4 Ocak 2014 Cumartesi

Hem Am Göt Verdim Hem 6 Kilo!

Adım Mine, 38 yaşındayım, 1.68 boyunda, 76 kiloda, balık etli ve 13 yıldır da evliyim. Kocamla aramız iyidir, bu evlilikten birde oğlumuz var. Ben ev hanımıyım, kocam kamuda memur. Kocamla monoton bir sex hayatımız var, bunda benim de etkim büyük, ama onda da erken boşalma var. 13 yılda zevk aldığım ilişki sayısı 10’u geçmez diyebilirim. Ama durum böyle olmasına rağmen kocamı (geçen yıla kadar) aldatmadım. Kocamla ilişkilerimizde fazla fantazilerimiz olmaz. Kocamla sikişirken tam zevk almaya başladığım zaman, hızlıca gidip gelmeye başlar başlamaz hemen boşalır ve genelde yüzde doksan ilişkilerimiz bu şekilde sonuçlanır. Hemen ardından banyo yaparız, o arkasını döner uyur, bense saatlerce uykuyu beklerim. Birkaç kez onu altadabilirmiyim diye çok düşündüm ama yapamadım. 


Sizinle paylaşacağım olay geçen senenin Eylül ayında yaşandı. Kocam kamuda çalıştığından yılda bir defa izin kullanır. Geçen yıl Eylül ayında sezon sonuna doğru, ‘All-inclusive’ yani fiyata ‘Herşey dahil’ tatil yapacağımız bir otele rezervasyon yaptırıp gittik. Çocuğu annemlere bıraktık, bu tatili bir nevi ikinci balayı olarak düşünmüştük. Otel Marmaris’te güzel bir yerde idi. İlk günümüz oteli tanımakla ve katılışla geçti, zaten o gece her ikimiz de yorgun olduğumuzdan sevişmedik bile. Ertesi gün sabah spor ve fitnes olduğunu öğrendim ve kilolu olduğumdan bu fırsatları değerlendireceğimi ve katılacağımı söyledim. Kocam, “Tamam, sabahları beni kaldırma da ne istersen yap!” dedi. O gün deniz, güneş, havuz derken akşam oldu, yemek yedik. Tabi paralı olmayınca bolca doldurduk mideleri, tüm Türkler gibi fazla kaçırdık biraz. Gece 23:00 gibi bara takıldık. Kocam bedava olunca içkiyi kaçırıyor tabi. Ben de biraz kırmızı şarap içtim. Eğlendik, canlı müzik derken, saat 03:00 gibi odamıza çekildik. Kafalarımız oldukça iyi idi, kapıyı bile zor açtık diyebilirim. 

Kapıdan girdikten sonra kocam hemen icraata koyuldu. Yatağa beraber atladık. Ben sevindim tabi, bu akşam sikişeceğiz diye. Neyse, bir yandan deli gibi öpüşüp, biryandan da elleşiyoruz. Bu arada kocaman göğüslerim vardır, 105 numara sutyen giyerim, popom da oldukça iridir. Fazla değil 10 dakikada çırılçıplak kaldık. Kocam amımı yalamaya başladığında çok şaşırdım, çünkü kocamla ilk defa sarhoşken sevişiyorduk ve uzun zamandır amımı yalamıyordu. Balık etli olduğumdan, amım oldukça kalın dudaklı ve kabarıktır. Kocam yaladıkça amım sulandı ve ben dayanamadım. Aslında ben de onun yarağını emmek istiyordum, ama patlar diye de çok korkuyorum, bu yüzden onu içimde istedim. Kocamı altıma yatırıp üzerine çıktım. Yavaş yavaş gidip gelmeye başladım. Hızlanmıyordum, çünkü bu durumun saatlerce sürmesini istiyordum. Biraz gidip geldim öylece, sonra en sevdiğim pozisyonu istedim. Yatakta bulunan tüm yastıkları altıma alıp, üzerine yattım ve ayaklarımı açıp, “Gir!” dedim. Girdi, gidip geliyordu. “Hızlı sok canım!” dedim ve olan oldu, 2 kere soktu hızlıca, sonra çıkarıp üzerime boşaldı. Ben 1 defa bile orgazm olamadan o bitti, hem de bitmesini hiç istemediğim bir zamanda. Bitmesini bırakın, birde yığıldığı gibi sızdı kaldı, horlamaya bile başladı. Ben de duşa gidip küveti doldurdum ve sabunu resmen amıma sokarak mastürbasyon yaptım, orgazm oldum. Yatağa döndüm, saati kurup uyudum. 

Sabah erken kalkıp hemen fitnes için hazırlandım, altıma külot, tanga vs. giymeden, pembe bir tayt giydim ince, üstüme ise dar bir bluz giydim ve spor ayakkabılarımı giyerek doğruca çıktım. Hatta bir ara asansörde kendime aynadan baktım, taytın üzerinden amımın etli dudakları belli oluyordu, biraz da içine girmişti. Popom zaten tüm hatlarıyla meydandaydı. Göğüslerimi giydiğim sutyen iyice dikleştirmişti. Lobiden spor alanına giderken tüm erkeklerin bana arkadan baktığını hissettim. Spor alanına biraz geç kalmış olmalıydım ki, hoca, “Hanfendi buraya gelin lütfen!” deyip, beni en öne aldı ve başladık spora. Etrafıma bakındım, genelde 50 ve üzeri bayan ve baydan oluşan gurup ve 2 de zayıf bayan turist vardı. Hocamız iri kaslı, 30-35 yaşlarında, çok fazla yakışıklı olmayan, ama vücudu güçlü bir beydi. En öne beni ve genç turistleri almıştı. Spor esnasında bana değil, amıma baktığını hissettim, arada gözü kayıyor ama tekrar gözlerini kaçırıyordu. Sık sık arkaya döndürüp, ellerimizle ayak parmaklarımızı tutturuyordu. Bu pozisyonda amımın çanak gibi çıktığını ben bile hissediyordum. 

Spor bitti ve hocamız isimlerimizi yazdırıp, ertesi gün için uyandırma servisinin spor için uyandırabileceğini söyledi, “Böylece kimse geç de kalmaz!” dedi bana bakarak. Bunun bir davet olacağını düşünerek özür diledim ve ilk günümüz olduğunu, bir daha olmayacağını söyledim. Önemli olmadığını söyledi, “Yarın sizi bekliyorum, mutlaka gelin, burada size gidene kadar 5 kilo verdireceğim!” dedi. “Çok isterim hocam!” dedim. Oldukça terlemiştim, hemen odaya gittim. Kocam halen uyuyordu. Saat 10:00 olmuştu, duşumu aldım, Brunch’a katıldım. Kocam o gün saat 13:00 gibi kalktı, o da benim zorumla uyandı. Duş alıp, yemeğe, denize falan girdik. Akşam yine aynı içki falan derken, yatağa girdik tekrar, sevişmeye başladık. Ama beni hızla sikmesini istemeye fırsat bile kalmadan, 2-3 gidip gelmede boşaldı yine. Ben, “Tekrar yapalım!” dedim, ama kocam olmaz dedi. “Ben istiyorum!” dedim. Kocam, “Ben yorgunum, olmaz!” dedi. “Ne yaptın da yoruldun?” dedim. “Yüzdüm!” dedi. Kızdım, “Ben de yüzdüm, ama yorgun değilim!” dedim ve böylelikle tartışmaya başladık. Kocam baktı olmayacak, “Kaldırırsan belki yaparız!” dedi. Yarağını elledim okşadım, kaldıramadım. Kocam yine sızdı uyudu, ben uyuz oldum yine tabi. 

Sabah telefon ile uyandırdılar. Dünkü gibi giyinip koştum spora, ama içimdeki istek bitmemişti. Altıma yine tayt giymiştim, ama beyazdı bu sefer. Beyaz olduğundan amımın dudakları daha da belli oluyordu. Hatta amımın üzerinde kılları üçgen şekilde bırakırım, onlar bile belli oluyordu. Hoca tekrar öne aldı beni. Ekip aynıydı. Yine çok defa arkamıza çevirip domalttı bizi. Ama ben de döndüğümüzde hocanın şortuna baktım, önü kabarık duruyordu. Spor bitti, hemen odaya gidip duş aldım. 

Duştan sonra aldığım bikiniyi giydim. Hayatımda ilk defa bikini giydim. Kocam bile görmedi bu durumu. Kocam yine leş gibi uyuyordu. Havuza gitmek için odadan çıktım. Havuza vardığımda, kadın olarak sadece ben vardım. Havuz kenarında 4-5 erkek vardı ve havuzun içinde de 2-3 erkek. Ben gelince, hepsinin aç kurtlar gibi bana baktıklarını ve gözleriyle soyduklarını hissettim. Havuza yaklaşınca, fitnes hocamın da havuzda olduğunu fark ettim. Hemen üzerimdeki tülü çıkarıp, bikini ile havuza daldım. Tabi erkekler de arkamdan suya girdiler. Hocam yüzerek yanıma geldi ve “Mine hanım, size uyguladığım Kür’ün içinde yüzme de var, size 5 kilo verdireceğim ben!” dedi. Ben de, “Hocam çok iyi olacak, bunu çok istiyorum!” dedim. Hocayla konuştuğumuzu gören erkekler yavaş yavaş kayboldu tabi. 

“Bu Kür’de başka neler var hocam?” dedim. “Neler yok ki!” dedi. İyice meraklandım, “Neler var?” dedim. Gülümsedi ve “Sırası gelince görürsün, acele etme!” dedi. Ben hocanın evli olup olmadığını öğrenmek için, “Sizin eşiniz bekler...” dedim. “Eşim hamile ve memlekette, ben mesleğim icabı buradayım!” dedi. İçimden, (Eyvah, bu da benim gibi kuduruyor!) diye geçirdim. O anda, bir şekilde bununla sikişir tatmin olurum, burada bizi kimsede tanımıyor nasıl olsa diye düşünceler geldi, onun da beni sikmek isteyeceğinden emindim. “Hocam ben çok mu kiloluyum?” dedim. “Hayır, tam bir Türk kadınısın, ama çok sexi giyinmeyi bilen bir Türk kadını!” dedi. Ben mahçup olmuş gibi, “Niye böyle söylüyorsunuz hocam?” dedim. “Baksanıza hiçbir eksiğiniz olmadığı gibi, beni 2 gündür delirtmeyi başardınız Mine hanım!” dedi. Ben bu sinyalden bana ilgi duyduğunu anladım ve “Hocam nerede kalıyorsunuz?” dedim. “Burda, otelde, 309 nolu odada!” dedi. “Ben gelip sizden Kür’ü öğrenmek isterim!” dediğimde, hocanın gözleri parladı. “Mine hanım, her zaman beklerim! Hatta ben şimdi odama gidiyorum, dilerseniz siz de gelin, Kür’ümüze devam edelim!” dediğinde, heyecandan ölüyorum sandım. “Tabi hocam!” dediğimde sesim bile titremişti. Hoca, “Unutma 309!” diye fısıldayıp gitti. 

Ben biraz daha takıldım havuzda, etraftan anlamasınlar diye. Sonra çıkıp havluya sarıldım ve odama gittim. Bizim herifi kontrol ettim, halen horlaya horlaya uyuyordu. Hemen duşa girip, güzelce yıkandım, parfümümü sürdüm ve çıktım. Kocam halen uyuyor mu diye kontrol ettikten sonra, sessizce odadan çıktım ve asansöre binip 3. kata çıktım. Hocanın odası koridorun en sonundaymış. 

Kapıyı tıklatır tıklatmaz açıldı, “Buyrun Mine hanım!” dedi. İçeri girer girmez dudaklarıma yapıştı, duvara sıkıştırdı beni. Çok iştahlıydı. “Hocam...” dememe kalmadı, “Bırak şimdi hocayı, Murat de bana, sevgilim de bana!” dedi ve boynumu yalamaya başladı. Bir eliyle kocaman göğüslerimi sıkıyor, diğeri ile ise kalçalarımı sıkıştırıyordu. Kapının arkasında 5 dakika kadar yiyiştikten sonra, resmen muz soyar gibi soydu beni. Ben de onu tabi! Altımda sadece dantelli tanga külodum kaldı, onda da önü kabarık mayosu. Korkudan ve heyecandan elim yarağına bile gitmiyordu. Elimi tutup yarağının üzerine götürdü. Kocamınkinden sonra ilk defa bir başka erkeğin yarağına dokunuyordum, ama çok hoş bir duyguydu. Onun yardımıyla elimi mayosunun için soktum ve yarağını dışarı çıkarttım. Yarağı çok fazla kalın değildi, ama uzundu. Yarağı kalkmış, ama tam sertleşmemişti. Ben de onun elini alıp kabaran ve ıslanan amımın üzerine koydum. “Offf, 2 gündür bu amı hayal ediyorum ve dün gece arka arkaya 2 defa 31 çektim bu amı düşünerek!” dedi. “İnanmam!” dedim. “İnandırırız!” dedi ve beni kucaklayıp yatağa görürdü... 

Beni sırtüstü yatırıp, ayak parmak uçlarımdan yalamaya başladı, baldırlarıma geldi. Halen külodumu çıkarmamıştı, külodun üzerinden amımı kokluyor, öpüyor ve yalıyordu. O şekilde bile zevk alıyordum. Sonra çıkardı külodumu ve diliyle daldı, amımı yalamaya başladı. Zevkten kuduracak gibi oldum. Beni yalayarak bir kez boşalttıktan sonra doğruldu ve yarağını yalamam için ağzıma dayadı. O anda yarağı kocaman olmuştu. Ben pek beceremem, ama yine de yalamaya ve sıvazlamaya başladım. O da döndü üzerime ve 69 olduk, o beni ben, onu yalamaya devam ettik. Ama ben öyle bir oldum ki, artık yalvarıyordum adama, “Hadi sik beni aşkım!” diye. Birden doğruldu ve bacak arama girerek, yarağını yavaş yavaş amıma sokmaya başladı. Taşaklarını kasıklarımda hissettiğimde, ucunun amımın karşı duvarına değdiğini hissettim. Ve sakince gidip gelmeye başladı. Sertçe sikmesi için kendime çekiyordum. Bu arada amım iyice şişmiş ve sulanmıştı. “Hızla gir sevgilim, sert sik beni!” deyince hızlandı. Amıma ardı ardına soktukça ‘Şlak, şlak, şlak’ sesler çıkıyordu. Bu hızla 10 dakika kadar sikti. Ben bu sürede kaç defa orgazm oldum bilemiyorum. Sonunda o da gelmek üzereydi. Yarağını hızla çıkarıp göbegime fışkırdı, çağlayan gibi aktı spermleri... 

Ben, Murat da kocam gibi bitti diye düşünürken, ucundan halen 1-2 damla döl çıkmakta olan yarağını ağzıma dayadı ve “Em!” dedi. Hiç bu şekilde yarak emmemiştim, ağzıma aldım yalamaya başladım. Ama inanamadım, yumuşamaya yüz tutan yarak anında tekrar kocaman oldu. “Şimdi Kür’ümüze geçelim canım! Ayağa kalk!” dedi, göbeğimdeki spermleri çarşafa topladı sildi ve bana göstererek, “İstermisin?” dedi. “Hayır, kusarım!” dedim. “O zaman şimdi bana arkanı dön ve eğilerek ayaklarını tut, seni bu şekilde çıplak hayal edip 31 çektim hep!” dedi. Ben kocaman kalçalarımı ona dönerek parmaklarıma eğildim. Arkamda yatakta oturmuş, yarağını sıvazlayarak, “Bitiyorum bu senin götüne!” dedi. Yanaşarak, kılsız amımdan başlayarak götümün deliğine kadar yalayıp, dil darbeleri atmaya başladı. Bu şekilde fazla duramadım, çünkü ayaklarım titremeye başladı, orgazm oluyordum. Durumumu anlamış olacak ki, beni yatağa doğru çevirdi, ellerimi yatak başına koydu, belimi aşağı doğru bastırdı ve “Burada 1 kg vereceksin şimdi!” dedi. 

Arkama geçti ve zaten ıslak olan amıma yrağını sertçe soktu ve ben hızlan dememe gerek kalmadan hızlandı. Yine ‘Şlak şlak şlak’ sesler çıkıyordu. Ben zevkten ölüyordum, amımın sularının yere damladığını bile gördüm. Bir elini amıma sürüp ıslattıktan sonra, parmağıyla göt deliğimi sevmeye başladı. Ben kontrolu kaybetmiştim zaten. Sonra parmağını göt deliğime sokup sokup çıkarmaya başladı. Ama müthiş zevk aldım ve ben bile şaşırdım bu duruma. İki deliğim ilk defa doluydu. Kocam bana bunu yapmıyordu, zaten yapsada ben istemezdim. 

Bu şekilde amımı bir süre siktikten sonra, yarağını amımdan çıkarıp götüme dayadı. Hiçbir şey diyemedim, ilk olduğundan merak ediyordum aslında. Ve götüme yavaş yavaş girmeye başladı. Parmağıyla alıştırdığı için fazla acımadı. Yavaş ve ustaca köküne kadar girdi. Biraz bekleyip yavaş yavaş ve ustaca hızlandı. Taşakları amıma vuruyor ve müthiş zevk veriyordu. Ben rüyadaydım sanki, ilk defa bu kadar uzun sikildim ve o gün hayatımın ilklerini yaşadım. Götümü 20 dakika kadar siktikten sonra götümün içine boşaldı ve yığıldı üstüme. Ben de öylece biraz durdum. Arkamı dönüp saate baktım, 12:00’yi az geçmişti. Kocam saat 13:00 gibi uyanabilirdi. “Gitmem lazım!” dedim. “Tamam aşkım!” diyerek götümün içinde yumuşamış yarağını öıkardı. Ben hemen banyoya koşup her yerimi temizledim. Murat’ı öpüp çıktım, hızla odama gittim. Odaya girince kocam uyandı ve “Nerden geliyorsun?” dedi. “Fitnes ve sabah sporundan, sonra havuza girdim yüzdüm biraz, duş alıp yatacağım, hoca bugün bizi çok yordu!” dedim. Duşa girdim, ama ayaklarım ve kasıklarım resmen sızlıyordu. Duştan sonra hemen yattım, uyumuşum. Kocam beni saat 17:30’ da zorla uyandırdı. 

Tatil boyunca, her gece kocama 4-5 dakika sikilip, her sabah da spordan sonra hocama 1,5 - 2 saat siktirdim. Tatil bitti, döndük. Ve ben hem yarağa doydum, hem de 6 kilo zayıfladım. Hayatımın en güzel tatili oldu. O zamandan beri (kocamdan başka) kimseyle sikişmedim. Ama aklım götümü siktirmekte kaldı. Kocama halen götten vermedim, çünkü verirsem benden şüpheleneceğini biliyorum. Şimdiki hedefim belli, kocamın çalıştığı işyerine yeni atanan Hakan bey var. Onun da bende gözü olduğunu biliyorum, çünkü evimize geldiklerinde, ogün tayt giymiştim ve Hakan beyin gözlerini kaçırdığını fark ettim. 

Şimdilik hoşçakalın ve kendinize iyi bakın. Bayanlar, tayt çok sihirli bir giysi, hele ki külotsuz giydiğinizde, sizi sikmek istemeyecek erkek yok! Bunu sakın unutmayın :)) 

[Mine] 

76 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    2. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; 0543 251 1181. Özelim açık. Viber line vardr

      Sil
    3. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; 0543 251 1181. Özelim açık. Viber line vardr

      Sil
    4. Mrb azgın bayanlar arayın cosalım gizliye acık 0545 571 52 00

      Sil
  2. POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS
    MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM HAMİLE KALMAK ISTEYEN BAYANLAR kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar dul bayanlar yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR  0541 504 39 29  TEKRAR  0541 504 39 29

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın. Hislerimle hareket ederim. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece elit hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

      Sil
  3. ANKARA SINIRSIZ SINIRSIZ SEKS ÖZGÜRCE HERŞEY merhabalar ben poyraz tolga ys 39 boy 170 80 penis 19 kalın damarli vücut atletik kilsiz bembeyaz seks konusunda biraz kendimi tanitayim dünyada encok sevdigim şey am yalamak köpekler gibi saatlerce hiç bıkmadan doymadan offff ve got deliği yalamak saatlerce got deligine dil masajı yapmak bayılıyorum hemde coook kulak memelerini emmek offf göğüs uçlarını emmek bayılıyorum ayak parkmaklarini emmek tek tek bayılıyorum penisi hemen amin içine koymayı sevmiyorum saatlerce doya doya ami yalamadan got deliğini yalamadan köpekler gibi dehşetle penisi asla amin içine koymam agzima bosaltana kadar agzima akitana kadar yalarim yalarim o dölleri içmesine bayılıyorum offff dünyada en güzel şey bir kadının bosaldigi zevk sularını ve dollerini içmek sevhetle damlasını bile yere akitmadan içmek anal sekse bayılıyorum amin içinde yarragimin saatlerce kalmasına bayılıyorum offff masaj yapmasını ve saatlerce oksamasina bayılıyorum seksde aceleciligi sevmiyorum penisi al hemen içine koy sevmiyorum saatlerce amini oksamadan göğüslerini oksamadan saatlerce amini yalamadan got deliğini yalamadan ayak parkmaklarini yalamadan kulak memelerini yalamadan emmeden asla penisi koymam asla ve önce agzima akitmadan agzima bosalmadan penisi asla sokmam önce agzima bosalacaksin sonra penisimi ister amina sokayım ister gotune sokayım ister ağzına saatlerce cook geç bosaliyorum 1 saate anca ve zor bosaliyorum bosalirken bagiriyorum ılık ılık sütlaç rengindeki sıvı dolumu of of ve boşaldiktan sonra 20 dakika kahve molasından sonra tekrar sekse adranaliye devam sabaha kadar devam yine am yalamaya got deliğini yalamaya devam köpekler gibi itler gibi köleler gibi yalamaya büyük bir zevk ile istah ile devam offf yalatin o güzel amciklarinizi doya doya doya fantazilere bayılırım domaltarak kucağıma otutturarak bacaklarıni omzuma alarak duvara dayıyarak offff köpekler gibi dehşetle sikmeye bayılıyorum bir amindan bir gotunden sikmeye bayılıyorum domaltim sacini ceke ceke kalcalarina vura vura tokatliya tokatliya sikmeye bayılıyorum saatlerce bosalmadan ve encokta amini got deliğini göğüs uçlarını cukalata veya bal sürerek yalamaya bayılıyorum offfff 69 pozisyonuna bayılıyorum bacağın arasında yalamaya bayılıyorum agzima oturup yalatan kadınlara bayılıyorum offf agzima akitan boşalan işeyen kadınlara bayılıyorum offff seksin herseyini seviyorum ya ben herseyini gurup sekse teke tek sekse lezbiyen sekse aile içi sekse bayılıyorum bir kadını tost yapmaya bayılıyorum yarragin biri önde biri arkada offf bayılıyorum anne kızın aynı anda amini köpekler gibi dehşetle yalamaya bayılıyorum iki buseksuel kadının aynı anda amini yalamaya bayılıyorum lezbiyen ilişkilerde kadın kadını sikerken bende onlara eşlik ederek köpekler gibi bana yalatmalarina bayılıyorum Evet sekde köle olmaya bayılıyorum bana herşeyi yaptirmalarina bayılıyorum çünkü aslalarim yoktur yoktur herşeye varım seksde herşeye aklına gelen veya gelmeyen herseyi seviyorum ya ben arabada seks evde seks ormanda seks tuvalette seks heryerde sekse bayılıyorum enest seksi sevenlere bayılıyorum coook doyumsuzum cook off evet ya aklıma gelen şimdilik bukadar am yalatmak got deliğini yalatmak bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akıtmak agzima işemek isteyen azgın bayanları seviyorum ankarali evli çiftler evli bayanlar dul bakire bayanlar lezbiyenler hadi bekliyorum ateşli dakikalara kocasıyla aynı anda sikilmek isteyen evli çiftler hadi bekliyorum heyacanli saatlere kesinlikle hamile kalmak isteyen bayanlar  gece  kocası yanında  olmayan  bayanlar  ara  gelirim MEZARA KADAR SIRDASLIK GÜVEN  MEDENİYET SAYGI  COOOOOK  COOOK  ÖNEMLİ KESİNLİKLE  WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN LÜTFEN  0541 504 39 29 TEKRAR  0541 504 39 29

    

    YanıtlaSil
  4. Merhaba istanbuldan yavuz
    28 yasinda 188 boyundayim
    Benim icin gizlilik ve guven olmazsa olmaz
    Karsilikli guven samimiyet icinde gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum
    Lutfen ciddi olanlar ararsa sevinirim 0505 056 86 39 bana guvenebilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. Slm ben özgür cani sıkılan bayanlar arasin her konuda konuşa biliriz bekliyorum 05448129001

    YanıtlaSil
  6. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; 0543 251 1181. Özelim açık. Viber line vardr

    YanıtlaSil
  7. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; 0543 251 1181. Özelim açık. Viber line vardr

    YanıtlaSil
  8. Slm ben bora İstanbul dan varmı evli olgun eşini anlatacak uyarsa paylaşacak tekim çifte tecrubem var 05458627062

    YanıtlaSil
  9. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  10. Slm kocaeli ve çevresi tanışmak isteyen bayanlar 0541 339 41 14 bir telefon kadar yakınım

    YanıtlaSil
  11. Slm kocaeli ve çevresi tanışmak isteyen bayanlar 0541 339 41 14 bir telefon kadar yakınım

    YanıtlaSil
  12. Doğulu esmer sert azgın kasli yakışıklı kalin iri yarragli sert sikiciyim seyahat engelim yok yaş sorun değil defalarca çift deneym oldu karısını gözünün önünde kalın yarragimla bagirta bagirta doyurmami isteyen beyler olgun dul bayanlar 5342233007

    YanıtlaSil
  13. Mrb, İstanbul' dan cinselliği seven, dürüst, güvenilir, gizliliğe önem veren bayan arkadaş la tanışmak istiyorum, öncelikle belirteyim; sapik değilim, lise mezunuyum, yakışıklı sempatik olduğum söylenir, açık sözlüyüm sex i çok seviyorum ve sınırsız yaşamaktan yanayım. Yaş, kilo, evli, dul takıntım yoktur, istekli olması yeterli.. İ-mail : sterlony@hotmail.com / Tel:533 664 72 93

    YanıtlaSil
  14. Slm mrb ben Şanlıurfadan sedat yş 26 by 175 kilo 75 benimle her konuda konuşacak bayan arkadas arkadaş arıyom yş fark etmez evli bekar öğrenci fark etmez arayın tanışalım görüşmek isteyen yakın ileri gelebilirim numaram özele acık seks seven bayanlar arayın 0544 266 62 64

    YanıtlaSil
  15. BayanLar arasin yer fark etmez whatsapp var 05070539882

    YanıtlaSil

  16. Slm mrb ben Şanlıurfadan sedat yş 26 by 175 kilo 75 benimle her konuda konuşacak bayan arkadas arkadaş arıyom yş fark etmez evli bekar öğrenci fark etmez arayın tanışalım görüşmek isteyen yakın ileri gelebilirim numaram özele acık seks seven bayanlar arayın 0544 266 62 64

    YanıtlaSil
  17. Arayın tanışalım 05322881621 bayanlar arayın

    YanıtlaSil
  18. Slm ben özgür 1.70 boylarındayim hertürlü sohbet icin arayin sizi sex ten cıldırtacak fantazilerimle aramanizi bekliyorum evde yanlızlıktan sıkılan delice sex isteyenler hemen arayin bekliyorum 05448129001

    YanıtlaSil
  19. Slm ben özgür 1.70 boylarındayim hertürlü sohbet icin arayin sizi sex ten cıldırtacak fantazilerimle aramanizi bekliyorum evde yanlızlıktan sıkılan delice sex isteyenler hemen arayin bekliyorum 05448129001

    YanıtlaSil
  20. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. Mrb bayanlar arayın özel açık deli gibi sevişelim gizliden ara kapat REALDE UYAR 7/24 musaitim çekinme ara 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  22. Slm ben özgür 25 yaşındayim 1.70 boyundayim her türlü sohbete acigım ögrenci dul azmış ateşli kizlar hic cekinmeden hemen arasįn bekliyorum ara numaram 05448129001

    YanıtlaSil
  23. Slm mrb ben Şanlıurfadan sedat yş 26 by 175 kilo 75 benimle her konuda konuşacak bayan arkadas arkadaş arıyom yş fark etmez evli bekar öğrenci fark etmez arayın tanışalım görüşmek isteyen yakın ileri gelebilirim numaram özele acık seks seven bayanlar arayın 0544 266 62 64

    YanıtlaSil
  24. Slm ben özgür yaş 25 1.70 boyundayim amdan göten fantazili bir şekilde sex isteyen bayanlar hic cekinmeden arasin bekliyorum numaram 05448129001

    YanıtlaSil
  25. Ben kagan samsunda evlı kocası sıkemeyen tatmın olmayanlar varsa goruselım 541 518 18 64. Karımın amı bıtık yetmıyo yenı amcıklar yenı zevk suları kazım

    YanıtlaSil
  26. Antep urfa civari bayanlar yas 36 05327727808

    YanıtlaSil
  27. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum izmir ve istanbul öncelik... Abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. Gerçek yaşanmış ve kaliteli hikayeler için bloguma beklerim.

    YanıtlaSil
  29. Slm ben özgür ş.urfadan 25 yaşindayim 1.70 boyundayim dul ögrenci ateşli kızlar hic cekinmeden güzel sıcak sohbet icin arayin bekliyorum 05448129001

    YanıtlaSil
  30. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum izmir ve istanbul öncelik... Abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. Selam ben arda +90 541 576 4668 azgın bayanlar bekliyorum

    YanıtlaSil
  32. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  33. İstanbul anadolu yakası gizlilik içerisinde görüşmek isteyen bayanlar bekliyorum zaferkaplan27@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Ankara'dan mert ben azgın kızlar ve bayanlar arayın 0555 895 79 82

    YanıtlaSil
  35. Slm ben özgür 25 yaşında 1.70 boyundayim dul ögrenci ateşli kįzlar güzel erotik vakit gecirmek icin 7.24 müsayitim hemen arayin cildirtayim sizi numaram 05448129001

    YanıtlaSil
  36. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil

  37. Slm mrb ben Şanlıurfadan sedat yş 26 by 175 kilo 75 benimle her konuda konuşacak bayan arkadas arkadaş arıyom yş fark etmez evli bekar öğrenci fark etmez arayın tanışalım görüşmek isteyen yakın ileri gelebilirim numaram özele acık seks seven bayanlar arayın 0544 266 62 64

    YanıtlaSil
  38. Slm ben özgür 25 yasindayim 1.70 boyundayim dul ögrenci atesli azgın kįzlar güzel sıcak vakit gecirmek icin 7.24 müsayitim arayin bekliyorum numaram 05448129001

    YanıtlaSil
  39. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. Şimdi arayın kızlar 05442666264

    YanıtlaSil
  41. Merhaba evli, bekar, dul ve yalnız bayanlar. Ben Arda. İstanbulda yaşıyorum. 32 yaşında bekar erkeğim. Rutin, sıradan ilişkilerden sıkıldıysanız, kendinizi yalnız hissediyorsanız, gizli ve güvenilir bir sırdaş arıyorsanız ben burdayım çekinmeden arayabilirsiniz.. Sonuçta herşey seks değil. Tanışmak isterim. Sevgiler..
    0535 814 9664

    YanıtlaSil
  42. Arayin kızlar yalızım bugun sınır yok 0544 266 62 64

    YanıtlaSil
  43. >>>>> TÜRK AMATÖR ADULT SITE -- IFSA PORNO TÜRK SİTE <<<<<<



    TIKLAYIP SİTEYE GİRİNİZ>=====> LİSELİ 2017 PORNOLARI TÜRK




    TIKLAYIP SİTEYE GİRİNİZ>=====> EN ÖZEL ENS.. VİDEOLAR TÜRK




    TIKLAYIP SİTEYE GİRİNİZ>=====> TWİTTER ÖZEL PORNOLAR




    TIKLAYIP SİTEYE GİRİNİZ>=====> FULL TÜRK PORNOLARI İZLEME SİTESİ




    TIKLAYIP SİTEYE GİRİNİZ>=====> 18LİK TÜRK KIZLARI PORNOLARI




    TIKLAYIP SİTEYE GİRİNİZ>=====> AMATÖR YERLİ PORNOLAR İNDİR




    TIKLAYIP SİTEYE GİRİNİZ>=====> IFSA TURK SEX INDIR IZLE




    TIKLAYIP SİTEYE GİRİNİZ>=====> TURK KIZLIK BOZMA GERÇEK




    TIKLAYIP SİTEYE GİRİNİZ>=====> TÜRK ANAL SIKIS VIDEOLAR




    HEPSI GERÇEK TEK TIKLA FULL HIZDA İNDİRİLEBİLECEK TÜRDEN


    LISELI 18LIK KIZLIK BOZMA GERCEK=====> http://sakirabi.com






    SEVGILISININ KIZLIGINI BOZAN ANTALYALI=====> http://sakirabi.com




    SITEMIZDE REKLAMSIZ ÜCRETSIZ




    ENSEST ILISKIYE GIREN TÜRK VIDEOLARI=====> http://sakirabi.com






    IFSA SEX YAPIP INTERNETE VERENLER=====> http://sakirabi.com





    SITEMIZDE REKLAMSIZ ÜCRETSIZ





    ANNESINE ENS... TURK GENCI GIZLI CEKIM=====> http://sakirabi.com






    KARISINI SIKTIRIPDE CANLI ÇEKIM YAPAN TÜRK=====> http://sakirabi.com






    KIZKARDESINE GIZLI KAMERA KURAN GENC VIDEO=====> http://sakirabi.com





    SITEMIZDE REKLAMSIZ ÜCRETSIZ

    tüm türk pornoları vip ifsa porno forumun parayla sattığı videolardır bizde bedava olarak paylaşılmaktadır

    YanıtlaSil
  44. Slm kizlar ben ozgur 26 yaşinda 1.70 boyundayim evli ögrenci dul yanlizliktan sıkılan ateşli bayanlat hic cekinmeden arayin bekliyorum numaram 05448129001

    YanıtlaSil
  45. Slm mrb ben Şanlıurfadan sedat yş 26 by 175 kilo 75 benimle her konuda konuşacak bayan arkadas arkadaş arıyom yş fark etmez evli bekar öğrenci fark etmez arayın tanışalım görüşmek isteyen yakın ileri gelebilirim numaram özele acık seks seven bayanlar arayın 0544 266 62 64

    YanıtlaSil
  46. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla konusmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım. Azgın bayanları bekliyorum sadece bayanlar. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. Slm ben ozgur 26 yaşında 1.70 boyundayim evli dul ögrenci kızlarin hic cekinmeden aramalarini beklerim numaram 05448129001

    YanıtlaSil
  48. BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum evlı cıftler arayın

    YanıtlaSil
  49. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. Slm ben berk 26 yaşındayim evli dul öğrenci kızlar güzel sıcak dakikalar gecirmek isteyen ateşli bayanlar hic cekinmeden 7.24 musayitim arayin bekliyorum numaram 05448129001

    YanıtlaSil
  51. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla konusmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım. Azgın bayanları bekliyorum sadece bayanlar. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  52. Merhaba ben yavuz
    istanbul TUZLA da oturuyorum
    28 yasinda 1.85 boyundayim
    Karsilikli guven ve gizlilik icerisi de gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum
    Karsilikli guven gizlilik cok onemli yasanan hersey aramizda kalicak
    Gercekten gorusmek isteyen bayan arkadaslar ararsa sevinirim
    0505 056 86 39

    YanıtlaSil
  53. MERHABALAR BEN TOLGA ANKARA CANKAYA YAS 39 BOY 170 KILO 80 PENIS 19 SANTİM KALIN DAMARLI COOK GEC BOŞALAN BİRİYİM 1 SAATE BOŞALIYORUM FANTAZILERIM SINIRSIZDIR KESİNLİKLE SEKSDE ZATEN ÖZGÜRCÜ  DÜŞÜNEN  AYDIN BİRİYİM KESİNLİKLE AMA HERKES HERŞEYİ SEVMEYE BİLIR BUNADA SAYGILI VE ANLAYISLI BIRIYIM KESINLIKLE YANI ÖNEMLİ OLAN KAFA YAPISI HERKESLE HERSEYİ YAŞAMAK MÜMKÜN DEYİL SEKS BANA GÖRE SANATTIR  SEKSI HERKES YAPAR AMA SANATI HEREKES YAPAMAZ HERKES TOBLO CIZEMEZ ONA KALIRSA SOKAKTAKI HAYVANLARDA SEKS YAPIYOR BIRDE BU ACIDAN BAKIN OLAYA YANI GIZLILIK SAYGI MEDENİYET MEZARAKADAR SİRDAŞLIK COOK COOK ÖNEMLİ KESINLIKLE HERŞEY YAŞANIR ORDA KALIR ŞARTTIM VE FAZ GECMEDİGİM VE ASLA ÖDÜL VERMEDİGİM KURALLARDAN BİRİSİDE BUDUR ABAZA TUTKAL YAPIŞIK İNSANLARI SEVMIYORUM KESİNLİKLE AYDIN AÇIK GÖRÜŞLÜ BİRİYİM YATAGIMDA EVET SAPIGIM DOYUMSUZUM AMA HER ÖNÜME GELENLE SEKS YAPMIYORUM ASLA KESİNLİKLE SECİCİYİM TABİKI HERSEYDE SEKS DEYİL ÖNCE İNSAN İNSAN OLSUN MERHAMETLI VİCDANLI OLSUN YETER EVET HERKES KENDİNİ İNANILMAZ ANLATIR İNSAN KİME GÜVENECEGİNİ SAŞIRIYOR BAZEN BU ZAMANDA GÜVENİLİR INSAN BULMAK ZOR BÜYÜZDEN GÜVEN HİSSEDE BİLMEK İCİN ÖNCE TANIMAK LAZIM ANLAMAK KONUŞMAK LAZİM KAFAMIZ UYARSA GÖRÜŞÜRÜZ UYMASSA HERKES KENDİ YOLUNA GİDER DİYORUM BÜYÜZDEN DÜRÜST NE İSTEDİGİNİ BİLEN ANKARALI EVLİ ÇİFTLER LEZBİYENLER EVLİ DUL BAYANLAR YAŞ SINIRIM YOKTUR LUTFEN MALLAR ARAMASIN SANALCILAR ARAMASIN SANALDA SEKS YAPMIYORUM HERŞEY SINIRSIZ AKLINA GELEN VEYA GELEMEYEN HERŞEY ÖZGÜRCE WATSAP VIBER IMO VAR 0541 504 39 29 TK 0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  54. MERHABALAR HİKAYEM  BEN ANKARADAN POYRAZ TOLGA YAS 39 BOY 170 KILO 80 DOYUMSUZ GEC BOSALAN BIR ERKEGIM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ HIKAYEMI ANLATAYIM TELLE BAŞLADI BENİ ARAYAN ÜNV BİR KIZDI BANDIRMADAN  ANKARAYA YENİ GELMİŞ HİKAYEMEDEN ÇOK ETKİLENDİĞİNİ SÖYLEDİ BENDE YAŞAMAK İSTİYORUM fakat BEN ARKADAŞimla KALIYORUM OLURMU DEDİ BENDE FARK ETMEZ OUR DEDİM EVLERİNE ÇAĞIRDILAR GİTTİM İKİSİDE ÇOK GÜZELDİ İÇERİ GEÇTİK İÇKİ ALMIŞTIM GİDERKEN İÇMEYE BAŞLADIK BANA HİKAYEMİ AÇTILAR beraber OKUDUK BENDE YAŞAMAK İSTİYORUM DEDİ ama İKİMİZD YAPICAN DEDİ BEN DÜNDEN HAZIRDIM aslına bakarsan İKİSİDE BAKİREYDİ GÖTTEN SİKİCEKTİM ODAYA GEÇTİK İKİSİNİ YATAĞA DOMALTTIM BİRİNİN GÖTÜNÜ YALARKEN DİĞERİNİN PARMAĞIMI GÖTÜNE yerleştirip ÇIKARTIYORUDUM İKİSİNE AYNI ŞEKİLDE YAPTIKTAN sonra BEN YATAĞA UZANDIM ALTIMDAKİNİ ÇIKARTTILAR BİRİ SİKİMİ OKŞAYIP ÖPERKEN DİĞERİNİDE BAŞ UCUMA ALDIM AMINI DELİ GİBİ YALIYORDUM BAŞUCUMDAKİ İYİCE AZMIŞTI UZUN SÜRE sonra DİĞERİ GELDİ ONUN AMINI YALARKEN DİĞERİ SİKİMİ YALIYORDU UZUN SÜRE BU ŞEKİL DEVAM ETTİK İKİSİNİDE YATAĞA YATIRDIM İKİSİDE BACAKLARINI AÇTI AMINI YALAMAYA BAŞLADIM ÖYLE BİR YALIYORDUMKİ ARTIK KIZIN GÖZLERİ KAYIYORDU DİĞERİNİ YALAMAYA BAŞLADIM İKİSİDE ÇOK İYİSİN DİYORDU UZUN SÜRE YALADIKTAN sonra DOMALTTIM GÖT DELİKLERİNE KREM SÜRDÜM YAVAŞ YAVAŞ İÇİNE SOKMAYA BAŞLADIM ÖYLE BAĞRIYORDU Kİ MÜZİĞİN SESİNİ AÇMAK ZORUNDA KALDIM YAVAŞ YAVAŞ DERKEN HIZLANMAYA BAŞLADIM GÖT DELİĞİNE İYİCE AÇMIŞTIM GÖTTEN HEM SİKİYOR HEMDE TOKATLIYORDUM GÖTÜ KIZARMIŞTI DİĞERİ AMINI OKŞUYORDU BANA BAKIP GEL DİYORDU sonrasında DİĞREİNİ DOMALTTIM ONUNDA GÖT DELİĞİNE KREM SÜRDÜM YAVAŞ YAVAŞ SOKMAYA BAŞLADIM DELİRİYORDU DAHA sonra HIZLANMAYA BAŞLADIM DİĞRE KIZIN GÖTÜNÜ TOKATLIYORDUM SOKARKEN UZUN SÜR DEVAM ETTİKTEN sonrasında BEN YATTIM TEK TEK KUCAĞIMA ALMAYA BAŞADIM İLKİNİ ALDIM GÖT DELİĞİNE SOKTUM KENDİME DOĞRU YATIRDIM GÖTÜNE KÖKÜNE KADAR yerleştirip HIZLI HILZI GİDİP GELMEYE BAŞLADIM DİĞREİ BAŞ UCUMA GELİP AMINI YALATTIRIYORDU DİĞREİ ERKEĞİM DİYORDU SİK BENİ DİYORDU ONU İNDİRİP DİĞRİNİ ALDIM ONUDA AYNI ŞEKİLDE SİKİYORDUM DİĞREİDE AMINI YALATIRIYORDU BOŞALICAĞIMI SÖYLEDİM İKİSİDE DİZ ÇÖKTÜ SİKİMİ TEK TEK YALATIRIYORDUM AĞIZLARINI AÇTI BOŞALMAMLA BİRİNİN YÜZÜ DÖLLE DOLDU BENDE DİĞERİNİN AĞZINA VERİP DÖLLERİMİ TEMİZLETTİM OGÜN BAYA SEVİŞTİK SINIRSIZ SEX İTEYEN BAYANLARI BEKLİYORUM GİZLİLİK MEZARA KADAR SIRDASLIK  SAYGI DÜRÜSTLÜK MEDENİYET  COOOOK COOOOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE  SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA  ANKARADAN  CİFTLER EVLİ BAYANLAR DUL BAKİRE BAYANLAR LEZBİYENLER HADİ BEKLİYORUM ATEŞLİ DAKİKALARA  WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN  0541 504 39 29 TEKRAR  0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  55.  
     
    ANKARA SINIRSIZ SINIRSIZ SEKS ÖZGÜRCE HERŞEY merhabalar ben poyraz tolga ys 39 boy 170 80 penis 19 kalın damarli vücut atletik kilsiz bembeyaz seks konusunda biraz kendimi tanitayim dünyada encok sevdigim şey am yalamak köpekler gibi saatlerce hiç bıkmadan doymadan offff ve got deliği yalamak saatlerce got deligine dil masajı yapmak bayılıyorum hemde coook kulak memelerini emmek offf göğüs uçlarını emmek bayılıyorum ayak parkmaklarini emmek tek tek bayılıyorum penisi hemen amin içine koymayı sevmiyorum saatlerce doya doya ami yalamadan got deliğini yalamadan köpekler gibi dehşetle penisi asla amin içine koymam agzima bosaltana kadar agzima akitana kadar yalarim yalarim o dölleri içmesine bayılıyorum offff dünyada en güzel şey bir kadının bosaldigi zevk sularını ve dollerini içmek sevhetle damlasını bile yere akitmadan içmek anal sekse bayılıyorum amin içinde yarragimin saatlerce kalmasına bayılıyorum offff masaj yapmasını ve saatlerce oksamasina bayılıyorum seksde aceleciligi sevmiyorum penisi al hemen içine koy sevmiyorum saatlerce amini oksamadan göğüslerini oksamadan saatlerce amini yalamadan got deliğini yalamadan ayak parkmaklarini yalamadan kulak memelerini yalamadan emmeden asla penisi koymam asla ve önce agzima akitmadan agzima bosalmadan penisi asla sokmam önce agzima bosalacaksin sonra penisimi ister amina sokayım ister gotune sokayım ister ağzına saatlerce cook geç bosaliyorum 1 saate anca ve zor bosaliyorum bosalirken bagiriyorum ılık ılık sütlaç rengindeki sıvı dolumu of of ve boşaldiktan sonra 20 dakika kahve molasından sonra tekrar sekse adranaliye devam sabaha kadar devam yine am yalamaya got deliğini yalamaya devam köpekler gibi itler gibi köleler gibi yalamaya büyük bir zevk ile istah ile devam offf yalatin o güzel amciklarinizi doya doya doya fantazilere bayılırım domaltarak kucağıma otutturarak bacaklarıni omzuma alarak duvara dayıyarak offff köpekler gibi dehşetle sikmeye bayılıyorum bir amindan bir gotunden sikmeye bayılıyorum domaltim sacini ceke ceke kalcalarina vura vura tokatliya tokatliya sikmeye bayılıyorum saatlerce bosalmadan ve encokta amini got deliğini göğüs uçlarını cukalata veya bal sürerek yalamaya bayılıyorum offfff 69 pozisyonuna bayılıyorum bacağın arasında yalamaya bayılıyorum agzima oturup yalatan kadınlara bayılıyorum offf agzima akitan boşalan işeyen kadınlara bayılıyorum offff seksin herseyini seviyorum ya ben herseyini gurup sekse teke tek sekse lezbiyen sekse aile içi sekse bayılıyorum bir kadını tost yapmaya bayılıyorum yarragin biri önde biri arkada offf bayılıyorum anne kızın aynı anda amini köpekler gibi dehşetle yalamaya bayılıyorum iki buseksuel kadının aynı anda amini yalamaya bayılıyorum lezbiyen ilişkilerde kadın kadını sikerken bende onlara eşlik ederek köpekler gibi bana yalatmalarina bayılıyorum Evet sekde köle olmaya bayılıyorum bana herşeyi yaptirmalarina bayılıyorum çünkü aslalarim yoktur yoktur herşeye varım seksde herşeye aklına gelen veya gelmeyen herseyi seviyorum ya ben arabada seks evde seks ormanda seks tuvalette seks heryerde sekse bayılıyorum enest seksi sevenlere bayılıyorum coook doyumsuzum cook off evet ya aklıma gelen şimdilik bukadar am yalatmak got deliğini yalatmak bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akıtmak agzima işemek isteyen azgın bayanları seviyorum ankarali evli çiftler evli bayanlar dul bakire bayanlar lezbiyenler hadi bekliyorum ateşli dakikalara kocasıyla aynı anda sikilmek isteyen evli çiftler hadi bekliyorum heyacanli saatlere kesinlikle hamile kalmak isteyen bayanlar  gece  kocası yanında  olmayan  bayanlar  ara  gelirim MEZARA KADAR SIRDASLIK GÜVEN  MEDENİYET SAYGI  COOOOOK  COOOK  ÖNEMLİ KESİNLİKLE  WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN LÜTFEN  0541 504 39 29 TEKRAR  0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  56. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  57. MERHABALAR HİKAYEM  BEN ANKARADAN POYRAZ TOLGA YAS 39 BOY 170 KILO 80 DOYUMSUZ GEC BOSALAN BIR ERKEGIM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ HIKAYEMI ANLATAYIM TELLE BAŞLADI BENİ ARAYAN ÜNV BİR KIZDI BANDIRMADAN  ANKARAYA YENİ GELMİŞ HİKAYEMEDEN ÇOK ETKİLENDİĞİNİ SÖYLEDİ BENDE YAŞAMAK İSTİYORUM fakat BEN ARKADAŞimla KALIYORUM OLURMU DEDİ BENDE FARK ETMEZ OUR DEDİM EVLERİNE ÇAĞIRDILAR GİTTİM İKİSİDE ÇOK GÜZELDİ İÇERİ GEÇTİK İÇKİ ALMIŞTIM GİDERKEN İÇMEYE BAŞLADIK BANA HİKAYEMİ AÇTILAR beraber OKUDUK BENDE YAŞAMAK İSTİYORUM DEDİ ama İKİMİZD YAPICAN DEDİ BEN DÜNDEN HAZIRDIM aslına bakarsan İKİSİDE BAKİREYDİ GÖTTEN SİKİCEKTİM ODAYA GEÇTİK İKİSİNİ YATAĞA DOMALTTIM BİRİNİN GÖTÜNÜ YALARKEN DİĞERİNİN PARMAĞIMI GÖTÜNE yerleştirip ÇIKARTIYORUDUM İKİSİNE AYNI ŞEKİLDE YAPTIKTAN sonra BEN YATAĞA UZANDIM ALTIMDAKİNİ ÇIKARTTILAR BİRİ SİKİMİ OKŞAYIP ÖPERKEN DİĞERİNİDE BAŞ UCUMA ALDIM AMINI DELİ GİBİ YALIYORDUM BAŞUCUMDAKİ İYİCE AZMIŞTI UZUN SÜRE sonra DİĞERİ GELDİ ONUN AMINI YALARKEN DİĞERİ SİKİMİ YALIYORDU UZUN SÜRE BU ŞEKİL DEVAM ETTİK İKİSİNİDE YATAĞA YATIRDIM İKİSİDE BACAKLARINI AÇTI AMINI YALAMAYA BAŞLADIM ÖYLE BİR YALIYORDUMKİ ARTIK KIZIN GÖZLERİ KAYIYORDU DİĞERİNİ YALAMAYA BAŞLADIM İKİSİDE ÇOK İYİSİN DİYORDU UZUN SÜRE YALADIKTAN sonra DOMALTTIM GÖT DELİKLERİNE KREM SÜRDÜM YAVAŞ YAVAŞ İÇİNE SOKMAYA BAŞLADIM ÖYLE BAĞRIYORDU Kİ MÜZİĞİN SESİNİ AÇMAK ZORUNDA KALDIM YAVAŞ YAVAŞ DERKEN HIZLANMAYA BAŞLADIM GÖT DELİĞİNE İYİCE AÇMIŞTIM GÖTTEN HEM SİKİYOR HEMDE TOKATLIYORDUM GÖTÜ KIZARMIŞTI DİĞERİ AMINI OKŞUYORDU BANA BAKIP GEL DİYORDU sonrasında DİĞREİNİ DOMALTTIM ONUNDA GÖT DELİĞİNE KREM SÜRDÜM YAVAŞ YAVAŞ SOKMAYA BAŞLADIM DELİRİYORDU DAHA sonra HIZLANMAYA BAŞLADIM DİĞRE KIZIN GÖTÜNÜ TOKATLIYORDUM SOKARKEN UZUN SÜR DEVAM ETTİKTEN sonrasında BEN YATTIM TEK TEK KUCAĞIMA ALMAYA BAŞADIM İLKİNİ ALDIM GÖT DELİĞİNE SOKTUM KENDİME DOĞRU YATIRDIM GÖTÜNE KÖKÜNE KADAR yerleştirip HIZLI HILZI GİDİP GELMEYE BAŞLADIM DİĞREİ BAŞ UCUMA GELİP AMINI YALATTIRIYORDU DİĞREİ ERKEĞİM DİYORDU SİK BENİ DİYORDU ONU İNDİRİP DİĞRİNİ ALDIM ONUDA AYNI ŞEKİLDE SİKİYORDUM DİĞREİDE AMINI YALATIRIYORDU BOŞALICAĞIMI SÖYLEDİM İKİSİDE DİZ ÇÖKTÜ SİKİMİ TEK TEK YALATIRIYORDUM AĞIZLARINI AÇTI BOŞALMAMLA BİRİNİN YÜZÜ DÖLLE DOLDU BENDE DİĞERİNİN AĞZINA VERİP DÖLLERİMİ TEMİZLETTİM OGÜN BAYA SEVİŞTİK SINIRSIZ SEX İTEYEN BAYANLARI BEKLİYORUM GİZLİLİK MEZARA KADAR SIRDASLIK  SAYGI DÜRÜSTLÜK MEDENİYET  COOOOK COOOOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE  SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA  ANKARADAN  CİFTLER EVLİ BAYANLAR DUL BAKİRE BAYANLAR LEZBİYENLER HADİ BEKLİYORUM ATEŞLİ DAKİKALARA  WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN  0541 504 39 29 TEKRAR  0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  58. ANKARA SINIRSIZ SINIRSIZ SEKS ÖZGÜRCE HERŞEY merhabalar ben poyraz tolga ys 39 boy 170 80 penis 19 kalın damarli vücut atletik kilsiz bembeyaz seks konusunda biraz kendimi tanitayim dünyada encok sevdigim şey am yalamak köpekler gibi saatlerce hiç bıkmadan doymadan offff ve got deliği yalamak saatlerce got deligine dil masajı yapmak bayılıyorum hemde coook kulak memelerini emmek offf göğüs uçlarını emmek bayılıyorum ayak parkmaklarini emmek tek tek bayılıyorum penisi hemen amin içine koymayı sevmiyorum saatlerce doya doya ami yalamadan got deliğini yalamadan köpekler gibi dehşetle penisi asla amin içine koymam agzima bosaltana kadar agzima akitana kadar yalarim yalarim o dölleri içmesine bayılıyorum offff dünyada en güzel şey bir kadının bosaldigi zevk sularını ve dollerini içmek sevhetle damlasını bile yere akitmadan içmek anal sekse bayılıyorum amin içinde yarragimin saatlerce kalmasına bayılıyorum offff masaj yapmasını ve saatlerce oksamasina bayılıyorum seksde aceleciligi sevmiyorum penisi al hemen içine koy sevmiyorum saatlerce amini oksamadan göğüslerini oksamadan saatlerce amini yalamadan got deliğini yalamadan ayak parkmaklarini yalamadan kulak memelerini yalamadan emmeden asla penisi koymam asla ve önce agzima akitmadan agzima bosalmadan penisi asla sokmam önce agzima bosalacaksin sonra penisimi ister amina sokayım ister gotune sokayım ister ağzına saatlerce cook geç bosaliyorum 1 saate anca ve zor bosaliyorum bosalirken bagiriyorum ılık ılık sütlaç rengindeki sıvı dolumu of of ve boşaldiktan sonra 20 dakika kahve molasından sonra tekrar sekse adranaliye devam sabaha kadar devam yine am yalamaya got deliğini yalamaya devam köpekler gibi itler gibi köleler gibi yalamaya büyük bir zevk ile istah ile devam offf yalatin o güzel amciklarinizi doya doya doya fantazilere bayılırım domaltarak kucağıma otutturarak bacaklarıni omzuma alarak duvara dayıyarak offff köpekler gibi dehşetle sikmeye bayılıyorum bir amindan bir gotunden sikmeye bayılıyorum domaltim sacini ceke ceke kalcalarina vura vura tokatliya tokatliya sikmeye bayılıyorum saatlerce bosalmadan ve encokta amini got deliğini göğüs uçlarını cukalata veya bal sürerek yalamaya bayılıyorum offfff 69 pozisyonuna bayılıyorum bacağın arasında yalamaya bayılıyorum agzima oturup yalatan kadınlara bayılıyorum offf agzima akitan boşalan işeyen kadınlara bayılıyorum offff seksin herseyini seviyorum ya ben herseyini gurup sekse teke tek sekse lezbiyen sekse aile içi sekse bayılıyorum bir kadını tost yapmaya bayılıyorum yarragin biri önde biri arkada offf bayılıyorum anne kızın aynı anda amini köpekler gibi dehşetle yalamaya bayılıyorum iki buseksuel kadının aynı anda amini yalamaya bayılıyorum lezbiyen ilişkilerde kadın kadını sikerken bende onlara eşlik ederek köpekler gibi bana yalatmalarina bayılıyorum Evet sekde köle olmaya bayılıyorum bana herşeyi yaptirmalarina bayılıyorum çünkü aslalarim yoktur yoktur herşeye varım seksde herşeye aklına gelen veya gelmeyen herseyi seviyorum ya ben arabada seks evde seks ormanda seks tuvalette seks heryerde sekse bayılıyorum enest seksi sevenlere bayılıyorum coook doyumsuzum cook off evet ya aklıma gelen şimdilik bukadar am yalatmak got deliğini yalatmak bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akıtmak agzima işemek isteyen azgın bayanları seviyorum ankarali evli çiftler evli bayanlar dul bakire bayanlar lezbiyenler hadi bekliyorum ateşli dakikalara kocasıyla aynı anda sikilmek isteyen evli çiftler hadi bekliyorum heyacanli saatlere kesinlikle hamile kalmak isteyen bayanlar  gece  kocası yanında  olmayan  bayanlar  ara  gelirim MEZARA KADAR SIRDASLIK GÜVEN  MEDENİYET SAYGI  COOOOOK  COOOK  ÖNEMLİ KESİNLİKLE  WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN LÜTFEN  0541 504 39 29 TEKRAR  0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  59. SIRA NO( 1)POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS

    YanıtlaSil

  60. (1) POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS

    YanıtlaSil


  61. (1) POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS

    YanıtlaSil
  62. POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS

    YanıtlaSil
  63. SIRA (5( POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS

    YanıtlaSil
  64. POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS

    YanıtlaSil
  65. SIRA (1) merhabalar ben poyraz tolga ankara çankaya ticaretle ugrasiyorum seksi cook seviyorum yas (39) boy( 170) kilo( 80 )penis (19 )kalın damarli( 1) Saate boşalıyorum vücudum kılsız bembeyaz temizlige titizlige ve agiz ter el ayak kılık kıyafete hijraniklige coook önem veren biriyim saygı medeniyet anlayis kesinlikle önemli abaza tutkal yapışık insanları sevmem asla kesinlikle aydın ve herkonuda acik görüslüyüm tabiki her sektörden insanlar arıyor memur doktor öğretmen evli çiftler lezbiyenler biseksüeller evli bayanlar dul bayanlar tabiki her arayanla seks yapmiyorum seciciyim SEKS yapcam insanlari seciyorum öncelikle kafa yapisina bakiyorum ona göre degerlendiriyorum yatagimda sapıgım ve kesinlikle sınırsızım evet karısınin gözünün önünde sikilmesini izlemek isteyen beyler eşinin gözünün önünde sikilmesini izlemek isteyen hanimlar iki yarragin altinda biri aminda biri götunde sikilmek isteyen bayanlar kol gibi yarragimi kocasıyla bereber yalamak isteyen ciftler yarragimi karinla beraber yaliyorsun sütlaç rengindeki ılık ılık dölümü beni yalaya yalaya agziniza boşalmami istermisin aile ici seks yapmak isteyen anne kız aynı anda sikilmek istermisin lezbiyenler biseksüeller tirafestiler enestler sınırsız hersey aklına gelen veya gelmeyen herşey am yalatmak göt deligini yalatmak teker teker ayak parmaklarini yalatmak isteyen bayanlar hadi ver agzima hadi otur agzima köpekler gibi yalayim amini göt deligini yalaya yalaya yaliyorum yaliyorum hadi ağzıma akıt boşal işe ne istersen yap herşey selbest sende benim yarragimi yala yala hadi sende beni agzina patlat agzina bosalayim suratına akıtayım hadi hadi sütlaç rengindeki dölümü patlat heryerine evet arayan insanlar SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMAYACAK ARAMAYACAK ASLA KESINLIKLE MEZARA KADAR SIRDAŞLIK ÇOOK COOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GÖRÜŞÜRÜZ UYMASSA HERKES KENDİ YOLUNA GİDER DİYORUM BÜYÜZDEN GÜVEN DUYGUSU OLMASI İÇİN KONUSMAK ÖNEMLI ÖNCELİKLE SANALCILAR KENDİNE ÖZ GÜVENI OLMAYANLAR VE ANKARA DIŞI OLANLAR LÜTFEN ARAMASINLAR LÜTFEN TEKRAR SAYGILARIMI HÜRMETLERIMI ARZ EDERİM WATSAP VIBER IMO VAR 0541 504 39 29 TK 0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  66. Mrb azgın bayanlar arayın cosalım gizliye acık 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  67. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla konusmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım. Azgın bayanları bekliyorum sadece bayanlar. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. Merhaba guzel bayanlar yalansiz durust devamli iliski icin sadece tatli Bayanlari bekliyorum 📱05415736279📱

    YanıtlaSil
  69. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    Yanıtla

    YanıtlaSil