2 Ocak 2014 Perşembe

23 senelik evli bir kadınım, kocamı ilk defa aldattım!

Merhabalar, ismim Aysel. Kumral saçlı, balık etinde, güzel bir fiziği olan, 45 yaşında bir kadınım. Kocamla 23 senedir evliyim ve 2 çocuğumuz var. Anlatacağım olay 3 sene evvel başımdan geçti. Her yaz yaptığımız gibi karadeniz kıyısında bulunan yazlığımıza gitmiştik. Ben orda çocuklarla her gün kalırdım, kocam ise sadece hafta sonları gelirdi. Orada bir de Figen isminde bir arkadaşım vardı. Figen benden 5 yaş küçüktü ve kocasından ayrılmıştı. Denize hep onunla birlikte inerdik... 


Yine bir sabah Figen'le buluşup denize indik. Plajdan uzakta ayrı bir yere gidiyorduk, daha sessiz bir yerdi, kayalık ve sakin. Herzamanki gibi havlularımızı serdik, güneşleniyor ve denize giriyorduk. Yaklaşık 2 saat sonra yanımıza iki erkek geldi. Figen'in tanıdıklarıymış, öpüşüp tokalaştılar ve beni onlara tanıştırdı. 

Kadir ve Hasan adında, 30 - 35 yaşlarında adamlardı. Kadir nerdeyse zenci gibi esmer, 1.80 boylarında, Hasan ondan biraz daha uzun ve iri yarı bir adamdı. Yanımıza oturdular, biraz sohbet edildi. Hasan "Hadi hepberaber denize girelim." dedi, ben "Siz gidin, ben güneşlenecem..." dediysem de, ısrar edince hep beraber denize girdik. Figen Hasan'la çok samimi idi, birbirlerine sarılıp şakalaşıyorlardı. Kadir benim yanımda yüzüyordu... 

Bir ara Kadir dipten gelerek, belime sarılıp beni havaya kaldırdı. Korkup çığlık attım, kocamdan sonra ilk defa bir erkeğin vücudu vücuduma değiyordu. Ellerimle itip “Lütfen bırak!” dedim, beni bıraktı. Ardından ben denizden çıkıp havluya uzandım. Kadir de arkamdan gelerek yanıma oturdu. Bana "Çok güzel olduğumu, benden hoşlandığını" söyledi. Evli olduğumu hatırlattım, "Olsun..." dedi. "Hayır, olmaz! Lütfen!" dedim... 

Yavaş yavaş hava kararıyordu. Figen'ler 15 dakikadır ortalıkta görünürde yoktu. Kadir'le aramaya başladık. Kadir "Kayaların oraya bakalım..." dedi. Epey yürüdük. Neden sonra Figen'le Hasan'ı kayalıkların arkasında gördük. Aramızda 30 m falan bir mesafe vardı. Figen domalmış, Hasan arkadan yarağını geçirmiş, Figen’i sikiyordu. Donup kalmıştım bir müddet... 

Kadir aniden dudaklarıma yumuldu. Ne kadar debelensem de kurtulamıyordum. Boynumu, ensemi, kulaklarımı, her tarafımı öpüyordu. "Ne olur bırak, yapma ne olur..." diye itiyordum. Elinden kurtulup kaçmaya başladım. Bir kayanın yanında Kadir kolumdan yakaladı. Ben "Ne olur yapma..." diye yalvarıyordum. Kadir "Söz veriyorum bir şey yapmicam. Dediklerimi yaparsan, sana elimi sürmicem!" dedi. Ben "Tamam." deyince bıraktı... 

Beni serbest bıraktıktan sonra, kendisi kayaya sırtını dayadı ve şortunu çıkardı. Simsiyah, kocaman yarrağını eliyle sıvazlıyordu. Yarrağı kocamın sikinden iki misli büyüktü. Bana "Arkamı dönüp, kalçalarımı göstermemi" söyledi. Bikinimin altını aşağı indirdim. Kadir'e bakıyordum, kalçalarımı seyrederek yarrağını iki eliyle ovalıyordu. 

Yarrağına içim gitmişti, fena olmuştum. Elimi önden amıma dokundum ve bir anda boşaldım, ama belli etmemeye çalıştım. Kadir yanıma sokuldu, bir eliyle kalçalarımı okşuyordu, bir eliyle de otuzbir çekiyordu. Sonra boşalmaya başladı, hepsi kalçalarıma akmıştı. Denizde yıkanıp çıktık. Figen'ler de geldikten sonra, beni eve bıraktılar. 

Evde hemen banyoya girdim. Yıkanırken Kadir'in siki gözümün önüne geliyordu hep, amımı okşayarak bir daha boşaldım. 

Aradan 2 gün geçmişti. Ev işleri ile uğraşıyordum, kapı çaldı. Açtım Kadir karşımdaydı. Hemen içeri girip kapıyı kapadı, şaşırmıştım. Bana sarılıp dudaklarıma yumuldu, öyle bir öpüyordu ki, karşı koyamıyordum. Beni kucağına alıp yatağa götürdü, bıraktı. Bir çırpıda soyundu, üstüme uzandı. Her yerimi öpüyor, yalıyordu...

Bir anda çırıl-çıplak kalmıştım. Vücudum ateş gibi yanıyordu, "Yapma ne olur, sikme beni, ben evli bir kadınım, ne olur..." diye yalvarıyordum. Kadir beni duymuyordu bile. Amımı yalamaya başlamıştı, her tarafım titriyordu, kendimi bıraktım ve bir an önce sikilmek istiyordum. "Hadi, ne olur sok artık, dayanamıyorum, sok, geçir artık..." diyordum. 

Kadir bacaklarımı iki yana açtı, eliyle yarrağını tükürükledi, amımın dudakları arasına dayadı ve birden dayandı. Ben çığlığı bastım, "Aahhh, ahhh, yavaş..." diyordum. Yarrağı içimi kavuruyordu, çıldırmış gibiydim. Hayatımda hiç bu kadar zevk almamıştım! Kadir durmadan yarağını sokup çıkarıyordu. Her dayandığında, yarrağı biraz daha giriyordu ve ben ard-arda boşalıyordum... 

Amım acıyla karışık yanıyordu. Kadir karnımı, göbeğimi, memelerimi, her yanımı yalıyordu. Sonra birden kasıldı ve bağırarak amımın içine boşalmaya başladı. Sıcacık dölleri amımı doldurmuştu. Hiç beklemeden "Domal!" dedi. Yastığa başımı koyup domaldım. Kalçalarımı elleriyle tutup ayırarak, arkadan amıma yarrağını birden kökledi... 

Ben bağırıyordum, çığlıklar atıyordum, zevkten kalçalarımı iki yana sallıyordum. Yarrağını taşşaklarına kadar sokuyordu amıma. Bu arada kaç sefer orgazm oldum, boşaldım bilmiyorum. Son bir defa bastırdı ve o da boşalmıştı. 

Ben "Kadir, çocuklar heran gelebilir, çabuk git ne olur..." dedim, giyinip gitti. Kadir gittikten sonra, ben yatakta uyuya kalmışım... 

[Aysel] 

24 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
    YanıtlaSil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın. Hislerimle hareket ederim. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece elit hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

      Sil
    2. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
      Açık tarzımı bağışla lütfen.
      Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

      Sil
  2. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben yavuz istanbulda oturuyorum ne istedigini bilen birlikte unutulmaz anlar yasayabilcegim bayan arkadas ariyorum...bu isler her onune gelenle yapilmayacagi icin benim icin gizlilik ve guven cok cok cok onemli yasanan hersey aramizda sir kalicak bu benim icin cok onemli...gercekten guzel biseyler yasamak istiyosan 0505 056 86 39 telim bazen kapali olabilir mesaj atin hemen donerim size

    YanıtlaSil
  4. Slm ben bora İstanbul dan varmı evli olgun eşini anlatacak uyarsa paylaşacak tekim çifte tecrubem var 05458627062

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar ..Profesyonel fantastik masaj yapiyorum.istanbul...05052413878

    YanıtlaSil
  6. Doğulu esmer sert azgın kasli yakışıklı kalin iri yarragli sert sikiciyim seyahat engelim yok yaş sorun değil defalarca çift deneym oldu karısını gözünün önünde kalın yarragimla bagirta bagirta doyurmami isteyen beyler olgun dul bayanlar 5342233007

    YanıtlaSil
  7. Doğulu esmer sert azgın kasli yakışıklı kalin iri yarragli sert sikiciyim seyahat engelim yok yaş sorun değil defalarca çift deneym oldu karısını gözünün önünde kalın yarragimla bagirta bagirta doyurmami isteyen beyler olgun dul bayanlar 5342233007

    YanıtlaSil
  8. Slm mrb ben sedat şanlı urfadan yş 26 by 1.75 kilo 75 benimle her konuda konuşacak gorusmek bayan arkadaş arıyom evli dul kız ogrenci fark etmez gunduzleri daha musait oluyorum arayın tanışalım görüşmek isteyen ciddiyetle görüşe biliriz numaram özele açıktır 0544 266 62 64

    YanıtlaSil
  9. Slm merhaba ismim zeki trabzon'dan 1.75 boyunda kilo 75 benimle her konuda konuşacak gorusmek bayan arkadaş arıyom evli dul kız ogrenci fark etmez gunduzleri daha musait oluyorum arayın tanışalım görüşmek isteyen ciddiyetle görüşe biliriz numaram özele açıktır 05324041443

    YanıtlaSil
  10. Mrb, İstanbul' dan cinselliği seven, dürüst, güvenilir, gizliliğe önem veren bayan arkadaş la tanışmak istiyorum, öncelikle belirteyim; sapik değilim, lise mezunuyum, yakışıklı sempatik olduğum söylenir, açık sözlüyüm sex i çok seviyorum ve sınırsız yaşamaktan yanayım. Yaş, kilo, evli, dul takıntım yoktur, istekli olması yeterli.. İ-mail : sterlony@hotmail.com / Tel:533 664 72 93

    YanıtlaSil
  11. Merhaba arkadaşlar ben Ferhat Mersin'den 37 yaş tirciyim arayın konuşalım aslen urfaliyim işte numaram 05322881621

    YanıtlaSil

  12. Slm mrb ben sedat şanlı urfadan yş 26 by 1.75 kilo 75 benimle her konuda konuşacak gorusmek bayan arkadaş arıyom evli dul kız ogrenci fark etmez gunduzleri daha musait oluyorum arayın tanışalım görüşmek isteyen ciddiyetle görüşe biliriz numaram özele açıktır 0544 266 62 64

    YanıtlaSil
  13. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. Mrb bayanlar arayın özel açık deli gibi sevişelim gizliden ara kapat REALDE UYAR 7/24 musaitim çekinme ara 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  15. +90 541 576 4668 azgın bayanlar bekliyorım

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  18. Ankara'dan mert ben azgın kızlar ve bayanlar arayın 0555 895 79 82

    YanıtlaSil
  19. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  20. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla konusmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım. Azgın bayanları bekliyorum sadece bayanlar. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    Yanıtla

    YanıtlaSil