13 Aralık 2013 Cuma

Arkadaşımın Karısını Kendi Kucağında Siktim

Gönderen: mert 
Mail:  Levent_ntfcs@hotmail.com
şehir izmir

herkese çok selam... Adım mert 32 yaşındayim eşim ozlem se 22 yaşında mutlu bir evliliğimiz var ve sex hayatimiz oldukça renklidir. Eşim benden 9 yaş küçük ve çok güzeldir sarışın ve fiziği mükemmeldir.sex hayatimizda sürekli fantazilere yer verir ve değişik duygularla sex yapariz. Bir gün eşimi sirt üstü yatirip sikerken parmağımı eşimin dudaklarına yanlislikla götürdüm ve eşim parmağımi sikilmi ağzına alıp emdiği gibi emmeye başladı hatta eliylede sikilmi tutup hem sıvazlıyor hem emiyordu nedense bu beni çok tahrik etmisti hem gözlerimin içine bakıyor hem amına giren sikimle zevk alıyor hemde parmağımı sanki baskasinin sikiymiş gibi emiyordu.dağa önce hiç bu kadr zevk almamıştım.Büyük ihtişamla boşaldık aradan 2 dk geçti ve eşime zevk aldınmi diye sordum eşim tarifsizdi diye cevap verince daha çok tahrik oldum. Esim elimi tuttu ve bana zevk aldımmı diye sordu bendaha cevap vermeden elimi ağzına götürüp tekrar parmağımı emmeye başladı yine o parmağımi emerken bende çok zevk aldım harikaydin dedim. eşim bir müddet sonra tekrar sex yapmak istedi ve bu defa dizlerinin üzerinde dururken amını slkmeye tekrar basladim ve 1 dk bile geçmeden kalcasında duran elimi aldı ve yine ağzına götürüp orta parmağımı emmeye başladı sanki karımı iki kişi sikiyor gibi bi hava yaratmıştı karım elimi çektim ve tekrar kalcalarına koydum ve yaaa deyip tekrar parmağımı emmek istedi ve ağzına götürüp emmeye başladı bende zevk almıyo değildim ama birazdasinir olmustum bende daha once o kadar çok istememe rağmen o göt deliğini ne sikilmis ne parmaklayabilmiştim sağ elimin orta parmağını emen karım ve diğer sol elim karımın kalçalarından tutuyordu bende baş parmağımı karımın el değmemiş göt deliğine götürdüm ve karım birden çekermisin elini dedi bende elimi göt deliğinden çekip diğer elimin parmağını emen karımın ağzında çektim karım yaa deyince bende yaa dedim ve karım elimi tekrar emme ye başlarken banada tamam ne yaparsan yap dedi ve bende karımı sikerken elimi tekrar göt deliğine götürdüm be baş parmağımla deliğini ovmaya başladım diğer elimin işaret parmağımı karım büyük bir ihtirasla emiyordu karım müthiş zevk alıyordu bende göt deliğini yavaş yavaş kıvamına getiriyor ve hafif hafif canini yakmadan içerisine sokmaya başlamıştım sehpanin üzerinde duran kremi aldım ve biraz deliğine ve parmağıma sürdüm ve artık karımın deliğine iyice sokmaya başladım parmağımı karım daha çok zevk almaya başladı ve sikilmi amından çıkarıp göt deliğine yeleştirdim. Karımın tepkisini bekledim ama tepki gelmemişti bende yavaş yavaş itmeye başladım ve nihayet karımın o muhteşem götünü sikiyordum çok büyük zevk aliyordum götünden çıkarıp amına amından .çıkarıp götüne sokuyordum. Karım inlemeye başlamış parmağıma 31 çekiyor ve sanki başka biri ağzına vermiş gibi onun sikini emiyor gibiydi. Karıma ne hissettiğini sordum o da asla durma dedi ve müthiş dedi bana sordu sende durumlar nasıl dedi bende çok güzel dedim ve ona nasıl bir fantazi var aklinda şuan dedim kizmak yok ama dedi bende yok dedim nasıl olsa fantazi dedim gerçek değil diye karım benden aldığı cesaret le kendisi siken başka bir erkek ve ağzına aldığı parmak ise senin sikin dedi bana bende hayır dedim seni sıken ben ağzına aldığın başka erkeğin yarrağı dedim karıma karımsa o daha güzelmiş dedi ve vur aslanim vur dedi amını götümü parçala diye seslendi ben sikiyorum seni dedim aslanının yarrağı ağzında karıştırma dedim karım ne farkeder dedi ikinizde sikiyorsunuz işte dedi ve ben şok oldum müthiş tahrik olup götüne boşaldim ben boşalmamla karım hemen döndü ve sikimi ağzına aldı elimin parmağı da diğer elinde onada 31 .çekiyor ardabir parmağıma da sakso çekiyor ve ağzına alıyordu ikinizide boşaltirim aslanlarım benim dedi ve beni tamamen boşaltmişti karım . sonra bana nasıldı kocacim dedi iyi zevk aldımmı diye sordu bende ona çok iyiydin aşkım dedim bende ona sorma gereği duydum ve verdiği cevap tarifsizdi diye oldu ve ondan sonra bütün ilişkilerimizde bu şekilde sex yapmaya başladık. Yılbaşı yaklaşıyordu her yılbaşı dışarlara eğlenmeye giderdik ama o sene maddi olarak dışarda eğlenemezdik. Evde geçireceğimiz kesindi iki gün kala yılbaşına ailece oturup kalktığımız arkadaşım yılbaşı için planımız varmı diye sordu bende durumu ona anlatıp evdeylz dedim bana bizde evde girecek dedi yeni yıla bize gelin beraber kutlarız dedi bana iyi bir fikir gibi geldi ve akşam eve gittiğimde karıma soyledim karım çok sevindi sıradan bir gün gibi girmektense onlarla beraber olmakeğlenmek daha güzel olur dedi yılbaşı günü akşam yemeğimizi yedikten sonra eşimle hazirlanip evden çıktık eşim çok şık olmuştu üzerine dizlerinin üzerinde siyah bir elbise giymişti bir an gözümü alamadim evden çıktık ve boş gitmek olmaz dedi eşim birşeyler bi alalım dedi ve bi markete uğrayip Çerez aldık cips aldık içecek reyonuna girdiğimizde cola aldık eşim alkol almıycazmı dedi ve bende aliriz dedim ve 70 lik votka alıp marketten .çıktık arkadaşım emre ve eşi suzan ın evlerine doğru yola çıktık evlerine geldiğimizde kapiyi suzan açtı oda gayet şık giyinmişti üzerinde mavi mini pileli etek ve üzerinde dekoltesi abartı olan bir penye ile gerçekten çok güzel olmuştu arkadaşım emre de kapiya gelip bizi karşıladı hep beraber içeri girip ordan burdan konuşmaya basladik suzan esi emreye bizi sikayet etti o kadar malzeme getirmişler diye emre bana alkol almasaydın bari dedi bende aldım dedim olsaydın ya dedi ben almıştım diye soyledi. Neyse dedim lcemediğimiz kalsin dedim ve başladık muhabbete eşim le suzan mutfağa gidip hemen bi hoşgeldiniz kahvelerini hazırlamışlar afiyetle içiyorduk ve geniş bir ekra tv de çıkan yılbaşı programlarini izliyor sohbet ediyorduk suzan daha sonra çerez ve biraları getirdi hep beraber şişeleri tokuşturup içmeye eğlenmeye başladık tv de eğlenceli şarkılar mahiyetinde çok güzel vakit geçiriyorduk suzan ve eşim iyi anlaşıyorlar bende emre ile muhabbeti koyulaştırmiş bıralarımızı yudumluyor. Biz tv nin tam karsisinda üçlü koltukta hanimlar ise sağ tarafımızda bulunan iki li koltukta oturuyorduk eşim en kosede yani emre nin hemen sağ tarafında suzan ise tv ye daha yakın bir konumda oturuyordu ikinci bıralarımız bitti ve suzan yenilerini getirmek için kalkarken on tarafina biraz fazla eğilmişti açık olan dekoltesine gözüm kaydi ve içine sütyen felan giymemişti bir an çok kötü olmustum ama mükemmellerdi hemen eşime baktım bana bakıyormu diye bakıyordu anlamıştı sanırım yüzünde sinsi bir gülüş belirdi suzan üçüncü biraları açtı ve herkese dağıttı emre sürekli hanimlarin bira içerken bize ayak uydurmalarını söylüyordu ve onlarda ayak uyduruyorlardı biz bitirince onlarda bitiriyorlardi üçüncüler de bitmişti suzan zaman kalkacak getirecek diye beklerken suzanın oturuşu dikkatimi çekti bacak bacak üstüne atmis bacaklarının tüm güzelliğini sunuyor gibiydi ve ben çok etkilenmeye başladım nerdeyse baldırları görünüyordu içkinin de tesiri illaki vardır olmayan kalmadı zaten eşimin konusmalari değilmiş rahat hareketleri ve emre ile muhabbetimizin muhabbetine giriyor iyice konuşmasına yardımcı oluyordu 4 üncü bıralarımızda bitmiş artık iyice herkez bi havaya girmişti suzan eşimi çağırdı ve beraber mutfağa gittiler biz emre ile kaldik tv de dansozçıktı ve ilgimizi odak noktası oldu birden ben emre ye kapatmasını soyledim hanimlara ayıp olur dedim oda bugün yilbasi bugün hersey serbest dedi ve lafin üstüne suzan geldi elinde bir tepsi benim aldığım votka yi da ve meyva getirmişti tepsiyi sahaya birakirken yine ona baktım ve bakarken göğüslerine ozlem nerde dedim bana bakarak o da kendisinin göğüslerine baktığı anladı sanırım bana ozlem vc ye girdi dedi emre bana bu vodkalar meyva suyu ile icilmez dedi ve hemen kalkıp dur diyesiye kalmadı evden çıktı suzan sanırım cola almaya gitti dedi ve suzan tekrar sahaya eğildi ve ben yine bakmaya başladım hiç sütyen yoktu ve resmen bana sergiliyordu o dolgun memelerini bana ve birden beğendinmi diye sordu sok oldum neyi dedim suzana suzan da neyi olacak icime düşecektin deyince çok utim ne yapacağımi bilededim eşim her an gelebilirdi ve benim yüzüme baktığında anlayabilirdi suzan bana rahat ol mertcim diye takıldı yemedin ya dedi çok kötü olmus ve çıldırmak üzereydim. Eşim lavabodan cikmis ve yanimiza gelmisti eşim benden bi bardak su getirmemi rica etti ve bende hem vc ye girerim diye mutfağa gidip eşime suyunu getirdim ve suzan bana vc yi gösterdi vc banyodaydi kapiyi kilitledim tuvaletimi yapiyordum gözüm birden suzanların banyosundaki kirli camasirlar dikkatimi çekti karistirip suzana ait bir kllot buldum be onu koklamaya basladim birden nefis ve amının kokusu beni iyice çılgına çevirdi hemen aldığım yere koyup tam çıkarken mutfakta suzanı gördüm ve o da beni gördü bana isaret etti yanına glttlm bana havluyu buldunmu dedi bende evet deyip yanından çıkarken elimden tuttu ve elimi memelerlne götürdü al iste dedi inanamadım elim memelerinin üzerinde ve bende hafif hafif sıktım nasıl yaptım bildiyorum ama çok korktum ona bunu neden yaptın deyip elimi çektim bana geldiğinden beri gözün heryerimde dedi resmen beni gözlerinle aksadın dedi bende sakin esime bisey soyleme dedim tekrar vc den çıkar gibi eşimin bulunduğu odaya girdiğimde emre gelmiş eşimle sohbet ediyorlardi sehbada bira ve viski vardı ne yaptin sen dedim emre ye bunlar ne dedim kim içiçek dedim bu kadr içkiyi oda içeriz gece uzun dedi esim kendine emrenin hazırladığı içkiyi içerken iyiçe yayilmis koltuğa neredeyse bacak arası görünecekti esimin gozlerine bakarak toparlan biraz der gibi baktım ama nafile bana bakmiyor bile eşim tv izliyordu ama emre eşimin bacak arasına bakmaya çalıştığı belli oluyordu tam emrenin yanına otururken suzan mert bana yardım edermisin diye seslendi kalkıp yanına gittim tepsinin üzerine yine birşeyler hazırlamış çerez koymuş meyva koymustu bana sen onları götür dedi ama yine gel dedi gittim odaya eşim ozlem bacak bacak üstüne atmış baldırları görünür vaziyette emre ile sohbeti koyulaştirmiş muhabbet ediyorlardi ben yine mutfağa gidip suzanın yanına geldim oda yere birşeyler dökmüş onları yerden toparliyordu resmen domalmiş beni bekliyor gibi görünüyordu müthiş dolgun kalçaları vardı benim geldiğimi görünce bende başka varmı içeri gidecek diye sordum oda bana hayır yok dedi bende niye gel dedin o halde bana dedim bilmem dedi oda iyice kafayi kırmışti alkolden yanıma gelip bana dokunmak istermisin diye sordu bende gülerek neye diye sordum oda baktığın yerlere dedi kısık sesle nereye bakıyormuşum dedim ben elimi aldı ve direk memelerinin üzerine götürdü ve bıraktı ona ne yapiyorsun sen dedim bana merak etme dedi bisey olmaz dedi ve hoşuma gitmeye basladi göğüslerini avuçlamaya başladım eteğinin altına soktuğum elimle o dolgun kalçalarını okşadım en yakın arkadasimin karisina dokunuyordum heyecan korku ve zevki aynıa hissediyordum. Icerden bi ses geldi hemen toparlık birden ben hemen içeri geçtim karımla içmeye devam eden emre çok neseliydi karıma bukadar yeter artık içme dedim oda yaaa içmek lstiyorum deyince emre de birak ya bugün serbest bozmayalım bugünü diye ortamı eski haline dündürdü. Suzan içeri girdi ve yine vodkali biralar sek vodkalar fondipler derken tv de yine dansoz çıkıp oynamaya basladi emre ve ben zevkle seyredmeye baslayinca bayanlar tepki gösterdi ilk önce suzan ayıp oluyo beyler diye burda hanımlarıniz var kapatin sunu dedi ve eşimde suzanla beraber oldu ve biz neyiz burda değiştirin kanalı diye tepkisi gosterdi emre ne var bunda dedi seyrediyoruz işte ne güzel dedi suzan da emre ye ben oyniym sen seyret dedi emre kapattı tv yi ve suzana bir oryantal müzik açtı ve buyur oynada seyredelim dedi . Suzan tamam deyip kalkti oynamaya nasıl kıvırtıyordu ole mükemmel bir dans sov yapıyordu arada etrafında hızlıca dönüyor du ve döndüğünde tanga kilodu dahi görünüyordu bu ne cesarettir anlamadim sonuçta sadece kocasi yoktu göz ucuyla emreye baktım çok bozulmustu surati bir karışti ama ben karısıni seyrediyordum sürekli dönüyor ve sürekli beyaz tangasi odaya ışık saçıyor gibiydi suzan eşime hadi sende kalk dedi eşim hemen kalkti bana bakti bende kaşlarımi çatıp ona hayır dergibi bakış yaptım eşim emrenin yanından geçip yanıma geldi ve kulağıma kulağıma eğilirken arka tarafını emreye sunmus gibi domaldı ve emre gozlerini bile kirpmadan eşimin kalcalarına bakarken eşim kulağıma sen adamın karisini seyrediyorsunya zevkle dedi o beni seyretmeyi hakediyo dedi ve başladılar kıvırmaya suzan eşime birşeyler fısıldadı ve eşim göbek dansi yapmaya basladi ole bir kıvırtiyorduki eşim emre içine düşecek gibi seyrediyordu bende onun karısının her yerine bakıyordum suzan bi eşine oynuyor bir bana oynuyordu gozlerimin içine bakıyordu sehpadan benim içtiğim kadehi alıp bana kendi içtiğini verdi emrede bende eşimde kadehler tokuşturup içtik emre gülüyor ben gülüyordum herkez çok mutluydu sonra suzan birden üst bulüzünü cikariverdi şok oldum suza sütyen yoktu ama askili atletinin içindeki memelerinin nerdeyse tamamı meydana çıkmıştı emre yine bi garip olmuştu suzan yanıma gelip benim eğildiğinde memelerini burnumun dibine kadar sundu eşim suzanın memelerlne baktiğımı görünce çok bozuldu ve başladı üstündeki elbisenin düğmelerini açmaya ve eşimde birden üstünü çıkardı sadece siyah ince ve dantelli sütyeni ile kalakaldı emrenin karsinda oynamaya başlayınca eşim onun yanına kalkti ve oda oynamaya başladı hem kendi eşiyle hem karımla kendi karisina değilde benim karıma sulanması beni deli etti karımın arkasında oynayan emreye karıma kur yapıyordu emre yanıma gelip oturdu bana serefe dedi içkilerimizi yudumalmaya devam ettik karılarımız oynarken onları seyrediyorduk kıskançlik sahiplenme ve saygı bizlerden yavaş yavaş uzaklaşıyor sigara içki odanın kokusunu karılarımız da odaya şenlik katıyordu aradabir sehpanin üzerinde sürekli dolu olan kadehlerlnden içkilerini içiyorlar ve üst tarafında üstleri dekolte olan karilarımız oynamaya kıvırtmaya devam ediyorlardi eşimin mükemmel göğüsleri sütyenli ve göbeğinin teniyle dans ediyorlardi sonra suzan odadan çıkıp gitti eşim tek başına oynamaya devam etti emre sürekli ona bakıyor eşim yanıma gelerek benim dudaklarıma yapıştı deli gibi öpüyor ve arkasini emreye sunuyordu onu delirtmek istiyordu sonra suzan geldi aynı oda eşim gibi sütyen takmış ve beyaz sütteninin içi görünüyordu gözümü alamadim birden eşim bana tebessüm ederek bakış firlatti kulağıma eğilip seni hınzır onu mu beni mi istiyorsun dedi bana bende seni bltanem dedim kulağına bende ona sordum ya sen diye sordum kulağıma eğildi ve ikinizide demezmi nasıl tahrik oldum nasıl anlatamam bu söylediği beni delirtmiş ve bendeki kıskançliği benden alıp götürmüştü eşim belliki onunla yaptığımız sexin etkisinde kalmış ve iki erkek tarafından sikilmek istiyordu azdığı çok belli oluyordu eşim ve suzan hala ayakta oynamaya göbek atmaya devam ederken suzan eşimin kulağına bişeyler fisildadi beraber gülüştüler sonra eşim suzanın kulağına bişeyler fısıldadı bi müddet sonra birden ikiside eteklerinin fermuarlarını açtılar ne oluyor demeye kalmadı ikiside eteklerini indirdiler ve ben ve emre öylece kalakaldık suzanın beyaz sütyeninin takımı aşağıda daha güzeldi jartiyerinin asklari ve tanga kilodu mükemmelin üstünde idi amı resmen işlemesi seyrek olan dantelli kilodundan resmen ortada gibiydi çıldırmamak elde değidi içkiden kafamda iyice bulanmış gördüğüm manzara bende şok etkisi yaratmış yarrağım adeta pantolonumu yırtacak gibiydi. Eşiminde suzan farkı sadece jartiyeri yoktu ama eşim siyah kilodu tanga değidi ama fiziği ve güzelliği herşeye bedeldi resmen dibimiz düşmüş öylece kalakalmıştık ikisininde gozleri gözümüzün içine bakıyor bizim gözlerimiz hanimlarin üzerindeydi sonra eşim hemen yanıma oturdu ve dudaklarindan öpmeye başladı nasıl arzulamış nasıl sex istiyordum ve kendimi tutamıyor eşimin her yerine dokunuyor öpüyordum suza yanimdaoturan emrinin kucağına oturmuş onlarda sevişmeye başlamışlardı eşimde suzan gibi oturmuş dilimi emiyordu sonra eşim suzanın elinden tutup onu kendisine çekti ve eşimle suzan öpüşmeye başladı şok olmuş iki erkek onlara bakıyorduk kız kıza nasıl delice öpüşüyorlardı tarifsiz bir şekilde zevk alıyorduk emre kendi eşinin sütyenini çıkartti ve o suzanın mükemmel iri göğüslerini yalıyor emiyordu suzan eşimle öpüşürken onun göğüslerine baktiğımi anladı ve göz kirpti bana bende eşim özlemin sütyenini fora ettim ve bende eşimin memelerini yalamaya başladım emre de özleme bakıyordu sonra eşim elimden tuttu ve elimi suzanın memelerinin üzerine bıraktı Suza aynisini yapıp emrenin elini karimın çok iri olmayan memelerinin üzerine bıraktı elimin altındaki enyakın arkadaşımın kucağındaki karınısının memeleri vekucağimdaki karımın o güzel göğüslerinin üzerinde dolaşan arkadaşimin elleri anlatilmaz bir duygu ile suzanın memelerini okşuyordum ve karımın dudaklarını öpüyordum suzan birden kalkıp önümüzdeki sehbayı alip kenara koydu herkese içki doldurup servis yaptı ve herkez bir dikişte bitirsin dedi ve ilk suzan dikti sonra eşim emre ile ben de fondip yapıp kadehleri suzana verdik suzan elindeki kadehleri sehpanın üzerine koydu ve eşime cnm gelbi deyip eşimi de yanına çekti boşalmış kadehleri ve sehpadaki malzemeleri toplayıp mutfağa bırakıp geldiler ve suzan odanın bütün ışıklarını kapativerdi birden çok hafif bir ışık dahi kalmamıştı pantolonumun fermuarı ve kemeri ile oynayan bir vardı bende yardım edip birazayağa kalktim ve hemen soyundum kimdi bilmiyordum ama sikimi ağzına almış nasıl içine çekiyordu anlatamam yan tarafimdan da sesler geliyor du sikimi kimin emdiğini bilmiyordum eşim asla bu şekilde yapamazdı sonra yantaraftakl sesler de iyice artmişti gözlerim karanlığa biraz alışmış ve hafif bir ışığın yansıması ile yan tarafta emrenin sıkıni ağzına alanın emreyi delirteçek şekilde bağırtan suzanın olmadığını fark edince iyice zevk aldım eşim emreyi suzan benimkini alıyordu ağzına sonra emre suzanın memelerini sikmaya başladım suzan kulağıma ben senin karın değilim dedi ve suzan koltuğun üzerine basarak amını dudaklarıma kadar getirip bacaklarını açtı ve o yeni traşlanmiş kaymak gibi olan amını bana sundu deli gibi arkadaşım emrenin karısının amını yalıyordum ve emre yanimdaydı ama oda sikini karımın ağzına vermiş sokso çektiriyordu sonra karımı koltuğun üstünde dizlerinin üzerine eşek olup benim sikimi ağzına aldı ne keyif verici bir pozisyondu anlatamıyorum karımın arkasına geçen emre karımın arka tarafina gördüğü çenesiyle karımın amınımi götünümü yalıyor bilmiyordum benim sikimi karımın ağzında olduğunu ve bacaklarını iki yana açmış emrinin karısınin amının dudaklarını ıssırip yaladığımin bilincinde idim ne keyif verici bir sevişmeydi anlatamam karım sonra inlemeye başladı emre sikini karıma dayamış artık nereye dayığını bilmiyorum ama karım arkadaşım emre tarafından sikiliyordu bu benim karımın fantazisiydi ve gerçekleştimiş büyük zevk aldığı sikimi emmesinden belli oluyordu sikimi karımın ağzından çekip suzanı aşağıya indirdim ve onu koltuğa sirt üstü yatirip bacaklarını araladım ve yaladım o nefis amına yerleştirdiğim sikimi emrenin karisina sokmaya başladım suzanın lnlemelerl artmış odaya çılgınlık katmıştı karım da lnlemelerl .çoğalmış sanki beni dahada azdırmak istergibi çığlıklar atmaya başlamıştı sonra karım kalkar gibi oldu ve gitti birden odanın ışıklarını açtı kerkez çırılçıplakti altımda suzan amında sikim ve bana bakan arkadaşım emre altımdaki sikilen karisina aldırış bile etmedi karım da bana baktı benim suzani sikerken ki hareketlerime devam ettlğimi görünce gözlerimin önünde ermenin sikini ağzına aldı arada bir bana bakıyordu suzan altımda inlerken karım bana bakıp emreye sakso çekiyordu emre koltukta oturuyordu suzanın saçları emrenin bacaklarına deyiyordu o kadar yakındı herkez ve karım emrenin sikinin üzerine oturdu emrinin sikinin üzerinde hoplamaya başladı suzanı eşek yapıp arkasına geçtim ve amının suyundan parmağıma biraz sürüp yanimda karımı siker arkadaşım emrenin karısı suzanın göt deliğine sürüp parmağımi göt deliğine sokmaya başladım daha sonra sikimi o götüne yavaş yavaş itmeye çalıştıkça suzanın bağırmaları odada herkesin sesini kesmişti sikim suzanın götüne ıyice yerleşmiş köküne kadr abanıyor hoyratça sikiyordum emrenin karısını ,emre ise karımın dudaklarına yapişmiş elleriyle kalçalarından tutup iki yana ayırıyor ve kendine çekiyordu arkadaşımın karısı da götüne giren yarrağımla iyice coşmuş emrenin karımın kalçalarını tutan elinin ve kolunu yalıyordu birmüddet böle devam ettikten sonra karım emrenin üzerinden kalkıp ben gelmiyorum deyip odadan çıktı siki boşta kalan emre karısı sikilirken hiç Dönüpte bakmadı bile sürekli gözü karımın çıkıp gittiği kapidaydı suzan sanki kocasının dikkatini ve arkadaşı tarafından sikildiğini belli edercesine kocasina gönderme yapıyor gibi daha da çok bağırıyordu ama kocası bakmiyor sanki orda değilmişiz gibi umursamıyor gibi davranırken suzan birden götündeki sikimi çıkarttı ve biraz öne gidip kocasinin yarrağını ağzına almaya başladı kocası suzanın saçlarından tutup suzanı sikine doğru bastirip zevk almaya başladı emre suzan birden başını bana doğru çevirerek bana hadi aşkım çaksana diye seslendi kocasın yanında arkadaşımın o güzel çıtır karısını domalmiş kocasının siki ağzında bütün güzelliği ve ihtişamıyla önümde duran bu kalçalari amı ve göt deliğine yaklaştım ve tamam bitanem deyip amından mı götündenmi sikeyim seni diye sordum suzana suza hepsi orda işte nerden istesen çak dedi ve sikimi amına yerleştirdim ve yine sikmeye başladım nasıl zevk alıyordum o an anlatamam emreyi de sinir etmek için çok sert vuruyordum suzana suzan kocasın sikini bile zor ağzına alıyordu sarsılmalarından dolayı 25 senelik arkadaşımın karısını kendi kucağında sikmenin heyecaninda ötesinde bir duyguyla suzana çakarken eşim odaya geldi ve yanıma yaklaşarak ooo müthiş bende istiyorum bu şekilde dedi ve benimle öpüşmeye başladı emre sürekli karıma bakiyordu ve karım emrenin yanına gitti ve koltuğa çıkıp amını emrinin ağzına doğru pozisyon aldı veamını emreye yalatmaya başladı emre elleriyle karımın her yerini okşuyor ve güzel karımın o mükemmel amını yercesine yalıyordu suzanın çığlikları dahada çoğalmış ve yeter diye bağırdı sanırım boşalmıştı suzan yere inip halının üzerine uzı ve öylece kalakaldı ama ben boşalmamiştim ve sikimi yerde yatan suzanın ağzına verdim suzan sikimi emmeye başladı karıma baktigimda emre sırt üstü yatmiş karım arkadaşım emrinin sikine oturmuş zıplıyordu büyükbir keyif aldığı çok belliydi başka bi erkeğin onu sikmesi benide çok etkilemişti suzan sikimi ağzında emiyordu ama yorulduğu belli oluyordu halden düşmüş gibiydi sikimi suzanın ağzından alıp karımın yanına gittim emre karımın kalçalarından kavramış hem okşuyor hem karımın o küçücük kalçalarını iki yana ayirip amına giren arkadaşımın yarrağını girip çıkmasını seyrediyordum karım zevk çığlıkları atarken sikimi karimin ağzına verdim ve karım çıldırmış gibi sex yapıyor sikimi mükemmel yalamaya başlamıştı ve deli gibi arkadaşımın sikinin üzerinde hoplamaya devam ederken onun bu halleri beni nerdeyse boşalacaktım hemen sikimi ağzından çektim ve karımın arkasına geçtim emre karımın amını sikiyordu ve sikimi karımın götüne dayadım ve itmeye başladım sikim karımın götünde amında ise arkadaşım emrenin siki gidip geliyor du karım adeta tost olmuş hem amından hem götünden aynı a sikilmenin acısı ve zevkiyle nasıl inliyor ve nasıl bağırıyordu anlatamam amına giren emrenin sikini bile hissediyordum karıma iyimi aşkım böyle dedim karım sikin beni daha çok sikin diye bağırmaya başladı aradabir vurun koçlarım benim diye sesleniyor beni dahada dellrtiyordu karımda büyük bir çığlıkla boşalmiştı karımdan sikimi çıkarttim ve sikimi yine karımın ağzına verdim emre de karımın altından çıktı ve oda sikini karıma uzatti karım ıkimizin sikini de sıvazlayıp otuzbir çekiyor bi bana bi arkadaşıma sakso çekiyordu emre karımın ağzına boşalmişti karım daha sonra bende karımın üzerine büşaldım hepimiz yere sarilip kaldik o gece mükemmeldi o gece 2012 nin ilk günüydü herkese çok selam...Cialis

41 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  3. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN NE İSTEDIGINI BILEN CILGIN DUL BAKIMLI HNMLAR GÜLLERİ YANINDA SOLDURCAK KADAR SEMPATİ KIZLAR FANTAZI DUSKUNU EVLİ ÇİFTLER 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI SIKISMELERIMIZ UYGULAMALI VE UCRETLİ OLARAK TARIHE GECER BILGINIZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  4. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN NE İSTEDIGINI BILEN CILGIN DUL BAKIMLI HNMLAR GÜLLERİ YANINDA SOLDURCAK KADAR SEMPATİ KIZLAR FANTAZI DUSKUNU EVLİ ÇİFTLER 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI SIKISMELERIMIZ UYGULAMALI VE UCRETLİ OLARAK TARIHE GECER BILGINIZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  5. Merhaba beyefendi hikayenizi okudum çok beğendim sizinle vede eşinizle tanışmak görüşmek kuralsiz tabusuz yasak siz sınırsız sevismek sexy yapmak o güzel Göte vede amciga sokmak sikmek sikmek sikmek tost yapalım istiyorum nedersiniz ciddiyseniz cevap veriniz sıfır beş sıfır yedi sıfır dört iki sekiz yedi üç iki ararmısınız. 05070428732

    YanıtlaSil
  6. Selam Ankadan mehmet
    bayanlar 3 saat seks icin yazin ulasin bana memnun kalirsiniz. mehmet2546106@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik BAYANLAR yas sinirim yok evli ciftler bekliyorum arayin 5462519585 bekliyorum

    YanıtlaSil
  8. MERHABA EVLİ ÇİFTLER, BEN BARIŞ 28 YAŞINDA DENEYİMLİ AKTİFİM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ. 0551 167 05 95 HOSCAKALIN...
    NOT: Gayler aramasın...

    YanıtlaSil
  9. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  10. Slm varmı kalın ve damarlı yarragımı amında ve göt deliginde yırtarcasına hissetmek isteyen bayan 21cm resimdeki benim ufaklık hadi ara 05365138137

    YanıtlaSil
  11. Doğulu esmer sert azgın kasli yakışıklı kalin iri yarragli sert sikiciyim seyahat engelim yok yaş sorun değil defalarca çift deneym oldu karısını gözünün önünde kalın yarragimla bagirta bagirta doyurmami isteyen beyler olgun dul bayanlar 5342233007

    YanıtlaSil
  12. Slm mrb ben sedat şanlı urfadan yş 26 by 1.75 kilo 75 benimle her konuda konuşacak gorusmek bayan arkadaş arıyom evli dul kız ogrenci fark etmez gunduzleri daha musait oluyorum arayın tanışalım görüşmek isteyen ciddiyetle görüşe biliriz numaram özele açıktır 0544 266 62 64

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Selam arkadaşlar ben Ferhat Mersin'den 37 yaşındayım aslen urfaliyim Mersin'de tır şoförüyüm telefonda veya canlı sohbet edebileceğim bayan arkadaş arıyorum numaram 05322881621

    YanıtlaSil
  16. slm nişanlım duygumu siktirmek istiyorum sadece eskişehir merkez ve kesinlikle fotoğraflarını yollıycak olanlar numaram 0553 878 88 49 tanıtıcı mesaj atmadan ve fotograf yollamadan aramayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mrb ben Erol tanışalım ben de ESKİŞEHİR mrk deyimm bu fantezini gerçekleştimene yardımcı olurum olgun tecrübeli güvenilir aktif bir beyim 5537223926

      Sil
    2. Onurşah bey mesajını bekliyorum.

      Sil
    3. Onursah ankaradan olgun yapili damizlik bir boga tercih edersen goruselim.

      Sil
  17. Mrb eşini ensini nişanlısını siktirmek sikilirken seyretmek isteyen beyler grup sex için tek erkek arayan çiftlr msj atn olgun tecrbeli güvenilir sırdaş aktif hijyene önem veren bakıli bir beyim. ESKİŞEHİR mrk. 5537223926

    YanıtlaSil
  18. ismim doruk yaşım 28 muğlalıyım.lisans mezunuyum.benim gibi kültürlü batılı bayanlarla biraz sohbet biraz aşk biraz sex konuşmak için buradayım.ses tonu önemli benim için.burada ne işin var derseniz sex sohbeti gerçekte yapmak kadar zevkli çünkü.yapışkan rahatsız eden tip değilim.arama derseniz bilinki asla aramam.18 ile 30 yaş arası tercihimdir.telefonum 0551 189 49 51 özele açık.watsap olursa daha iyi olur.skype da görüntülü de harika olur adresim doruk69_52@hotmail.com ASLA ERKEKLER VE GAYLAR ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  19. İstanbul anadolu yakası gizlilik içerisinde görüşmek isteyen bayanlar bekliyorum zaferkaplan27@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. MERHABA EVLİ ÇİFTLER,BEN BUĞRA 28 YAŞINDA DENEYİMLİ AKTİFİM EŞLERİNİZİ SİZİN KARŞINIZDA MUTLU ETMEK İÇİN BURDAYIM. SINIRSIZ FANTAZİYE AÇIK BİR KİŞİYİM. EŞİNİZİ YATAKTA MUTLU VE YORGUN BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. EŞİNİZİ MUTLU ETMEK SİZİNDE HAKKINIZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
  21. Ankara'dan mert ben azgın kızlar ve bayanlar arayın 0555 895 79 82

    YanıtlaSil
  22. Slm ben ist akin. Yaş 29 boy 1.83kumralım resim kendi resmimdir. Evli bekar tüm mutsuz bayanlar beraber olmak isteyen bayanlar mutluluk garanti. Arayın tanısalım sadece istanbul sart degil işim gereği ortalama tüm türkiyeyi geziyorum abartısız net 23cm ve oldukca kalın.Evli ciftlerde 3. Arayanlar sadece bayanla muhatap olmak kaydı ile arayabilirler. Gizlilik önemli karşılıklı olarak. Utanmak çekinmek yersiz ikimizde amacımızı biliyoruz. Reel sex icin 0544.414.42.44 mutlaka arayın bekliyorum telefonum mesgul olabilir aldirmayın msj atarsanız müsait oldugumda dönüş saglarım.. 0544.414.42.44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. SLM BURSA.DAN GİZLİ JIGOLO ARAYAN BAYANLAR VE EVLİCİFLERİN CAĞLB SEXSTE SINIR TANIMAYAN JIGOLO...MUTSUZ BAYANLAR GİZLİLİĞİ ARYORSANIZ CĞLB.05376379374..MURAT BURSA

    YanıtlaSil
  24. İstanbul Anadolu yakasnda oturan evli dul bekar mutsuz olan sınırsız zevkin tadını çıkarmak isteyen 25 60 yaş arası bayanlar arayın 05355035272

    YanıtlaSil
  25. Merhaba istanbulda yasayan bayanlar ben selami durust olmak gerekirse ilk kez boyle bir siteye yorum yaziyorum ben 38 yasinda seks yapmayi oldukca seven yakisikli ve atletik yapili biriyim degisik fantaziler yasamak ve yasatmak istiyorum benim gibi düşünen medeni durumu onemli degil bayanlar arayin birlikte zevkin doruklarina cikalim kesinlikle erken bosalan biri degilimdir emin olun saatlerce birlikte olup zevk denizinde yuzecegiz arayin tanisalim 0553 062 51 31

    YanıtlaSil
  26. Merhaba istanbulda yasayan bayanlar ben selami durust olmak gerekirse ilk kez boyle bir siteye yorum yaziyorum ben 38 yasinda seks yapmayi oldukca seven yakisikli ve atletik yapili biriyim degisik fantaziler yasamak ve yasatmak istiyorum benim gibi düşünen medeni durumu onemli degil bayanlar arayin birlikte zevkin doruklarina cikalim kesinlikle erken bosalan biri degilimdir emin olun saatlerce birlikte olup zevk denizinde yuzecegiz arayin tanisalim 0553 062 51 31

    YanıtlaSil
  27. Merhaba istanbulda yasayan bayanlar ben selami durust olmak gerekirse ilk kez boyle bir siteye yorum yaziyorum ben 38 yasinda seks yapmayi oldukca seven yakisikli ve atletik yapili biriyim degisik fantaziler yasamak ve yasatmak istiyorum benim gibi düşünen medeni durumu onemli degil bayanlar arayin birlikte zevkin doruklarina cikalim kesinlikle erken bosalan biri degilimdir emin olun saatlerce birlikte olup zevk denizinde yuzecegiz arayin tanisalim 0553 062 51 31

    YanıtlaSil
  28. EŞŞİZ PAYLAŞIMLAR DAHA ÖNCE İZLEMEDİĞİNİZ TÜRK PORNOLARI !!!!

    LİSELİ KIZLARDAN PORNOLAR HEPSİ TÜRK HER TÜRDEN TÜRK PORNOLARI SADECE BİZDE!!!

    SÜREKLİ GÜNCEL İFSALAR -- GİZLİ SİKİŞ ÇEKİMLERİ 100% SADECE TÜRK SİTEMİZDE



    GURUP SİKİŞENLER http://www.sakirabi.com




    LİSELİLERDEN PORNOLAR http://www.sakirabi.com




    ÜNİVERSİTELİLER SEKS GECESİ http://www.sakirabi.com




    KIZKARDEŞİYLE ENSES... TAKILAN ABİSİ http://www.sakirabi.com




    İSTANBULLU LEZBİYEN KARDEŞLER http://www.sakirabi.com




    ÜVEY BABASI SİKERKEN CANLI http://www.sakirabi.com




    TRAVESTİ KARDEŞİNİN GÖTÜNÜ SİKERKEN http://www.sakirabi.com




    2017 FULL TÜRK PORNOLARI http://www.sakirabi.com




    BAKİRE KIZLIK BOZMA TÜRK VİDEO http://www.sakirabi.com

    YanıtlaSil
  29. İş icabı İSKENDERUNDAYİM..36 yaş bekarım..hem masör hem jigoloyum..saygı sevgi gizlilik içinde görüşmek isteyen evli çiftler bayanlar arayın...sadece İSKENDERUN..24 CM....0534 696 4725..

    YanıtlaSil
  30. İş icabı İSKENDERUNDAYİM..36 yaş bekarım..hem masör hem jigoloyum..saygı sevgi gizlilik içinde görüşmek isteyen evli çiftler bayanlar arayın...sadece İSKENDERUN..24 CM....0534 696 4725..

    YanıtlaSil
  31. İş icabı İSKENDERUNDAYİM..36 yaş bekarım..hem masör hem jigoloyum..saygı sevgi gizlilik içinde görüşmek isteyen evli çiftler bayanlar arayın...sadece İSKENDERUN..24 CM....0534 696 4725..

    YanıtlaSil
  32. Merhaba ben istanbul tuzladan yavuz 28 yasindayim
    Tamamen gizlilik ve karsilikli guven icerisinde gorusebilecegim bayan arkadas ariyorum...yasanan hersey aramizda kalicak bundan emin olabilirsiniz ve bana guvenebilirsiniz emin olun guveninizi bosa cikartmiyicam...sex konusunda kendime guveniyorum karsimdaki kadini mutlu etmesini bilirim....
    0505 056 86 39 lutfen gercekten guzel anlar yasamak isteyen bayanlar arasin....

    YanıtlaSil
  33. SIRA (1)  merhabalar  ben poyraz tolga ankara çankaya ticaretle ugrasiyorum seksi  cook  seviyorum yas (39) boy( 170) kilo( 80 )penis (19 )kalın damarli( 1) Saate boşalıyorum vücudum kılsız bembeyaz temizlige  titizlige  ve agiz ter  el ayak kılık kıyafete hijraniklige coook  önem veren biriyim saygı medeniyet  anlayis  kesinlikle önemli abaza tutkal yapışık insanları sevmem asla kesinlikle aydın  ve herkonuda acik görüslüyüm  tabiki  her sektörden  insanlar  arıyor  memur  doktor öğretmen  evli çiftler lezbiyenler biseksüeller evli bayanlar dul bayanlar  tabiki  her  arayanla seks yapmiyorum seciciyim  SEKS  yapcam  insanlari  seciyorum  öncelikle  kafa  yapisina  bakiyorum ona  göre  degerlendiriyorum yatagimda  sapıgım  ve  kesinlikle  sınırsızım  evet  karısınin  gözünün  önünde  sikilmesini izlemek  isteyen beyler  eşinin  gözünün  önünde sikilmesini izlemek isteyen  hanimlar iki  yarragin  altinda  biri  aminda  biri  götunde sikilmek  isteyen  bayanlar kol  gibi  yarragimi  kocasıyla  bereber  yalamak  isteyen  ciftler  yarragimi  karinla  beraber  yaliyorsun  sütlaç  rengindeki  ılık ılık  dölümü  beni  yalaya yalaya agziniza  boşalmami istermisin  aile  ici  seks  yapmak  isteyen  anne kız  aynı  anda sikilmek  istermisin lezbiyenler biseksüeller  tirafestiler enestler sınırsız  hersey  aklına gelen veya gelmeyen herşey am yalatmak göt deligini  yalatmak teker  teker  ayak  parmaklarini  yalatmak isteyen  bayanlar hadi  ver  agzima  hadi  otur  agzima  köpekler  gibi  yalayim  amini  göt deligini yalaya  yalaya  yaliyorum  yaliyorum  hadi  ağzıma  akıt  boşal  işe  ne  istersen  yap herşey  selbest sende  benim  yarragimi  yala  yala  hadi  sende  beni  agzina  patlat  agzina  bosalayim suratına  akıtayım  hadi  hadi  sütlaç  rengindeki  dölümü  patlat  heryerine evet  arayan  insanlar  SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMAYACAK ARAMAYACAK ASLA KESINLIKLE MEZARA KADAR SIRDAŞLIK ÇOOK COOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE  ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GÖRÜŞÜRÜZ UYMASSA HERKES KENDİ YOLUNA GİDER DİYORUM BÜYÜZDEN GÜVEN  DUYGUSU  OLMASI İÇİN  KONUSMAK  ÖNEMLI  ÖNCELİKLE  SANALCILAR  KENDİNE  ÖZ GÜVENI  OLMAYANLAR  VE ANKARA  DIŞI  OLANLAR  LÜTFEN  ARAMASINLAR LÜTFEN  TEKRAR SAYGILARIMI  HÜRMETLERIMI  ARZ EDERİM WATSAP VIBER IMO VAR 0541 504 39 29 TK 0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  34. DULYALNIZKILOLUBUYUKPOPLUENAZ 100KILOOLANBYNLAR VE EVLICUFTLERYASLIOLGUNLAR 60 65 "YASLARUYAR 17 CM KALINDAMARLIGECBOSALNBIRIYIM HRRYOLHERORTAMUYAREVLICIFTLERREHERTURLUPOZIZYONDAESLIKEDWERIM 179 95**38 YASINDAYIM YERSEMTSAATSIKNTIMYOKHERDKGELIRIM IST HERYERHERSEMTUYAR 05422735758

    YanıtlaSil
  35. Mrb karisini siktirmek isteyen beyler gr7p sex icin tek erkek arayan evli çiftler msj atn Olgun tecrübeli güvenilir bir beyim Eskisehir 5537223926/5356544344

    YanıtlaSil
  36. Mrb karisini siktirmek isteyen beyler grup sex icin tek erkek arayan evli ensest nisanli ciftler msj atn Eskisehir 5537223926/5356544344 Eskisehir mrk.....

    YanıtlaSil
  37. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil
  38. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın kıbrısta 05391024489

    YanıtlaSil