24 Kasım 2013 Pazar

Müdür Oldum Seks Hayatım Canlandı 33. Bölüm

Bir saat kadar yatakta çırılçıplak yatarak olayları düşündüm. Önce kendi izin veren kadın, işimiz bitince bir anda bana kızarak çekti gitti. Ama Müjgan’da da ilk böyle olmamışmıydı, şimdi de Müjgan rahatça benimle sevişebiliyordu. Layla’nın arayacağından emindim ve 12:00 gibi de aradı, "Naber?" dedi. Ben de, "İyiyim, senden naber?" dedim. Layla, "Saat 13:00’de toplantımız var, onun için aradım, ama ondan önce 12:30 gibi seninle konuşmak istiyorum." dedi. Ben de, "Tabii, konuşalım." dedim. Layla, "O zaman 12:30’da seni alırım." dedi ve kapattı. Kalktım, duşa girdim ve hazırlandım. Telefonum çaldı, açtığımda Layla, "Kapının önündeyim." dedi ve kapattı. Çıktım Layla’nın arabasına bindim. Yol boyunca tek bir kelime etmedik ve bir kafenin önünde durduk. İçeriye girdik, Layla iki tane (ismini bilmediğim buraya özgü olan) kahve söyledi ve bana, "Bugün yaptığımız hataydı." dedi. Ben de, "Hayır, bence güzeldi." dedim. Layla, "O anlamda demiyorum, benim için de çok güzeldi, ama bunun aramızda olması hataydı." dedi. Layla kahvelerimiz gelince sustu,
garson gidince anlatmaya başladı.

"Bak benim erkek arkadaşım da bir şirkette çalışıyor. Şuan o da yurt dışında, 2 aydır yok. Boş bir anıma geldi ve o yüzden oldu." dedi. Ben biraz hak veriyordum ona, "Erkek arkadaşının gelmesine ne kadar var?" dediğimde, "Daha 2 ay var." dedi. Biraz yüzü asılmıştı. Layla’ya, "Sana şöyle bir teklifim var, senin kendini sıkmana gerek kalmayacak. Benimle 2 ay beraber ol. Erkek arkadaşın gelince bırakalım." dedim. Layla bana bir süre baktı ve "Olur mu ki?" dedi. Ben de, "Neden olmasın?" dediğimde güldü ve "Tamam o zaman!" dedi.

Kalkmadan önce Müjgan’ı aradım, toplantı olduğunu söyledim ve hazırlanmasını istedim. Sonra kalktık. Arabaya bindik ve eve doğru gitmeye başladık. Müjgan kapının önünde bekliyordu. Arabaya aldık ve şirkete geçtik. Hiç bir şey konuşmamıştık ikimiz de arabanın içinde. Saat 13:00’de toplantıya başladık, 5 saatlik sıkıcı bir toplantı yaptık. Toplantıya kendimi tam verememiştim sabahki olaylardan dolayı. Toplantıdan çıkınca, Martin, "Yarın planınız yoksa bana gelin, birşeyler içeriz?" dedi. Ben Müjgan’a baktım, Müjgan da, "Olur." deyince, "Tamam geliriz." dedim. Sonra arabaya bindik ve bizi eve bıraktılar.

Layla’nın anlattıklarından sonra nedense seks yapasım hiç yoktu. Eve geçtiğimizde Müjgan bana sırnaşmaya başlamıştı, ama onu bile bir bahaneyle başımdan savmıştım. Sonraki gün akşam saatlerinde Martin bizi özel bir arabayla evden aldırdı. Lüks bir yerde yaşıyordu, iyi paralar kazanıyor olmalıydı. Evinin önünde bizi karşıladı, selamlaştık ve içeriye girdik. Evli değilmiş, koskoca evde tek başına yaşıyordu. Biz girer girmez, evinde çalışan hizmetliye masayı hazırlamasını söyledi, biz de masaya geçtik ve sohbet etmeye başladık. Bu arada hızlıca masa hazırlandı ve yemekler önümüze geldi.

Gerçekten bir şirketin müdürü olmasına rağmen şirketin sahibiymiş gibi bir hayat yaşıyordu. Müjgan ise adamdan gözünü alamamıştı, varlıklı olması onu daha da etkilemişti. Yemekle birlikte şarap içiyorduk ve harika bir sohbet vardı. Biraz olsun Layla’nın dediklerini unutabilmiştim, ama halen canım seks istemiyordu. Kız sanki beni bağlamıştı kendisine, başka bir şey düşünemiyordum. Layla’yla bir dahaki sefer olmadan başka biriyle olmayacaktım, bunu anlamıştım. Yemek saat 21:00 gibi bitti ve salona geçtik tekrardan.

Güzel bir sohbet vardı, ama sıkılmıştım hafiften, zaten Müjgan Martin’e yavşıyor, Martin de Müjganı götürme çabasındaydı. Ben kalkacağımı söyledim, Müjgan biraz daha oturmak istediğini söyledi. Martin hemen bir taksi çağırttı ve adresi verdi. Ben eve döndüm. Saat 22:00 gibi Layla’yı aradım, böyle olmayacaktı bu durum, çağıracaktım buraya. Layla telefonu açtığında, ona direkt, "İşin yoksa bana gelir misin?" dedim. Böyle aniden söylememden o da biraz durumu anlamıştı ve "Gelirim tabi." diyerek kapattı telefonu. 10-15 dakika sonra kapı çaldı, hemen kalktım ve açtım. Layla karşımda masum gülüşü ile duruyordu, hemen sarıldım ve içeriye aldım. Üzerinde yeşil bir tişört, altında ise dar bir kot pantolon vardı.

Salona geçti direkt, ben de mutfaktan iki tane bira aldım ve açıp geldim. Birini ona verdim ve yanına oturdum. Biraz havadan sudan konuştuktan sonra esas mevzuya girmek istedim. Biraz daha ona yaklaşıp, "Seninle yattıktan sonra o konuşmaların beni çok etkiledi, başka birisiyle yapmak istemiyorum. Bilmiyorum ama, bir şekilde bağladın kendine beni!" dediğimde güldü ve "İnanır mısın, ben de aynı duygular içindeyim!" dedi. Biramı sehpanın üzerine bıraktım ve onun da birasını bırakarak, "Neden o zaman devam etmiyoruz?" dedim ve elinden tutarak yatak odasına götürdüm.

Kamerayı aldım ve kenardaki çekmecenin üzerine koydum, kayıt alıyordu. Layla’nın yanına gittim ve öpmeye başladım. Bana karşılık vermiyordu, her halde kamerayı merak etmişti, ama bir süre sonra şaşkınlığını üzerinden atarak bana karşılık vermeye başladı. Yatakta oturmuş bir şekilde öpüşüyorduk, ellerim boynunda dolaşıyordu. Dudaklarını bıraktım ve yatağa sırt üstü yatırıp boynunu yalamaya başladım. Layla ara sıra gülüyor ve inliyordu, hoşuna gitmiş olmalıydı.

Layla sonra benim üzerime çıktı, kucağımda oturuyordu. Yarrağım pantolonunun üzerinden amına değiyordu. Tişört ve südyenini çıkarttıktan sonra biraz eğildi ve göğüslerini ağzıma verdi. Çocuk gibi emmeye başladım, iki göğüsünü de sırayla emiyordum. Layla ise saçlarımı okşuyor, ara sıra göğüslerini sıkıyordu. Biraz yaladım göğüslerini ve Layla üzerimden kalktı, üzerimi tek tek çıkarttı, sadece boxerla kalmıştım yatakta, boxerımı da indirdi ve yarrağımı eline alarak okşamaya başladı.

Bir süre bana baktıktan sonra yalamaya başladı, müthiş bir şekilde yalıyordu yarrağımı. Ben de keyfini çıkartıyordum. Layla iyice hızlanmaya başladı, dimdik yarrağım ağzının içinde kayboluyordu, eliyle de taşaklarımı yokluyor, ara sıra sıkıyordu. Müthiş bir zevk alıyordum, ama boşalma gibi bir niyetim yoktu. Layla 15 dakikaya yakın bir süre yaladı yarrağımı ama boşalmadığımı görünce bıraktı. Elinden tutarak yatağa domalttım ve pantolonunu yavaş yavaş çıkarttım. O güzel kalçaları yine meydandaydı şimdi. Bir tokat attım kalçasına, Layla, "Ahh!" diye bağırdı.

Pembe bir külot vardı altında, küçük bir külottu, kalçasının büyük bir bölümü meydandaydı. Külotunu da çıkarttım, tamamen çırılçıplaktık. Hemen yalamaya başladım göt deliğini, adet olduğundan yine götten yapacaktık. Göt deliğini yaladıkça Layla iyice keyifleniyor, keyiflendikçe de kalçalarını suratıma doğru bastırıyordu. Kalçalarını da okşamaya başladım, dolgun kalçaları sımsıkıydı. Göt deliği iyice ıslanmıştı, artık işe koyulma vakti gelmişti. Kalktım ve yarrağımı göt deliğine dayadım. Biraz sürttüm yukarıya aşağıya fırça çeker gibi ve sonra birden bastırdım.

Hepsini köklediğimde acı bir çığlık attı Layla. Boynunu öpmeye başladım. Ellerim de sırtındaydı ve bu arada hafiften git gellere başladım. Layla biraz sakinleşmişti, ama halen tamamen köklediğimde biraz bağırıyordu. Hızlanmaya başladım iyice ve 5 dakikada hızlı tempoya ulaştım. Taşaklarım amına çarptıkça 'Şlap, şlap!' sesler yankılanıyordu. Layla ise inlemeler arasında bazen çığlık atıyordu. Bu arada Layla amını okşayarak orgazm olmuştu. Ben de boşalacaktım ve son birkaç kez sertçe girip çıkmaya başladım götüne ve götünden çıkarak kalçalarına boşaldım.

Birkaç saniye sikimi kalçalarına sürttüm. Layla kalktı ve kapıya doğru yürüdü, döndü bana baktı ve "Gelmiyor musun?" dedi. Kamerayı kapattım ve arkasından gittim. Duşa girdik ve yıkandık beraberce. Ben önce çıkıp, yatak odasına girdim. Kamerayı laptopa bağlayıp filmi atmaya başladım. Bilgisayara kopyalanırken, biz de Laylayla iç çamaşırlarımızı giydik. Ben sadece boxerla, Layla ise südyen ve külotuyla evde dolaşıyorduk. Layla mutfağa gitti ve birşeyler hazırladı. Ben de TV'den bir film buldum ve Layla’nın hazırladıklarını yerken filmi izlemeye başladık.

Saat 01:00’e doğru film bitti. Müjgan yeni geliyordu. Bizi salonda görünce biraz şaşırdı, ama, "İyi geceler." diyerek hemen odasına gitti. Ben Layla’nın dudaklarına yapıştım, koltukta otururken elim boynunda dudaklarını öpüyordum. O da sikimi avuçladı ve okşamaya başladı. Saniyeler içinde kazık gibi olmuştu sikim. Layla boxerımı dizlerime kadar çekti ve yarrağımı yalamaya başladı. Müjgan bu arada tekrar salona gelmişti, üzerinde kalçalarının biraz altında biten krem renkli bir gecelik vardı.

Bizi görünce gülümsedi ve Türkçe olarak, "Ben rahatsız etmeyeyim sizi!" dedi. Ben hemen, "Yok gel, keyfine bak!" dedim. Karşımızdaki koltuğa oturdu, elinde birasıyla laptopunda gezmeye başladı. Gözü bizdeydi ama. Layla kalktı ve yine kucağıma oturdu. Yarrağımı götüne soktu ve zıplamaya başladı, kalçaları da dalganıyordu, iki elimle yoğuruyordum kalçalarını. 15 dakika kadar sikiştikten sonra götünün içine boşaldım. Layla tekrardan kalktı ve banyoya girdi. Ben de yatak odasına geçtim, kopyalanma bitmişti. Hemen Sinem’e yolladım videoyu. Sabah görecekti tahminimce, ne diyeceğini merak ediyordum. Laptopu kapattım ve yatağa uzandım. Az sonra Layla da banyodan çıkıp yanıma geldi ve sarmaş dolaş yattık.

5 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

    YanıtlaSil
  2. Ferhat Mersin'den 37 yaşındayım aslen urfaliyim Mersin'de tır şoföryum bayan arkadaş arıyorum numaram 05322881621

    YanıtlaSil
  3. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  4. SIRA (1)  merhabalar  ben poyraz tolga ankara çankaya ticaretle ugrasiyorum seksi  cook  seviyorum yas (39) boy( 170) kilo( 80 )penis (19 )kalın damarli( 1) Saate boşalıyorum vücudum kılsız bembeyaz temizlige  titizlige  ve agiz ter  el ayak kılık kıyafete hijraniklige coook  önem veren biriyim saygı medeniyet  anlayis  kesinlikle önemli abaza tutkal yapışık insanları sevmem asla kesinlikle aydın  ve herkonuda acik görüslüyüm  tabiki  her sektörden  insanlar  arıyor  memur  doktor öğretmen  evli çiftler lezbiyenler biseksüeller evli bayanlar dul bayanlar  tabiki  her  arayanla seks yapmiyorum seciciyim  SEKS  yapcam  insanlari  seciyorum  öncelikle  kafa  yapisina  bakiyorum ona  göre  degerlendiriyorum yatagimda  sapıgım  ve  kesinlikle  sınırsızım  evet  karısınin  gözünün  önünde  sikilmesini izlemek  isteyen beyler  eşinin  gözünün  önünde sikilmesini izlemek isteyen  hanimlar iki  yarragin  altinda  biri  aminda  biri  götunde sikilmek  isteyen  bayanlar kol  gibi  yarragimi  kocasıyla  bereber  yalamak  isteyen  ciftler  yarragimi  karinla  beraber  yaliyorsun  sütlaç  rengindeki  ılık ılık  dölümü  beni  yalaya yalaya agziniza  boşalmami istermisin  aile  ici  seks  yapmak  isteyen  anne kız  aynı  anda sikilmek  istermisin lezbiyenler biseksüeller  tirafestiler enestler sınırsız  hersey  aklına gelen veya gelmeyen herşey am yalatmak göt deligini  yalatmak teker  teker  ayak  parmaklarini  yalatmak isteyen  bayanlar hadi  ver  agzima  hadi  otur  agzima  köpekler  gibi  yalayim  amini  göt deligini yalaya  yalaya  yaliyorum  yaliyorum  hadi  ağzıma  akıt  boşal  işe  ne  istersen  yap herşey  selbest sende  benim  yarragimi  yala  yala  hadi  sende  beni  agzina  patlat  agzina  bosalayim suratına  akıtayım  hadi  hadi  sütlaç  rengindeki  dölümü  patlat  heryerine evet  arayan  insanlar  SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMAYACAK ARAMAYACAK ASLA KESINLIKLE MEZARA KADAR SIRDAŞLIK ÇOOK COOK ÖNEMLİ KESİNLİKLE  ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GÖRÜŞÜRÜZ UYMASSA HERKES KENDİ YOLUNA GİDER DİYORUM BÜYÜZDEN GÜVEN  DUYGUSU  OLMASI İÇİN  KONUSMAK  ÖNEMLI  ÖNCELİKLE  SANALCILAR  KENDİNE  ÖZ GÜVENI  OLMAYANLAR  VE ANKARA  DIŞI  OLANLAR  LÜTFEN  ARAMASINLAR LÜTFEN  TEKRAR SAYGILARIMI  HÜRMETLERIMI  ARZ EDERİM WATSAP VIBER IMO VAR 0541 504 39 29 TK 0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  5. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil