöre bindirdi. Asansörle zemin kata iniyorduk. "Nereye gideceğiz?" dediğimde bana dönüp gülümsedi sadece. Zemine indiğimizde Elena önde, ben arkada, ilerlemeye başladık. Bir odadan içeriye girdik, büyük ve bomboş bir odaydı. Kenarda birkaç raf ve fotokopi makinesi vardı. Arşiv olarak kullanıyorlardı büyük ihtimal.

Elena hemen benim dudaklarıma yapıştı. Siyah eteğinin üzerinden elimi kalçalarına attım ve okşarken ben de ona karşılık vermeye başladım. Ayakta öpüşüyorduk Elena ile, kendi gömleğinin düğmelerini açmaya başladı. Gömleğini çıkarttı, beyaz bir südyeni vardı. Südyenini de ben kendi ellerimle çıkartıp göğüslerine yumuldum. Dimdik ve sıkı göğüslerini emmeye başlarken, o da eliyle eteğinin üstünden amını okşuyordu. Göğüsleri ıslandıkça iyice parlamaya başladı. Elena beni biraz ittirdi ve hemen önümde eğilip pantolonumu çıkarttı, boxerımı da indirdi ve sikimi eline alarak okşamaya başladı. Kapı bir anda açıldı ve içeriye 1.70 boylarında, beyaz tenli bir genç girdi.

Bizi görünce birkaç saniye duraksadıktan sonra, "Pardon!" dedi. Çıkacakken, Elena eliyle 'Gel!' işareti yaptı. Genç içeriye girip kapıyı kapattı ve kapının önünde dikilmeye başladı. Elena uzunca sikimi yaladıktan sonra ağzından çıkarttı ve "Ne yaptığımızı gördün artık, gel sen de katıl aramıza!" dedi. Genç gülümsedi ve hemen kapıyı kilitleyip yanımıza geldi. Tahminen 17-18 yaşlarındaydı. Önce tişörtünü çıkarttı. antolonunu ve boxerını çıkarttığında şok olmuştum. 17-18 yaşlarında birine göre gayet büyük bir siki vardı.

Elena benim sikimi sıvazlarken, gencin de sikini yalamaya başladı. Gözleri kaymaya başlamıştı şimdiden. Ben de boşalmak üzereydim, ama yanımdaki gençten önce boşalmayı düşünmediğimden kendimi sıkıyordum. Genç 5-10 dakika sonra Elena’nın ağzına hırlayarak boşaldıktan sonra boxerını ve pantolonunu tekrardan giydi ve çıktı gitti. Ne olduğunu anlayamamıştım. Elena güldü ve benim sikimi yalamaya başladı. Kısa bir süre yaladıktan sonra bıraktı ve ayağa kalktı.

Eteğini ve beyaz külotunu çıkarttıktan sonra duvara doğru dönüp, hafiften domaldı. Büyük kalçalarını araladım ve amına bir süre baktıktan sonra eğilip yalamaya başladım. Elena da bir eliyle duvardan güç alırken, bir eliyle göğsünü okşamaya ve hafiften inlemeye başladı. Elena’nın amını hızlıca yalıyordum, o da orgazm olmaya yakındı zaten ve çok geçmeden orgazm oldu. Bu arada kapı tekrardan açıldı. Müjgan gelmişti yanımıza, biraz yüzü asık gibiydi. Elena’yı sikmeye başladım ve Müjgan’a doğru kafamı çevirip, "Ne oldu?" dedim.

Müjgan bir sandalyeye oturdu ve bir sigara yakıp, "Ne olacak, 5 dakika sikti bıraktı!" dedi. Biraz sinirlenmişti. Elena dediklerimizden anlamıyordu zaten, sadece yediği yarrağın keyfine bakıyordu. Elena’nın amını iyice sertçe sikmeye başladım. Elena bağırıyordu, ama zeminde olduğumuzdan rahattık. Benim amacım Müjgan’ı azdırmaktı ve sanki amacıma ulaşır gibiydim. Müjgan sigarasını bitirince arkamdan taşaklarımı emmeye başladı.

Müthiş zevk alıyordum bu hareketten. Elena’yı biraz daha siktikten sonra içinden çıktım ve Müjgan’ı kaldırıp önümde domalttım. Eteğini yukarıya sıyırdım ve külotunu indirip amına sokmaya başladım. Müjgan’ın o andaki, "Ohhhh!" çekmesi o kadar azdırmıştı ki beni, daha sertleşmeye başlamıştım Müjgan’a karşı. Kalçalarına sertçe çarpıyordum, kalçaları kızarmaya başlamıştı. Şimdi Elena kenardaki sandalyeye oturmuş bizi izliyordu.

Müjgan’ı biraz daha siktikten sonra içinden çıktım ve Elena’nın göğüslerine boşaldım. Müjgan’ın kıyafetleri üzerinde olduğundan temizlenme derdi olacaktı. Elena üzerini temizledikten sonra çıktı odadan. Biz de Müjgan’la beraber arkasından gittik ve asansörle en üst kata çıktık. Hadden, Müjgan’ı görünce gülümsedi ve bana, "Müjgan bu gece benimle kalsın. İstiyorsan Elena’yı da sen al?" dedi. Ama ben, "Gerek yok!" dedim ve çıktım. Arabayla eve geldim.

2 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
    YanıtlaSil

    YanıtlaSil
  2. SIRA (1)  merhabalar  ben poyraz tolga ankara çankaya ticaretle ugrasiyorum seksi  cook  seviyorum yas (39) boy( 170) kilo( 80 )penis (19 )kalın damarli( 1) Saate boşalıyorum vücudum kılsız bembeyaz temizlige  titizlige  ve agiz ter  el ayak kılık kıyafete hijraniklige coook  önem veren biriyim saygı medeniyet  anlayis  kesinlikle önemli abaza tutkal yapışık insanları sevmem asla kesinlikle aydın  ve herkonuda acik görüslüyüm  tabiki  her sektörden  insanlar  arıyor  memur  doktor öğretmen  evli çiftler lezbiyenler biseksüeller evli bayanlar dul bayanlar  tabiki  her  arayanla seks yapmiyorum seciciyim  SEKS  yapcam  insanlari  seciyorum  öncelikle  kafa  yapisina  bakiyorum ona  göre  degerlendiriyorum yatagimda  sapıgım  ve  kesinlikle  sınırsızım  evet  karısınin  gözünün  önünde  sikilmesini izlemek  isteyen beyler  eşinin  gözünün  önünde sikilmesini izlemek isteyen  hanimlar iki  yarragin  altinda  biri  aminda  biri  götunde sikilmek  isteyen  bayanlar kol  gibi  yarragimi  kocasıyla  bereber  yalamak  isteyen  ciftler  yarragimi  karinla  beraber  yaliyorsun  sütlaç  rengindeki  ılık ılık  dölümü  beni  yalaya yalaya agziniza  boşalmami istermisin  aile  ici  seks  yapmak  isteyen  anne kız  aynı  anda sikilmek  istermisin lezbiyenler biseksüeller  tirafestiler enestler sınırsız  hersey  aklına gelen veya gelmeyen herşey am yalatmak göt deligini  yalatmak teker  teker  ayak  parmaklarini  yalatmak isteyen  bayanlar hadi  ver  agzima  hadi  otur  agzima  köpekler  gibi  yalayim  amini  göt deligini yalaya  yalaya  yaliyorum  yaliyorum  hadi  ağzıma  akıt  boşal  işe  ne  istersen  yap herşey  selbest sende  benim  yarragimi  yala  yala  hadi  sende  beni  agzina  patlat  agzina  bosalayim suratına  akıtayım  hadi  hadi  sütlaç  rengindeki  dölümü  patlat  heryerine evet  arayan  insanlar  SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMAYACAK ARAMAYACAK ASLA KESINLIKLE MEZARA KADAR SIRDAŞLIK ÇOOK COOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE  ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GÖRÜŞÜRÜZ UYMASSA HERKES KENDİ YOLUNA GİDER DİYORUM BÜYÜZDEN GÜVEN  DUYGUSU  OLMASI İÇİN  KONUSMAK  ÖNEMLI  ÖNCELİKLE  SANALCILAR  KENDİNE  ÖZ GÜVENI  OLMAYANLAR  VE ANKARA  DIŞI  OLANLAR  LÜTFEN  ARAMASINLAR LÜTFEN  TEKRAR SAYGILARIMI  HÜRMETLERIMI  ARZ EDERİM WATSAP VIBER IMO VAR 0541 504 39 29 TK 0541 504 39 29

    YanıtlaSil