27 Ekim 2013 Pazar

Müdür Oldum Seks Hayatım Canlandı 29. Bölüm

Saat daha 11:00 falandı, aşağıya indim. Müjgan koltuğa oturmuş televizyon izliyordu. Biraz onun yanında oturduktan sonra kalktık ikimiz ve mutfakta kahvaltıyı hazırlamaya başladık. Güzel bir kahvaltı sofrası hazırladık. 1 saat geçmişti kalktım ve odaya girip Sinem’i uyandırdım, 1 saatlik bir uyku bile onu kendine getirmişti. Hemen banyoya geçti tekrardan ve duş alıp iyice açıldıktan sonra beraberce indik mutfağa ve kahvaltımıza başladık. Güzel bir sohbet vardı aramızda. Sinem Finlandiya’nın havasını çok beğendiğini söyledi, tam kendisinin istediği türden bir yermiş burası. Karlı, soğuk ve kapalı bir hava, ama insanları da çok zorlamayacak şekilde. Sinem’e "Amerika’dan sonra tekrar geleceğiz buraya, sen de yine bir bahaneyle gelirsin!" dedim. Sinem de, "Aslında çok güzel olur, ama sen gittikten sonra iyice işler başımıza kaldı!" dedi ve güldü. Kahvaltımızı bitirdikten sonra el birliğiyle masayı topladık ve bulaşıkları, bulaşık makinesine attıktan sonra salona geçtik. Sinem ve ben ikili koltukta oturuyorduk, Sinem sırtını bana doğru yaslamıştı, ben de
üzerindeki tişörtten göğüslerini ara sıra elliyordum. Müjgan ise televizyonun tam karşısındaki üçlü koltuğa uzanmıştı.

Sinem’e, "Bu gece bir bara gidelim mi?" dediğimde, "Olur da, nereden çıktı?" dedi. Bu ani teklifim karşısında biraz şaşırmıştı. Ben de, "Ne bileyim, zaten 1 gün kalacaksın, onda da eve kapanmayalım!" dedim. Sinem sorar gibi Müjgan’a baktı. Müjgan, "Siz çıkın, benim keyfim yok bugün!" dediğinde, Sinem de bana, "İyi tamam çıkalım!" dedi. Ben hemen telefonumu aldım ve Linda’yı aradım. Biraz sohbet ettikten sonra, "Bugün arkadaşım geldi Türkiye’den, onu bir eğlence mekanına götürmem gerek. Güzel bir yer biliyor musun?" dedim. Linda da, "Evet biliyorum, adresini vereyim..." dediğinde, "Hayır, hayır. Sen de geliyorsun bizimle!" dedim.

Linda güldü, "Tamam o zaman, 22:00 gibi sizin evin önünde olurum!" dedi ve kapattı telefonu. Saat 22:00’ye kadar evde kalacaktık. Bir tane film izledik ve dinlendik. Saat 21:00 gibi Sinem kalktı ve odasına gitti hazırlanmak için. Beni odasına gelmemem için uyardı, kıyafetini sürpriz olarak görmemi istiyordu. Sinem odasına çıkar çıkmaz, ben hemen Müjgan’ın yanına oturarak, elimi boynuna attım ve "Sen neden gelmiyorsun?" dedim. Müjgan da, "Keyifim yok dedim ya!" diyerek biraz tersledi. Dudağına bir öpücük kondurarak, "Yok, yok. Senin başka bir derdin var?" dedim. Müjgan, "Bilmiyorum ya, şu Sinem’den pek hoşlanmıyorum!" dedi.

"Neden? Bence gayet iyi bir kız!" dedim. Müjgan, "Tabii sana siktiriyor, ondan iyi kız!" dediğinde, "Ne alakası var?" dedim. Müjgan’ın dudaklarına tekrardan yapıştım, öperken elimi altındaki eşofman altından içine atarak, amını okşamaya başladım. Yanıyordu resmen Müjgan. Öpüşmemiz devam ederken, Sinem yukardan, "Hazırım, geliyorum!" deyince, ben de öpüşmemizi bıraktım. Sinem merdivenlerden aşağıya inerken gerçekten müthiş seksi olmuştu. Kalçalarının biraz altında biten tek parça mor bir elbise giymişti, ama elbise Sinem’in tam vücuduna göreydi. Yapışmıştı biraz ve büyük göğüsleriyle, çekici kalçaları daha da bir ön plana gelmişti.

Sinem inince etrafında bir tur döndü ve "Nasıl olmuş?" dedi. "Müthiş olmuşsun!" dedim. Müjgan ise ilgisiz bir şekilde, "Güzel durmuş..." dedi. Kıpkırmızı rujdan başka abartı bir makyajı yoktu. Sinem’den sonra yukarıya ben çıktım ve üzerime bir gömlek ile pantolon giyip indim. Saat 21:45 gibi Linda aradı ve "Geliyoruz!" deyip kapattı. Geliyoruz dediğinden yanında birinin olduğunu anlamıştım. Sinem’e, "Hadi çıkalım!" dedim. Sinem üzerine siyah paltosunu aldı ve çıktık. 5 dakika geçmeden Linda’nın arabası sokağın başında gözüktü.

Evin önünde durdu ve Linda yine şöför koltuğundan indi. Yan koltuktan da biri indi, 1.95 boylarında, sarı saçlı ve beyaz tenli, hafiften kaslı vücudu olan bir oğlandı. Linda bana çocuğu tanıştırdı, Kemp imiş çocuğun adı. Linda’nın sevgilisiymiş. Kolej’in basketbol takımındaymış Kemp te. Kısa bir tanışma faslından sonra bindik arabaya. Linda, "Çok güzel bir yer biliyorum!" dedi ve oraya doğru sürmeye başladı arabayı.

Yarım saat sonra bir otoparka girdik. Arabayı bırakıp içeriye girdik. Linda da üzerine yeşil bir tişört ve altına da dar bir kot pantolon giymişti, ama kıyafetlerinin hepsi çok gösterişliydi. Mekana girdik ve herkes Linda’yla Kemp’e selam vermeye başladı. Boş bir masanın etrafına geçtik. Barmen’e birşeyler söyledi Kemp. Barmen kafasını sallayarak onayladı ve içkiyi hazırlamaya gitti. Güzel bir müzik vardı, çok kafa şişirmiyordu ama eğlenmeye yetiyordu. İçkiler gelmişti, ne olduğunu bile bilmiyordum, sadece küçük Shot bardaklarında bir içkiydi, ama Tekila olmadığına emindim.

İçtikten sonra biraz kötü olmaya başlamıştım, ama etraftakilere belli etmiyordum. Fena çarpmıştı beni, ki Sinem de hafiften öyle olmuştu. Kemp ikincileri söyleyecekken, biz içmeyeceğimizi söyledik. Anlayamadığım bir şekilde 20 dakika geçtikten sonra sikim kazık gibi olmuştu. Etrafta güzel kızlar vardı, ama bu kadar sikimi kaldıracak şekilde de tahrik edici hareketler yapmıyorlardı. Sinem kulağıma, "Ben çok kötü oldum yaa, yanıyorum resmen!" dedi. Sinem’e de aynısı olduğuna göre, bu içkide bir şey vardı. Kemp bir arkadaşını gördüğünü söyleyerek yanımızdan ayrılınca, Linda’ya bu içkiyi sordum. O da, cinsel isteği biraz artırdığını söyledi.

Linda’ya, "O zaman ayarla bir yere gidelim!" dedim. Linda, "Tamam, ama Kemp te gelecek, sorun olur mu?" dediğinde "Sorun değil!" dedim. Kemp 10 dakika sonra yanımıza geldi, Linda eğilerek kulağına birşeyler söyledi. O da, "Tamam, gidelim!" dedi. Beraberce kalktık masadan. Kemp hesabı ödedi geldi. Arabaya bindik, ayrıldık ordan. Bir lüks villanın önüne geldik. İndik ve içeri girdik. İçerde Kemp, Sinem’in belinden tutarak kendine doğru çekti ve bana, "Sen de Linda’yı al istiyorsan!" dedi. Ben de gülerek, "Size iyi eğlenceler!" dedim. Linda elimden tutarak yukarıya götürdü beni. Sinem ve Kemp aşağıda kaldılar.

Bir odaya girdik ve kapıyı kapattık. Linda üzerindeki tişörtü çıkarttı ve kırmızı bir südyenle karşımda kaldı. Hemen dudaklarına yapıştım ve elimi arkadan südyeninin kopçasına attım. Bu kadar azdığımı hiç hatırlamıyordum, bu içki beni mahvetmişti. Linda’yı yatağa yatırdım ve üzerine çıktım. Dudaklarına yapıştım, öptükçe daha da azıyor ve daha fazla yumuluyordum dudaklarına. Bazen dudaklarından kayarak boynuna iniyordum ve boynunu öpüyor, yalıyordum. Linda ise kısık kısık iniltilerle bana eşlik ediyordu.

Linda’nın göğüslerine indim ve yalamaya başladım, küçük göğüslerinin hepsini ağzıma almaya çalışıyordum. Sırılsıklam olmuştu göğüsleri dakikalar içinde. Linda bile bu azgın halime şaşırmıştı, ama onun da işine geliyordu. Linda’nın pantolonunu çıkarttım ve yatağa domalttım. Bembeyaz kalçalarına art arda 6-7 kez tokat attım. Çıkan şaplak sesleri beni daha da tahrik ediyordu. Linda her tokattan sonra biraz daha bağırıyordu. Kalçaları kısa sürede kızarmıştı. Kırmızı dantelli külotunu yırtarcasına çıkarttım.

Linda’nın başını yatağa doğru gömdüm ve pantolonumun üzerinden sikimi amına dayadım. Biraz sert davranıyordum Linda’ya, ama o da bundan şikayetçi değil gibiydi. Linda’nın kalçasına sertçe bir tokat atınca, "Ahh!" diye bağırdı. Eğildim ve amını yalamaya başladım, hızlı hızlı yalıyordum ve bacaklarını okşamaya başlamıştım. Linda ise artık kısık inlemelerini geçmiş, resmen bağırıyordu. Ve kısa bir süre içinde orgazm oldu. Sıvıları şelale gibi ağzıma akıyor, ama ben buna aldırış etmeden halen yalamaya devam ediyordum amını.

Linda orgazm olduktan sonra duruldu biraz. Linda’yı sırt üstü çevirdim ve bacaklarını açıp tekrardan amına yumuldum. Gömleğimin düğmelerini açıyordum bu arada. Üstüm komple çıplak kalınca, amını yalamayı bırakıp ayağa kalktım ve pantolonumu çıkarttım. Boxerımı da indirdim. Sikim kızarmış, tüm damarları belli oluyordu. Linda yatakta oturur pozisyona geçti ve sikimi eline alıp biraz baktı. Sonra, "Wooow!" dedi ve sikimi yalamaya başladı. Yalamasıyla beraber acıyla karışık bir zevk alıyordum.

Sikimin damarları patlayacak gibi geliyordu bana, ama boşalamıyordum. Biraz daha yaladıktan sonra yavaş yavaş boşalacağımı anladım ve hiç bir şey söylemeden birkaç dakika içinde Linda’nın ağzına boşaldım. Boşalmam bitmiyordu, Linda döllerimi artık yutamaz hale gelmişti ve ağzının yanlarından akıyordu döllerim resmen. Linda boşalmam bitince kalktı, yatak odasının özel banyosuna girerek ağzını temizledi ve tekrardan yanıma geldi. Sikim halen kazık gibi duruyordu. Linda, "Bu hiç rahat durmaz mı?" dedi ve eliyle sikimi gösterdi. Ben de, "Onu sen rahatlatacaksın!" dedim ve yatağa domalttım tekrardan.

Direkt amına geçirdim ve sikmeye başladım. Dar olan amına öyle hızlı girmem Linda’nın canını yakmış olacak ki, sürekli bağırıyordu. Elim kalçalarındaydı, sımsıkı kalçalarını tokatlamaya başladım. Linda bu arada bağırarak, "İkinci yarrağı istiyorum!" diyordu. Ben de, "İkinci yarak Sinem’le uğraşıyor!" dediğimde, Linda, "Bir dakika dur!" dedi. Önümden kalktı ve çekmeceden bir Dildo çıkarttı. Yaklaşık 20 cm kadar vardı, alt kısmı bir yerlere yapışabilir Dildolardandı. Linda tekrardan önümde domaldı ve elini arkaya atarak yarrağımı kendi soktu amına ve ileri geri yapmaya başladı.

Ben ne yapacağını düşünürken hafif hafif git gel yapıyordum. Karşısındaki duvara Dildoyu yapıştırdı ve ağzına alıp, sanki gerçek bir yarrak yalarmış gibi ileri geri yapmaya başladı. Benim de hoşuma gitmişti bu durum ve tekrardan azgınlaşıp Linda’yı hızlıca sikmeye başladım. Linda ağzındaki yarrakla inleyebildiği kadar inlemeye çalışıyordu. Bu arada 2. orgazmını da olmuştu. Ben ise daha boşalmaya niyetli değildim. Linda’nın amından çıktım ve belinden tutarak yatağa sırt üstü yatırarak, tekrar amına girdim.

Linda kafasını kaldırarak Dildoyu yalıyordu halen. Ben ise onu sikerken eğilerek göğüslerini de yalıyordum. Linda bir ara Dildoyu yalamayı bıraktı ve bağıra bağıra inlemeye başladı. İçinde tuttuklarını bırakıyordu sanki ve ben de onun daha fazla bağırması için daha sert sikiyordum. Sinem ve Kemp’ten bir ses gelmiyordu, ya da biz kendi sesimizden onları duymuyorduk. Linda’yı daha da hızlı sikmeye başladım ve boşalacağım zaman içinden çıkarak göbeğinin üzerine boşaldım. Linda gülümsedi ve yataktan kalkarak, "Hadi gel bizimkilere bakalım!" dedi, elimden tutarak aşağıya indirdi beni.

Bir odadan sesler geliyordu. Kapıyı açtık, Kemp sırt üstü yatmış ve Sinem’i üzerine çıkartmış sikiyordu. Biz kenara geçtik ve oturup seyretmeye başladık. Sinem bir süre sonra orgazm oldu ve ondan kısa bir süre sonra da Kemp boşaldı. İkisi kalkıp duşa girdiler. Onlardan sonra da biz girdik. Çıktığımızda Sinem ve Kemp odada değildi. Salona baktık, oturmuş içkilerini yudumluyorlardı. Biz de karşılarına oturduk. Kemp, "Nasıl siktin Linda’yı? Sesiniz bize kadar geldi!" diyerek güldü. Ben de, "Ben sert sikişten hoşlanırım!" dedim.

Gerçekten biraz sert davranmıştım, Linda’nın göğüslerinde hafif morluklar vardı, kalçalarındaki kızarıklıklardan bahsetmiyorum bile. Tanımayan biri görse kesinlikle darp ettiğimi düşünürdü Linda’yı, ama Linda halinden memnundu. Saat 24:00’e gelirken biz kalkmak istedik, ama Kemp ile Linda’nın ısrarıyla geceyi orada geçirmeyi uygun gördük. Linda’yı siktiğim odada ben ve Sinem yatacaktık. Kemp ise Linda ile aşağıdaki odada kalacaktı. Odamıza çıktık ve yattık. Yorgunluktan nasıl uyuduğumuzu bile hatırlamıyorduk.

3 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
    YanıtlaSil

    YanıtlaSil
  2. Gizlilige önem veren olgun dul bakımlı kulturlu hnmlar FANTAZİYE ACIK EVLİ ÇİFTLEr ögretmen doktor ve hemşireler gercek seks yapmak isteyen azgın hnmlar 24 saat 22 cmyle en az 4 posta garantili uygulamalı olarak masorlükte yaptırmak isten cılgınlar BEN BURDAYIM ÖZELLİKLE SİVAS VE CEVRE İLLERE ACİL HİZMET VERİLİR BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  3. SIRA (1)  merhabalar  ben poyraz tolga ankara çankaya ticaretle ugrasiyorum seksi  cook  seviyorum yas (39) boy( 170) kilo( 80 )penis (19 )kalın damarli( 1) Saate boşalıyorum vücudum kılsız bembeyaz temizlige  titizlige  ve agiz ter  el ayak kılık kıyafete hijraniklige coook  önem veren biriyim saygı medeniyet  anlayis  kesinlikle önemli abaza tutkal yapışık insanları sevmem asla kesinlikle aydın  ve herkonuda acik görüslüyüm  tabiki  her sektörden  insanlar  arıyor  memur  doktor öğretmen  evli çiftler lezbiyenler biseksüeller evli bayanlar dul bayanlar  tabiki  her  arayanla seks yapmiyorum seciciyim  SEKS  yapcam  insanlari  seciyorum  öncelikle  kafa  yapisina  bakiyorum ona  göre  degerlendiriyorum yatagimda  sapıgım  ve  kesinlikle  sınırsızım  evet  karısınin  gözünün  önünde  sikilmesini izlemek  isteyen beyler  eşinin  gözünün  önünde sikilmesini izlemek isteyen  hanimlar iki  yarragin  altinda  biri  aminda  biri  götunde sikilmek  isteyen  bayanlar kol  gibi  yarragimi  kocasıyla  bereber  yalamak  isteyen  ciftler  yarragimi  karinla  beraber  yaliyorsun  sütlaç  rengindeki  ılık ılık  dölümü  beni  yalaya yalaya agziniza  boşalmami istermisin  aile  ici  seks  yapmak  isteyen  anne kız  aynı  anda sikilmek  istermisin lezbiyenler biseksüeller  tirafestiler enestler sınırsız  hersey  aklına gelen veya gelmeyen herşey am yalatmak göt deligini  yalatmak teker  teker  ayak  parmaklarini  yalatmak isteyen  bayanlar hadi  ver  agzima  hadi  otur  agzima  köpekler  gibi  yalayim  amini  göt deligini yalaya  yalaya  yaliyorum  yaliyorum  hadi  ağzıma  akıt  boşal  işe  ne  istersen  yap herşey  selbest sende  benim  yarragimi  yala  yala  hadi  sende  beni  agzina  patlat  agzina  bosalayim suratına  akıtayım  hadi  hadi  sütlaç  rengindeki  dölümü  patlat  heryerine evet  arayan  insanlar  SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMAYACAK ARAMAYACAK ASLA KESINLIKLE MEZARA KADAR SIRDAŞLIK ÇOOK COOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE  ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GÖRÜŞÜRÜZ UYMASSA HERKES KENDİ YOLUNA GİDER DİYORUM BÜYÜZDEN GÜVEN  DUYGUSU  OLMASI İÇİN  KONUSMAK  ÖNEMLI  ÖNCELİKLE  SANALCILAR  KENDİNE  ÖZ GÜVENI  OLMAYANLAR  VE ANKARA  DIŞI  OLANLAR  LÜTFEN  ARAMASINLAR LÜTFEN  TEKRAR SAYGILARIMI  HÜRMETLERIMI  ARZ EDERİM WATSAP VIBER IMO VAR 0541 504 39 29 TK 0541 504 39 29

    YanıtlaSil