18 Ağustos 2013 Pazar

Baldız Baldan Tatlı Olur Derlerdi de İnanmazdım - Baldızla 1 Hafta Sex

İsmim murat 25 yaşındayım geçen yaz ağustos ayında Meltem ile evlendim tam 1 sene oluyor.Meltem ile mutlu bir evliliğimiz ve herşeye sahip olan bir yuvamız vardı.Fakat ne zaman eşime hadi yapalım desem yapmıyor onca hediyelerime rağmen benimle yatmaya yeltenmiyordu istemiyordu neden olduğunu bilmiyordum. günlerce aylarca uğraştım fakat şimdi olmaz şimdi olmaz diyerek beni sürekli boşladı ve hep ileri tarihlere attı. Bende elbet o gün gelecek seni çok fena sikicem diyerek kendi içimden kızıyordum karıma. Adı meltemdi hani derler ya 90 60 90 benim karım ise 100 90 100 dü çok fena bir fiziği vardı adete sikilmek için yaratılmıştı.Benim penisime gelecek olursak o da onu tatmin edecek büyüklükteydi. Yine günler aylar geçti karım yani meltem bana vermeye niyetli değil. Günler sonra meltem eve kız kardeşim yani baldızın gelecek 1 hafta bizde kalacak gezmeye geliyor demez mi bende kafama koydum baldızımı sikecektim adete çıldırmıştım. Tüm hıncımı kardeşinden alacaktım. Ve beklenen gün geldi sonunda kardeşi eve geldi ona çocuk odasını ayarladık. İlk günlerde biraz çekingen olmasına rağmen ilerleyen zamanlar o da sıcak davranmaya başladı karım meltem günde 2.5 saat spor merkezine gidiyor ben kız kardeşiyle yani Aytenle baş başa kalıyordum yol mesafesini de koyarsak karım meltem yaklaşık 5 saat eve uğramıyordu. Ben karım evde yokken aytene yakınlaşıyor ona onu arzuladığımı belli etmek istiyordum.Ertesi gün karım spora gitti ve evde sadece ayten ile kaldık, ayten duş almak istediğini söyledi bende tabi buyur dedim ve duşa girdi gizlice çocuk odasındaki dolaba saklandım ve aytenin gelmesini bekledim. Ve sonunda ayten geldi üstünde bornoz vardı ayten bornozu indirdi ve o muhteşem vücudunu gördüm adete afetti afet çılgınlar gibi sikişmek istiyordum aytenle ve birden dolaptan çıktım aytenin üstüne atladım illk başlarda dur murat abi yapma ne yapıyorsun demeye başladı ben tabi zorluyordum ve en sonunda ayten bende seni istiyorum murat diye söyledi bana işte ben asıl bombayı orada patlattım direk ayteni domaltıp o kocaman göt deliğine yarrağımı sokmaya başladım murat murat yavaş diye inliyordu ayten ve göt deliği kıpkırmızı olmuştu, aytenle her gün yaklaşık 4 saat sex yapar olduk ikimizde deli gibi zevk alıyorduk. Ayteni tatilden dönene kadar 1 hafta boyunca deliler gibi siktim şimdi karımı hiç sex yapalım diye zorlamıyorum bile, Yaşa sen Ayten baldızların bitanesi.

1 yorum:

  1. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil