14 Temmuz 2013 Pazar

Liseli Hatun Götten Sikilmeyide Sevdi!

Merhaba arkadaşlar. Son yaşadığım olaydan sonra bunu sizlerle paylaşmaya karar verdim. Kendimle ilgili teferruata gerek görmüyorum, direk anımı size aktarmaya başlıyorum. Lise yıllarımı Türkiyede adından sıkça bahsedilen bir Anadolu Meslek Lisesinde geçirdim. Kızlar çok fazla olmasada vardı. Ama bizim şansımıza da bulunan kızların hepsi turistik bölgelerde staj yaptıklarından dolayı bir çoğu gayet rahat hatunlardı ve cinsellik yönünden keyiflerine düşkünlerdi. Dediğim gibi okulda pek kız yoktu, ama ben popüler bir öğrenciydim. Hem hazırlıktan sonra geldiğim için, hemde kısa süre içinde hem haytalıkta hem de derslerde başarılı olduğumdan kızların dikkatini çekmiştim. 


Artık Lise sona gelmiştik, okulda son yılımızdı. Lise 2’lerden gözüme çok fazla takılan, o zamanlarda bile vücut hatları inanılmaz sexy, esmer güzeli bir hatun vardı. Bayram tatiline girerken bir şekilde bu hatunun telefon numarasını aldım ve mesaj yazmaya başladım. O da cevapladı. Bu şekilde yazışarak bayram tatilinden dönmeden yakınlaşmaya başladık. Döndüğümüzde de kantinde sınıflarda filan buluşuyor, fırsat bulduğumuzda küçük muzurluklar yapıyorduk. Ama iyi bir fırsat bulupta onunla tam olarak cinsel bir şeyler yapamadan okul bitti, ayrıldık. O günden beri hep aklımdaydı. Yaklaşık 3 ay önce Facebooktan okulun sayfasında onu görüp dürttüm. O da beni dürttü. Birkaç dürtüşmeden sonra arkadaşlık teklifi gönderdi. Eh tabi ben de kabul ettim ve yazdım. Öncelikle sohbetimiz mesajlarla, nasılsın, nerdesin şeklinde gelişti. Bir akşam aynı saatlerde online karşılaşıp MSN’lerimizi aldık ve olay tamamen yön değiştirdi... 

MSN’de konuşurken onunla eski günlerde yaptığımız muzurluklardan bahsettik. Sonra ona, “Keşke yine yapabilsek!” diye bir sinyal yolladım. O da, “Keşke!” diye cevaplayınca, onun da farklı yaklaşmadığını anladım. O gece sabaha kadar yazışarak sanal seks yaptık desem yalan olmaz. O bunu ilk kez benimle yaşadığını ve onu çok etkilediğimi söyleyip durdu. Daha sonra arada bir muzur sohbetler etsek de normal sohbetimiz de gayet olumlu devam etti. Benden etkilendiğini biliyordum. Ona sevgililer gününde sürpriz bir hediye yolladım, çok hoşuna gitmişti. Bundan 1 ay kadar önce ona, “İstanbula gelirmisin?” diye sordum. O da, “Olur!” diye cevapladı. Kuzenimin evinin boş olduğunu, ama kuzenimi de oyalayabilecek bir kız arkadaşını getirirse daha rahat edeceğimizi ekledim. O da gülerek, “Tamam!” dedi. Bir plan yapıp tarihi beklemeye başladık. O süre zarfında çok fazla online denk gelip sohbet edemedik ve denk geldiğimizde de cinsel sohbetlere fazla girmedik. 

Gün gelip çattı. Kuzenimle kızları karşılamaya gittik. Otobüsten indiğinde gözümü ondan alamıyordum. Kırmızı mini bir elbise giymiş, içinde siyah kalın çoraplarıyla inanılmaz gözüküyordu. Liseden beri çok değişmişti ve gelişmişti, ama bu onu dahada güzelleştirmişti. Abartısız 90-60-90 ölçülerindeydi. Uzun düz siyah saçları neredeyse belindeydi. Simsiyah gözleri esmer teninde parıldıyordu. İnci gibi dişleri vardı. Gülümsemesi beni çok etkilemişti. El sıkışıp sarıldık. Kulağına, “Seni çok özlemişim, bunu şimdi fark ettim!” dedim gülerek. “Galiba ben de!” dedi. “Çok güzel olmuşsun!” dedim, teşekkür etti. Diğer arkadaşı da kuzenimle tanıştılar. Arabaya binip Caddeye gittik, birşeyler yedik içtik sohbet ettik, sonra da eve geçtik. Biraz dinlenip dışarı çıkacaktık. Eve girdik, kızlara odalarını gösterdim, “Siz burada kalacaksınız, ama bilmiyorum mümkün mü?” dedim. Ne ima ettiğimi anlayan Gözde gülümsedi... 

Herkes akşam için hazırlandı. Gözdeyi gördüğümde birkez daha doğru bir hareket yaptığımı anladım. Mini bir kot etek, üstüne gömlek, düğmeleri göğüslerini gösterecek şekilde açılmış, üstüne yelek, siyah desenli çoraplar ve topluklu ayakkabılarıyla inanılmaz sexy idi. Onu görünce gözlerine bakarak dudağımı ısırdım ve “Bu gece seni elimde tutmak için çok çaba sarfetmem gerekecek anlaşılan!” dedim. Güldü, “Sen mi, ben mi?” diyerek o da iltifatıma karşılık verdi. Hep birlikte arabaya binip, sık sık adını duyduğumuz kulüplerden birine gittik. Bir güzel eğlenmiştik, Gözdeyle yakın temaslarımız olmuş, sık sık öpüşüp koklaşmıştık. Gece olup eve geldiğimizde biraz daha oturup sohbet ettik. Gözde, “Ben içeri gidiyorum, gelirim birazdan!” dedi. Hepimiz çakır keyiftik. Kuzenle diğer hatun da işi ilerletmişler, birbirlerine sarılmış sohbet ediyorlardı. Ortamda fazlalık olduğumu hissettim ve “Ben bir odama gideyim.” diyerek kalktım... 

Gözdenin odasının önünden geçerken kapı açıldı ve Gözde, hemen kalçalarının altında biten saten siyah geceliği ve siyah jartiyerleriyle karşımdaydı. Bana bakıp, “Hala odana gitmeyi düşünüyormusun?” diye sordu. Cevap vermeden odasına girip kapıyı örttüm. Belinden tutup kendime çektim, onu yükseltip dudaklarına yapıştım. Ayakta öpüşmeye başladık, önce nefesimiz, sonra dudaklarımız, sonra da dillerimiz birleşti. Ellerini saçlarıma dolamış başımı çekiştiriyordu. Ben de eteğini sıyırıp kalçalarını okşamaya başladım. Gerçekten taş gibi dedikleri bu olsa gerekti. İçinde çamaşır yoktu. Beni yatağa itip oturttu. Üstümü çıkarıp öpmeye başladı. Sonra fermuarımı açıp kazık gibi olmuş sikimi çıkardı, gözlerimin içine bakarak önce bir öpücük kondurdu sikimin başına ve “Şimdi hayalleri gerçeğe çevirme zamanı!” diyerek sikimi emmeye başladı. Gerçekten işini biliyordu. Hem meziyetleri, hem güzelliğiyle tam bir afetti. Dilini dışarı çıkarıp sikimi kökünden başına kadar yalıyor, sonra kafasını ağzına alıp yuvarlak dil hareketleriyle emiyordu... 

Bir süre böyle devam ettikten sonra hızlıca emmeye ve okşamaya başladı, iyice kurulmuştum gelmek üzereydim. “MSNde konuştuğumuz gibi yapalım, ilkinde ağzıma boşal!” dedi. Oysa MSN’de konuşurken hep iğrenç bulmuştu, anlaşılan ilki olmama izin verecekti. Sesimi çıkarmadım, ellerimi uzatıp saçlarını yakaladım ve ağzında gidip gelerek ona yardımcı olmaya başladım. Bu iyice hızlandı ve ağzına boşaldım. Bir hayli fazla boşalmıştım, kafasını tutup bastırdım ve döllerimi yutmasını sağladım. Kafasını kaldırdığında suratında karışık bir ifade vardı. Uzanıp yatağın başucundaki sürahiden bardağa su doldurdum verdim, içti. “Ee nasıldı tadı?” dedim. “Beklediğimden iyiydi!” dedi. Güldüm, “Sıra bende!” diyerek onu yatağa yanıma çektim, sırt üstü yatırıp boynundan öpmeye başladım. Sonra kulaklarına, ordan göğüslerine geçtim. Göğüsleri Liseden beri hayalimi süslüyordu, ama ilk kez görecektim. Geceliğini sıyırıp onları açığa çıkardım. Göğüslerinde ne bir sarkma, ne bir yumuşaklık, sanki Paros mermerinden yapılmışlardı... 

Göğüslerini biraz okşadım ve öpmeye başladım, göğüsuçlarını dudaklarımın arasında eziyor onu delirtiyordum. Usulca aşağı indim. Göbeğini kasıklarını öpüyor emiyordum. Ordan baldırlarına inip diz kapaklarına geçtim, biraz oyalanıp sağ ayağını elime aldım ayak başparmağını emmeye başladım, çok zevk alıyordu. Elimi uzatıpamını okşadım, bacaklarını iyice ayırdı, her yeri muhteşemdi. Tekrar hamle yapıp baldırlarına geldim, elleri saçlarımda kafamı yönlendirmek istiyordu, izin vermeyip delirtiyordum. Dilimi çıkarıp, alttan klitorsine kadaram dudakları arasında gezdirdim, bir inilti döküldü dudaklarından, tekrar ve tekrar bunu yaptım. Sonra da resmen amına yumuldum, am dudakları arasında klitorisini buldum ve emmeye, dilimle daireler çizerek onu delirtmeye başladım. İnliyor, kendine hakim olamıyordu. Bir süre sonra titreyerek boşaldı. Birkaç dil darbesi daha attığımda resmen titriyordu. Kalktı, “Çok güzeldi ama yetmez!” dedi ve güldü. “Bence de!” diye ekledim... 

Yataktan indi, beni de yatağın kenarına oturtup bacaklarımı ayırdı, bacaklarımın arasına girip biraz sikimi yaladıktan sonra, bacaklarını belime dolayarak sikimi içine almak için hamle yaptı, ama izin vermedim, belinden yakalayıp onu durdurdum. Sikimi kavrayıp amına sürtmeye başladım. Sikime oturmak için çabalıyor, ben izin vermiyordum. MSN’de onu yalvartacağıma söz vermiştim ve bu sözümü tutacaktım. Amının dudakları iyice kabarmış, amı sulanmıştı, sikimin kafası amının o dudakları arasında gezindikçe deliriyordu. Kulağıma eğilip, “Hadi gir artık!” dedi. Belini daha sıkı tuttum, sikimin kafasını sokup çıkardım. “Off hadi gir içime!” dedi. Aynı şeyi yaptım, biraz daha ileri gittim. “Hadi aşkım, sik beni, yalvarırım sok!” dedi. Güldüm ve onu serbest bıraktım. Bir hamlede sikimi içine aldı, amı inanılmaz sıcak, ıslak ve dardı. Amının her santimini sikimle hissediyordum. Kucağımda oturup tam olarak sardı ve sıktı beni, sonra yavaş hareketlerle oturup kalkmaya başladı, sonra iyice hızlandı. Öpüşerek sikişiyorduk... 

Kendimi geriye bırakıp alttan hızlıca vurmaya başladım. Alttan sert bir şekilde vurdukça göğüsleri sallanıyordu, görüntü harikaydı. Bir süre daha böyle devam ettik. Sonra bir hamlede onu sırt üstü yatırıp, altıma aldım. Bacaklarını belime dolamış, elleri göğsümdeydi, içine girip çıkmaya devam ediyordum, ama belimdeki bacaklar onu daha sert ve hızlı sikmeme engeldi. Bacaklarını bileklerinden yakalayıp havada birleştirdim, şimdi sert ve hızlı bir şekilde köküne kadar girip çıkarak onu sikiyordum. Elleri çarşafı sıkıyor, dudağından iniltiler dökülüyordu. Bacaklarını ayırıp iyice ona bastırdım, yüzünü daha net görmek istiyordum. İyice yüklenerek onu sikmeye devam ettim. Aldığı zevkten iyice kısılmış gözleriyle göz göze geldim. Dudağının kenarını ısırırarak inlemeye devam etti. Göz göze harika bir şekilde sikişiyorduk. Bir süre daha böyle devam ettim. İyice hızlandığımda, “Hadi birlikte gelelim!” dedi. Tempomuzu iyice artırdık ve birlikte sarsılarak boşaldık... 

Bir süre sarılarak uzandıktan sonra, “Nasıl, beklediğin kadar güzelmiydi?” diye soran o oldu. “Fena değildi!” diyerek cevapladım. Sinirlenmişti, “Off uyuz, o zaman git başkasını sik!” dedi. Gülerek, “Kızma hemen, şakaydı, harikaydın, listenin ilk sıralarında yer alırsın!” dedim, gülüştük. Yatağın kenarından çantasını aldı içinden çıkardığı ıslak mendille önce benim sikimi sonra kendi amını temizledi ve tekrardan bana oral seks yapmaya başladı. “Anlaşılan birileri hala sikişmek istiyor!” diyerek güldüm. “4 kere geldim ama hala istiyorum, çok zamanımız yok o yüzden de sana uyku yok!” diyerek güldü ve oral sekse devam etti. Kısa sürede sikim sertleşti ve onu 69 olacak şekilde çevirdim, dilimi amında gezdirmeye başladım. Şimdi ikimiz de hem zevk alıyor hem veriyorduk. Bir süre böyle devam ettikten sonra onu üstümden kaldırıp yatağa domalttım, “Çantanda krem var mı?” diye sordum. “Ya arkadan yapmasan? Çok acıyacak şimdi!” dedi. “Bir bakalım, canın acırsa söz bırakıcaz!” dedim. “Tamam.” dedi. Kremi aldım işaret parmağıma sürdüm ve götünün deliğinesoktum, bu arada amına yavaş yavaş girmeye devam ediyordum. Her iki deliğinde de olunması hoşuna gitmiş, inlemeleri artmıştı... 

Götünden işaret parmağımı çıkarıp, orta parmağımı kremleyip soktum, o da kolayca girdi. İçi iyice kayganlaşmıştı. Şimdi iki parmağımı içine soktum. Alırken zorlandı biraz, Ihh’lasa da çok kısa sürdü ve alıştı. Bir sürede böyle devam ettim. Götü iyice alıştığında parmağımı çıkarıp sikimi de iyice kremledim, bir elimi göğsüne götürüp okşamaya başladım, diğer elimle sikimi göt deliğine hizlayıp kafasını ittim, girmişti. Biraz Ihh’ladı, biraz canı yandı, fakat Çıkar! demedi. Ben de boşta kalan elimi alttan uzatıp amını okşamaya parmaklamaya başladım. Hem zevk almasını hemde alışmasını bekliyordum. Amındaki parmağımdan zevk almaya başladığında, götüne biraz daha girdim ve bu kez o kadar inlemedi. Zevk alması daha önde geliyordu. Bunu fırsat bilip tamamen kökledim ve onu doğrultup göğsünü okşayıp amını parmaklarken arka deliğini dolduran sikime daha rahat alışması için ensesini kulağını öpmeye başladım. İyice rahatladığında götünde hafifçe gitgele başladım ve sordum, “Nasıl, sevdin mi?” dedim. “Daha önce denediğimde acıdan başka bir şey hissetmedim, ama bu sefer harika!” dedi. “O kadar olsun artık!” dedim ve güldüm... 

Şimdi götünün içinde rahatça hareket edebiliyordum, her giriş çıkışımda zevk inlemeleri dökülüyordu dudaklarından. İyice hızlandım, onu yine domaltarak götünü sert ve seri sikmeye başladım. İnlemelerimiz tüm odayı doldurmuştu, ikimiz de zevkten dört köşeydik resmen. Bir süre sonra, “Üste çıkmak istiyorum!” dedi, kabul ettim, yattım. Yüzü bana dönük, sikimi eline alıp götünün deliğine denk getirip üstüne oturdu, anlaşılan çok sevmişti. Tam olarak üstüme yatıp dudaklarıma yapıştı, yavaş hareketlerle götüne alıp çıkarıyordu. Dudaklarını bırakıp kulağına, “Bakıyorum da arkadan yemek hoşuna gitti!” dedim. “Evet aşkım, çok sevdim, seninle yapılan her şey çok zevkli!” diyerek cevapladı ve doğruldu. Yavaş yavaş hızlandı, kucağımda hopluyor, her oturuşunda çıkan sesler odayı kaplıyordu. Göğüsleri her oturuş kalkışında sallanıyor, saçları savruluyordu. İyice hızlandı, eli bacak arasına gitti, amını okşayarak orgazm olacağını anladım. Gözlerini açtı ve bana bakarak, “Gelebilirmisin?” diye sordu. “Evet!” dedim. İyice hızlandı, bir eli amında, bir eli dizimde, kucağımda hoplayarak beni de, kendini de boşalttı. Sonrasında birlikte uyumuşuz. Sabah bana yaptığı oral seksle uyandım. 

Şimdilik bu kadar arkadaşlar. Herkese bol şans ve zevkli günler. 

[Tuan] 

6 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  2. Merhaba arkadaşlar ben Ferhat Mersin'den 37 yaş esmer 175 boy tır şoförüyüm aslen urfaliyim telde veya canlı sohbet edebileceğim bayan arkadaş arıyorum işte numaram 05412881621

    YanıtlaSil
  3. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  4.  

    MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİM SRKTM VAR YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ONCELIKLE BIRAZ KENDIMDEN BAHSEDEYIM SEKSI SEVEN DOYUMSUZ BİRİYİM SEKSI HERKES YAPAR HAYVANLARDA SEKS YAPIYOR AMA BANA GÖRE SEKS BIR SANATTIR HERKESDE BU SANATI YAPAMAZ YANI HERKESLE SEKS YASANAMAZ CÜNKÜ HERKONUDA UYUM OLMASI GEREKEN BIR OLAYDIR TEN RENGIYLE KAFA YAPISIYLA ALAKALI BIR DURUMDUR VE COOK HASSASIYET ISTEYEN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS ISTEYEN BIR DURUMDUR AYRICA TEMIZLIK KILIK KIYAFETE AGIZ SAGLIGINA VE EL AYAK TER KOKUSUNA COOOOK HASSASİYET GOSTEREN BIRIYIM KESİNLİKLE HER ONUME GELENLE SEKS YAPAN BIRI DEYILIM BU KONUDA COOOOK SECICIYIM EVET BURDA COOOOK INSANLAR ARIYOR EVLI CIFTI DULU EVLISI AKLINIZA GELECEK HERKES HER ARAYANLADA GORUSMUYORUM DEDIMYA KAFA YAPISI VE INSANIN ICININ ISINMASI COOK ÖNEMLİ CÜNKÜ ABAZA INSANLARI TUTKAL YAPISIK INSANLARI ASLA SEVMEM HELE CAHILLE UGRASMAK ÇOK ZOR UZAK DURSUNLAR BEN KENDIMI EGER KONUDA EGITMIS NE ISTEDIGINI BILEN NET KARARLI BAKIMLI OLGUN DUYGUSAL ROMANTİK MERHAMETLI DUYGUSAL BİR INSANIM KARSIMDAKI INSANIN GÜVEN VERMESI DEYIL GUVENILIR OLMASI COOK ONEMLIDIR BENIM ICIN KESİNLİKLE SEKSDE SINIRLARIM ASLA YOKTUR HERKESE UYUM SAGLAYAN BIRIYIM KIMI GURUP SEVER KIMI TEKE TEK SEVER KIMI AİLE İÇİ SEKS SEVER BEN HICBIR ŞEY AYIRT ETMEM HERSEYE VAR OLAN BIRIYIM SEKSDE SAPIK BIR INSANIM VE AYDIN ACIK GORUSLUYUM HERKONUDA EVET SIMDI YAZACAM SEYLER BIRAZ ARGO OLCAK AMA KIMSEDE KUSURA BAKMASIN LÜTFEN SEKS HEYACAN VE ADRANI FANTAZI CILGINLIK ISTEYEN BIR DURUMDUR YOKSA SEKSIN DORUKLARINI VE ZIRVESINI YAKALAMAK COOK ZOR OLUR YOKSA AM YALAMASINA GÖT DELIGI YALAMASINA AYAK PARMAKLARI KULAK MEMELIRI YALAMASINA BAYILIYORUM COOOOK ÖN SEVISME COOK ONEMLIDIR BENIM İÇİN SAATLERCE ANKARADA SINIRSIZ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KARISININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASINDAN COCUGU OLMAYIP HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR GOT DELİGİNİ BANA KÖPEK GİBİ YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ KÖPEK GIBI BANA YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ GÖT DELIGININ ICINDE AMININ ICINDE HISSETMEK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI DUL BEKAR EVLI BAYANLAR DUSTA YATAKTA AYAKTA SANDELLEDE SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ YARRAGIMI AMINA SOKMAK DIYER TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKMAMI VE SANKI IKI ERKEK SIKIYORMUS GIBI O ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN BAYANLAR KENDI YARRAGIMI AMINA SOKUYORUM TAKMA YARRAGIDA GOTUNE SOKUYORUM BU ZEVKI YAŞAMAK ISTEYEN ANKARALI BAYANLAR LEZBİYENLER  EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR HAMİLE KALMAK ISTEYEN BAYANLAR  DUL  BAKİRE  BAYANLAR  ARAYIN WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN     TEL  0541 504  39  29 TK 0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  5. ANKARA SINIRSIZ SINIRSIZ SEKS ÖZGÜRCE HERŞEY merhabalar ben poyraz tolga ys 39 boy 170 80 penis 19 kalın damarli vücut atletik kilsiz bembeyaz seks konusunda biraz kendimi tanitayim dünyada encok sevdigim şey am yalamak köpekler gibi saatlerce hiç bıkmadan doymadan offff ve got deliği yalamak saatlerce got deligine dil masajı yapmak bayılıyorum hemde coook kulak memelerini emmek offf göğüs uçlarını emmek bayılıyorum ayak parkmaklarini emmek tek tek bayılıyorum penisi hemen amin içine koymayı sevmiyorum saatlerce doya doya ami yalamadan got deliğini yalamadan köpekler gibi dehşetle penisi asla amin içine koymam agzima bosaltana kadar agzima akitana kadar yalarim yalarim o dölleri içmesine bayılıyorum offff dünyada en güzel şey bir kadının bosaldigi zevk sularını ve dollerini içmek sevhetle damlasını bile yere akitmadan içmek anal sekse bayılıyorum amin içinde yarragimin saatlerce kalmasına bayılıyorum offff masaj yapmasını ve saatlerce oksamasina bayılıyorum seksde aceleciligi sevmiyorum penisi al hemen içine koy sevmiyorum saatlerce amini oksamadan göğüslerini oksamadan saatlerce amini yalamadan got deliğini yalamadan ayak parkmaklarini yalamadan kulak memelerini yalamadan emmeden asla penisi koymam asla ve önce agzima akitmadan agzima bosalmadan penisi asla sokmam önce agzima bosalacaksin sonra penisimi ister amina sokayım ister gotune sokayım ister ağzına saatlerce cook geç bosaliyorum 1 saate anca ve zor bosaliyorum bosalirken bagiriyorum ılık ılık sütlaç rengindeki sıvı dolumu of of ve boşaldiktan sonra 20 dakika kahve molasından sonra tekrar sekse adranaliye devam sabaha kadar devam yine am yalamaya got deliğini yalamaya devam köpekler gibi itler gibi köleler gibi yalamaya büyük bir zevk ile istah ile devam offf yalatin o güzel amciklarinizi doya doya doya fantazilere bayılırım domaltarak kucağıma otutturarak bacaklarıni omzuma alarak duvara dayıyarak offff köpekler gibi dehşetle sikmeye bayılıyorum bir amindan bir gotunden sikmeye bayılıyorum domaltim sacini ceke ceke kalcalarina vura vura tokatliya tokatliya sikmeye bayılıyorum saatlerce bosalmadan ve encokta amini got deliğini göğüs uçlarını cukalata veya bal sürerek yalamaya bayılıyorum offfff 69 pozisyonuna bayılıyorum bacağın arasında yalamaya bayılıyorum agzima oturup yalatan kadınlara bayılıyorum offf agzima akitan boşalan işeyen kadınlara bayılıyorum offff seksin herseyini seviyorum ya ben herseyini gurup sekse teke tek sekse lezbiyen sekse aile içi sekse bayılıyorum bir kadını tost yapmaya bayılıyorum yarragin biri önde biri arkada offf bayılıyorum anne kızın aynı anda amini köpekler gibi dehşetle yalamaya bayılıyorum iki buseksuel kadının aynı anda amini yalamaya bayılıyorum lezbiyen ilişkilerde kadın kadını sikerken bende onlara eşlik ederek köpekler gibi bana yalatmalarina bayılıyorum Evet sekde köle olmaya bayılıyorum bana herşeyi yaptirmalarina bayılıyorum çünkü aslalarim yoktur yoktur herşeye varım seksde herşeye aklına gelen veya gelmeyen herseyi seviyorum ya ben arabada seks evde seks ormanda seks tuvalette seks heryerde sekse bayılıyorum enest seksi sevenlere bayılıyorum coook doyumsuzum cook off evet ya aklıma gelen şimdilik bukadar am yalatmak got deliğini yalatmak bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akıtmak agzima işemek isteyen azgın bayanları seviyorum ankarali evli çiftler evli bayanlar dul bakire bayanlar lezbiyenler hadi bekliyorum ateşli dakikalara kocasıyla aynı anda sikilmek isteyen evli çiftler hadi bekliyorum heyacanli saatlere kesinlikle hamile kalmak isteyen bayanlar  gece  kocası yanında  olmayan  bayanlar  ara  gelirim MEZARA KADAR SIRDASLIK GÜVEN  MEDENİYET SAYGI  COOOOOK  COOOK  ÖNEMLİ KESİNLİKLE  WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN LÜTFEN  0541 504 39 29 TEKRAR  0541 504 39 29

    

    YanıtlaSil
  6. POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS
    MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM HAMİLE KALMAK ISTEYEN BAYANLAR kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar dul bayanlar yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR  0541 504 39 29  TEKRAR  0541 504 39 29

    YanıtlaSil